Oon 26 vuotias ja edelleen on neitsyys tallessa, muutenkin täysin kokematon miesten kanssa vaikka muutama on koittanutki. En ole mallimitoissa ja sen takia on ollut suuria itsetunto-ongelmia. Mutta nyt seksi on alkanut kiinnostamaan ja itsetyydytys ei riitä, löytyiskö täältä joku joka voisi opastaa kaikessa (suutelemisesta asti)
Neitsyydestä eroon
8
748
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mies vai nainenko
- Anonyymi
mies
- Anonyymi
Missä oot
- Anonyymi
Etelä-savo. j-kylän ja mikkelin puolessa välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-savo. j-kylän ja mikkelin puolessa välissä.
Hei! Olen myös Mikkelin ja Jyväskylän puolivälistä, ehkä samalta paikkakunnalta. Vieläkö etsit seuraa?
Jos oot nainen ja haluat edetä rennosti asioissa niin olen sulle valmis näyttämään juttuja, mutta ennen kaikkea tyydyttää sua. Ota yhteyttä jos kiinnosttaa! Olen huomen 33v. Voisit antaa mulle mukavan synttäri lahjan!!????!
- Anonyymi
"Jos oot nainen" on asiallinen kommentti, koska täällä anonyyminä kirjoittelevista ei voi koskaan tietää kuka on se kirjoittaja.
- Anonyymi
mista olet
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971717- 1541691
- 1141462
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911387Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1831116Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu33986En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59898Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46846Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39819Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja153814