Tervehdys!
Olemme rakentamassa pitkästä tavarasta ja talo olisi tarkoitus maalata uula-tuotteen roslagin mahongilla. Onko kellään käyttökokemuksia ko. maalista? Lähinnä kiinnostaa maalin kuivuminen, onko sietämättömän hidasta?
Uulatuotteen Roslagin mahonki
5
3234
Vastaukset
- maalarimies
Ei se mahdottoman kauan kuivu, mutta voihan sen sekoittaa itsekin.
- Tommi
Voi tosiaan sekoittaa itse: 1/3 puutervaa, 1/3 vernissaa, 1/3 puutärpättiä.
Itse vedin ainetta varaston oveen ja hieno tuli. Mutta miettikäähän vielä, koko hiton talo tumman petsin värisenä?! Kyllä tuntuis äkkiseltään aika synkältä vaihtoehdolta, mutta jos niin on päätetty niin antakaahan mennä... pistäkää sitten tänne palstalle kuva kun työ on valmista!
Kyllä mä ihan rehellisesti suosittelen teille tervamaalia roslagin mahongin sijaan, samoilla aineilla pelataan mutta saadaan oikeasti värillinen talo.- iita
Joo, kaikenhan voi aina tehdä itse :) Ajattelimme nyt kuitenkin ostaa maalin valmiina. Ja noista väreistä, Uula-tuotteella on roslagin mahonkia saatavana eri sävyissä. Värikartta löytyy sivulta:
http://www.uula.fi/suomeksi/varikartat/roslagin-mahonki-varikartta.htm
Seinät tulee sävyllä RM 204 ja tehosteet sävyllä RM 430. Talosta tulee ns. moderni puutalo. - Tommi
iita kirjoitti:
Joo, kaikenhan voi aina tehdä itse :) Ajattelimme nyt kuitenkin ostaa maalin valmiina. Ja noista väreistä, Uula-tuotteella on roslagin mahonkia saatavana eri sävyissä. Värikartta löytyy sivulta:
http://www.uula.fi/suomeksi/varikartat/roslagin-mahonki-varikartta.htm
Seinät tulee sävyllä RM 204 ja tehosteet sävyllä RM 430. Talosta tulee ns. moderni puutalo.Selvä, perinteisesti roslagin mahonki vain on sekoitettu kuten kirjoitin.. uulatuotteen tuotetta voi hyvällä syyllä ilmeisesti sanoa tervamaaliksi. Hyvä valinta.
- sävy
Naapuri maalas jotakuinkin tuolla sävyllä ja nyt oottelen et tulis lehet peittämään,ei taho tottua silmä.Alue on aitoa puutaloaluetta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755794Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274897Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett193004- 1792427
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1872090- 172056
- 1031511
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071278- 691198
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171176