Oon 26 vuotias ja edelleen on neitsyys tallessa, muutenkin täysin kokematon miesten kanssa vaikka muutama on koittanutki. En ole mallimitoissa ja sen takia on ollut suuria itsetunto-ongelmia. Mutta nyt seksi on alkanut kiinnostamaan ja itsetyydytys ei riitä, löytyiskö täältä joku joka voisi opastaa kaikessa (suutelemisesta asti)
Neitsyydestä eroon
8
722
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainenko
- Anonyymi
mies
- Anonyymi
Missä oot
- Anonyymi
Etelä-savo. j-kylän ja mikkelin puolessa välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-savo. j-kylän ja mikkelin puolessa välissä.
Hei! Olen myös Mikkelin ja Jyväskylän puolivälistä, ehkä samalta paikkakunnalta. Vieläkö etsit seuraa?
Jos oot nainen ja haluat edetä rennosti asioissa niin olen sulle valmis näyttämään juttuja, mutta ennen kaikkea tyydyttää sua. Ota yhteyttä jos kiinnosttaa! Olen huomen 33v. Voisit antaa mulle mukavan synttäri lahjan!!????!
- Anonyymi
"Jos oot nainen" on asiallinen kommentti, koska täällä anonyyminä kirjoittelevista ei voi koskaan tietää kuka on se kirjoittaja.
- Anonyymi
mista olet
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264135- 1061966
- 1201820
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853