Kuumaa keskustelua aiheuttanut!Mikä tääl mielipide?
Häiritseekö vesijetit?
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
Talvella vähemmän!
- Anonyymi
Tietenkin häiritsee ja syy on selvä. On sitä joillakin rahaa ja aikaa kaikenlaiseen hömpötykseen. Ja millähän rahalla sekin on ostettu vai onko varastettu. Vai onko saatu perintöä josta ei taatusti ole maksettu veroa. Mitähän muuta minä kateuksissani keksisin.
- Anonyymi
Minä asun lemmensillan lähellä ja käytän paljon vesi jettiä. Sillä pääsee nopeasti Ylivieskaan ja, olen käynyt muutaman kerran Oulussakin, ja kerran Torniossa. Suunnitelmissa on että, käyn Uumajassa asti. On se mahtava homma että meillä on tällaiset pelit ja pensselit. Maalasin juuri autotallin ja kävi nopeasti kun oli leveä pensseli jolla maalata. Se on kuten Haapiolan Annikki opettaja sanoi aikanaan koulussa ollessani että terävällä kynällä tehdään teräviä avaintoja, mutta leveällä pensselillä maalataan suuria linjoja. Vielä kun saisi fingrid levennetty hakkuu uomaa niin, pääsisi mönkijällä Imatralla ja Torniossa käymään helposti. Ei muuta kun, hakku käteen ja sirppi ja vasara toiseen käteen. Ei jää pä vetävän käteen. Kuten ahvenen nylkyyssä.
- Anonyymi
Voi sinua ja sinun hiilijalanjälkeäsi. Vai onko kulkuneuvosi biokaasulla toimivia? Jos, niin kätevää. Laktoosisia maitotuotteita naamaan, letku sieltä polttoainetankkiin ja se on siinä. Biokaasutehdasta odotellessa. Hyviä matkoja vaan vaikka naamani onkin ihan vihreä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795