Neitsyydestä eroon

Anonyymi

Oon 26 vuotias ja edelleen on neitsyys tallessa, muutenkin täysin kokematon miesten kanssa vaikka muutama on koittanutki. En ole mallimitoissa ja sen takia on ollut suuria itsetunto-ongelmia. Mutta nyt seksi on alkanut kiinnostamaan ja itsetyydytys ei riitä, löytyiskö täältä joku joka voisi opastaa kaikessa (suutelemisesta asti)

8

748

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mies vai nainenko

• Anonyymi

mies

• Anonyymi

Missä oot

• Anonyymi

Etelä-savo. j-kylän ja mikkelin puolessa välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etelä-savo. j-kylän ja mikkelin puolessa välissä.

Hei! Olen myös Mikkelin ja Jyväskylän puolivälistä, ehkä samalta paikkakunnalta. Vieläkö etsit seuraa?

• Jos oot nainen ja haluat edetä rennosti asioissa niin olen sulle valmis näyttämään juttuja, mutta ennen kaikkea tyydyttää sua. Ota yhteyttä jos kiinnosttaa! Olen huomen 33v. Voisit antaa mulle mukavan synttäri lahjan!!????!

• Anonyymi

"Jos oot nainen" on asiallinen kommentti, koska täällä anonyyminä kirjoittelevista ei voi koskaan tietää kuka on se kirjoittaja.

• Anonyymi

mista olet

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      97
      1867
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1766
    3. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1502
    4. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      91
      1437
    5. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      186
      1148
    6. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      33
      1036
    7. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      59
      948
    8. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      165
      945
    9. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      46
      876
    10. Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä

rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k
      Ikävä
      39
      867
    Aihe