Ärsyttääkö edellä ajava?

Anonyymi

Pysähdy miettimään muutamaksi minuutiksi ja voit ymmärtää, että se johtui liian lyhyestä turvavälistä edellä ajavaan. Ei se sen vaikeampaa ole. Enää ei ärsytä, kun edellä ajavaa ei näy. Nyt voit jatkaa matkaasi hyvillä mielin. Tsemppiä jatkoon.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä taida kiinnostaa jos matkanteko olisi tuollaista jatkuvaa pysähtelyä tai matelua.
      Aina löytyy noita setämiehiä Toyotillaan jotka tukkivat liikennevirtaa ja vaikka pysähdyt, niin toinen letka tulee hetken perästä, vai uskotko että kun kerran pysähdyt, niin perästä ei tulisi lisää tulppia, sen verran yleinen yhdistelmä tuo setämies ja Toyota on?

      • Anonyymi

        Noin yleensäkin jos liikenteessä joku ärsyttää, syy löytyy yleensä peilistä.

        Ei kannata lähteä tielle ärsyyntymään. Siellä pitäisi ajaa rauhallisesti, turvallisesti ja ennakoitavasti. Jos annat jonkun toisen kulkemisen mennä ihon alle, olet väärällä asenteella liikkeellä.

        Tapahtumia liikenteessä ei voi valita. Suhtautumisensa niihin voi.

        Turvallista matkaa!


      • Anonyymi

        Montako pysähdystä tarvitset ennen kuin opit? Kokeilepa.


      • Anonyymi

        Niin justiinsa meikäpoika ajelee oktavialla ja se kulkee ja lähtee. Ei tarvi olla tien tukkona, siinä mies tissit hytkyy ko suberb huilaa.


    • Kun edellä mennään 20 km/h alle rajoituksen, ei tuo pitkäksi aikaa auta.

      • Mutta kun itse ajaa 20 km/h alle rajoituksen, niin eipä ärsytä edellä ajavat. Sellaisia ei ole. Tutkimusten mukaan hitaimmin ajavat ovat tyytyväisimpiä liikenteen sujuvuuteen. Heitä ei teidentukot vaivaa.


      • Anonyymi

        En ymmärrä tuota ongelmaa. Voiko ohitus enää helpommaksi tulla kuin tuon nopeuseron auttamana? Ohitus on tekniikkalaji.
        Älkää pysähtykö nuuhkimaan sen perä edellä vastaan tulleen pakaria. Itsellä on ollut aina heikkotehoinen auto eikä ole ollut koskaan pienintäkään ongelmaa ohittaa ketään. Ei muuta kuin ennakointia peliin kyllä se pelisilmä siitä kehittyy.


      • Anonyymi
        Enevpk1 kirjoitti:

        Mutta kun itse ajaa 20 km/h alle rajoituksen, niin eipä ärsytä edellä ajavat. Sellaisia ei ole. Tutkimusten mukaan hitaimmin ajavat ovat tyytyväisimpiä liikenteen sujuvuuteen. Heitä ei teidentukot vaivaa.

        Mutta itkevät yhtenään kun joku ajaa liian lähellä ja joku ohittaa jatkuvasti(pelottaa niin pirusti).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta itkevät yhtenään kun joku ajaa liian lähellä ja joku ohittaa jatkuvasti(pelottaa niin pirusti).

        Puskurissa roikkujien ja vaarallisten ohitusten kohteeksi joutuu ihan silloinkin, kun pippeli ajaa suurinta sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puskurissa roikkujien ja vaarallisten ohitusten kohteeksi joutuu ihan silloinkin, kun pippeli ajaa suurinta sallittua.

        Valehtelet, ei pippeli puskurissa roikkujien ja vaarallisten ohitusten kohteeksi voi joutua.


    • Anonyymi

      Kun perässä tuleva ajaa 10km/h ylinopeutta koko ajan, niin totta kai edellä sallittua nopeutta ajavat ärsyttävät. Ajakaa sallittua nopeutta, niin ei tarvitse aina valittaa.

      • Anonyymi

        Laskekaa se perässäroikkuja ohi antamalla sille tilaa juuri ennen peltipoliisia.


      • Anonyymi

        "Kun perässä tuleva ajaa 10km/h ylinopeutta koko ajan,..."
        Mikä siinä voi ketään ärsyttää, jos kykenee koko ajan ajamaan 10 km/h ylinopeutta? Liikenne on sujuvaa, kaikki pääsevät etenemään haluamaansa nopeutta.


    • Anonyymi

      Siperiaan pitäisi lähettää sellaiset yksilöt, jotka ohittaa nopeusrajoituksien mukaisesti ajavia autoja raivoten. Vaikka tie olisi kuinka tuttu niin nopeusrajoitukset voi muuttua esim. tietyömailla.

    • Anonyymi

      Ajan pikkusen alle sallitun enkä anna senkummemmin tietä takaa tuleville,siitä ohi vaan.

      • Anonyymi

        Ne jotka minä minä asenteisesti ajaa selvästi alle nopeusrajoitusmerkin osoittaman nopeuden, ajan ohi, mutta jos sellainen liikennehidaste tekee sitä paikassa jossa ohituspaikat näkyvyyden, sulkuviivojen tai vastaantulijoiden takia on harvassa, ohitan varmaan tukon sitä pienemmällä marginaalilla mitä enemmän se on matkaa hidastanut. Jos hän ei kunnioita nopeusrajoitusnopeudella sujuvasti ajamista, en minäkään murehdi hänen tuulilasiaan.

        Niin metsä vastaa niinkuin sinne huutaa, vanha sanonta pätee tässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne jotka minä minä asenteisesti ajaa selvästi alle nopeusrajoitusmerkin osoittaman nopeuden, ajan ohi, mutta jos sellainen liikennehidaste tekee sitä paikassa jossa ohituspaikat näkyvyyden, sulkuviivojen tai vastaantulijoiden takia on harvassa, ohitan varmaan tukon sitä pienemmällä marginaalilla mitä enemmän se on matkaa hidastanut. Jos hän ei kunnioita nopeusrajoitusnopeudella sujuvasti ajamista, en minäkään murehdi hänen tuulilasiaan.

        Niin metsä vastaa niinkuin sinne huutaa, vanha sanonta pätee tässäkin.

        Siinäpä tyypillinen rattiraivo. Jokainen saa ajaa tismalleen sitä nopeutta, mikä itsestä hyvältä tuntuu. Sitä on turha koettaa pakottaa muita ajamaan samaa nopeutta mitä itse ajaa.
        Tiellä on monenlaista liikkujaa, siis eri nopeuksilla, joten hitaammin liikkuvia pitää kunnioittaa, eikä raivota ja näytellä typeriä käsimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä tyypillinen rattiraivo. Jokainen saa ajaa tismalleen sitä nopeutta, mikä itsestä hyvältä tuntuu. Sitä on turha koettaa pakottaa muita ajamaan samaa nopeutta mitä itse ajaa.
        Tiellä on monenlaista liikkujaa, siis eri nopeuksilla, joten hitaammin liikkuvia pitää kunnioittaa, eikä raivota ja näytellä typeriä käsimerkkejä.

        Kunnioitusta ei saa vaatimalla. Kunnioitus ansaitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitusta ei saa vaatimalla. Kunnioitus ansaitaan.

        Kunnioitusta ei todellakaan ansaita kanssa-autoilijoiden tientukkeena olemalla.


    • Anonyymi

      Kyllä se edessä menevä ärsyttää, jos se nopeus seilaa eestaas jaa taas ees. Vaikkei rajoitus mihinkään muuttuisikaan. Eniten se ärsyttää silloin, kun siitä eestaas nopeutta seilaavasta autosta löytyy kaasu aina, kun edessä on pitkä suora mahdollisella ohituspaikalla, ennen kaukana häämöttävää vastaantulijaa.
      Mutta se kaasu taas katoaa, kun vastaantulijoita on miljoona tai edessä on mutkainen tie.

      No eipä mittään, kun ohitse mennään seilailijasta, niin yleensä nämä imeytyvät takapuskuriin kiinni ja ajavat tasasesti ekaa kertaa viimeiseen 30 km.

      Mutta minä en tykkää perskärpäsistä ja katon mihin asti ollaan takana kiinni.
      100 km/h tiellä juu vielä. Nostetaan nopeus, sadastakymmenestä sataankahteenkymppiin.

      Vieläkin.
      130km/h
      Vieläkin.


      No tuttu tie tiiän mitä seuraava kilometri tuo tullessaan.
      150km/h.

      Katos. ei perskärpäsiä ja oli tuuriakin tiellä, ei poroja ei hirviä, eikä polliiseja.

      Mutta ei riskiä kannata ottaa seilailevan kanssa, vahinko kun on aina iso vahinko noissa vauhdeissa. Parempi pitää breikki ja ottaa huoltsikalla rennosti kuppi kahvia. Met tavataan seilaaja sit, jollei seuraavalla kylällä asu puolen tunnin päästä.

      • Anonyymi

        Onko pakko ohittaa, kun et sitten aja sen kovempaa? En ainakaan itse ala ajamaan hitaammin siksi että joku ohittaa ja jää sitten siihen eteen kyykkimään. Pitäisit vain sen riittävän etäisyyden edellä ajavaan, niin ei olisi niin paljon noita ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko ohittaa, kun et sitten aja sen kovempaa? En ainakaan itse ala ajamaan hitaammin siksi että joku ohittaa ja jää sitten siihen eteen kyykkimään. Pitäisit vain sen riittävän etäisyyden edellä ajavaan, niin ei olisi niin paljon noita ongelmia.

        Jokainen jonka saavutan, eli jonka keskinopeus on pienempi kuin minun,ohitan tietysti.
        Välillähän ne seillaajat siitä ärsyyntyy kun eivät kestä sitä että joku tasaisesti lujempaa ajava häiritsee kaasun pumppaamista, mutta siinähän ärsyyntyy.

        Silloin voi olla varma että edellä seilaava ajaa pienempää keskinopeutta kuin itse, jos saavutat hänet, eli ohi vaan heti kun pääsee. Ja saa ajaa sitä samaa nopeutta jolla sen pumppumiehen on saavuttanutkin, vaikka se kuinka yrittäisi viestittää muuta.


      • Anonyymi

        No eipä mittään, No tuttu tie .
        Ei tarvitse käyttää virkkeessä No etuliitettä, se on aivan tarpeeton


    • Anonyymi

      Sitten edessä on taas auto ja ärsyttää ja ajan muutamaksi minuutiksi pois tieltä ja sen jälkeen sama taas toistuu. Ei tämä nyt oikein toimi.

      • Anonyymi

        Opit kyllä, kun toistat riittävän monesti. Sitten voit ajaa normaalisti.


      • Anonyymi

        Ohitan ylinopeudella edellä ajavan, joka ärsytti minua, kun se ajoi suurinta sallittua GPS:äni mukaan. Ohituksen jälkeen tuli seuraava perä edellä vastaan, joka ajoi GPS;äni mukaan suurinta sallittua. Ohitin senkin, kun se ärsytti minua. Sen jälkeen tuli taas seuraava perä edellä vastaan, kun se ajoi GPS:äni mukaan suurinta sallittua. Ohitin taas senkin, kun se ärsytti minua. Ja sitten TAAS tuli auto perä edellä vastaan, kun sekin ajoi GPS:äni mukaan suurinta sallittua, Ohitin senkin, kunnes JÄLLEEN KERRAN tuli auto perä edellä vastaan, kun se ajoi GPS:äni mukaan suurinta sallittua. Ohitin senkin, kunnes......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohitan ylinopeudella edellä ajavan, joka ärsytti minua, kun se ajoi suurinta sallittua GPS:äni mukaan. Ohituksen jälkeen tuli seuraava perä edellä vastaan, joka ajoi GPS;äni mukaan suurinta sallittua. Ohitin senkin, kun se ärsytti minua. Sen jälkeen tuli taas seuraava perä edellä vastaan, kun se ajoi GPS:äni mukaan suurinta sallittua. Ohitin taas senkin, kun se ärsytti minua. Ja sitten TAAS tuli auto perä edellä vastaan, kun sekin ajoi GPS:äni mukaan suurinta sallittua, Ohitin senkin, kunnes JÄLLEEN KERRAN tuli auto perä edellä vastaan, kun se ajoi GPS:äni mukaan suurinta sallittua. Ohitin senkin, kunnes......

        ..... Ohitin senkin kunnes...... 15 kilometriä ajettuani ja ohitettuani monta autoa jouduin kääntymään sivutielle ja kääntyessäni ohittamani autot saavuttivat minut ja jatkoivat matkaansa. Ohiteltuani kyseiset autot olin voittanut ajassa ainakin 20 sekunttia!! Ihan mahtava suoritus.


    • Anonyymi

      Joskus ärsyttää kun nykyään autoilijoilta ei onnistu tuo ohitus. Palataan kaistalle nokan eteen eikä vilkkuakaan muisteta. Aikoinaan ainakin autokoulussa opetettiin oikaoppinen toiminta ohitettaessa.
      Tuolloin tiputan oman nopeuteni sellaiset 10-20km/h niin alkavat nuo muiden ohituksetkin näyttää vähän sujuvimmilta eikä palata ihan suoraan nokan eteen.
      Mieluusti ajaisin rajoituksen mukaista nopeutta mutta minkäs teet. Liikenteessä tulee ottaa muut huomioon.

      • Anonyymi

        Se on kumma ettei edes moottoritiellä päästä ohi ilman tuollaista avustamista. Taitaa porukalla jumittaa vakkarit ja päät.


    • Anonyymi

      Keski-Euroopassa on hieno liikennekulttuuri jossa otetaan muutkin huomioon ja kaikki ovat tyytyväisi. Siellä voi ajaa myös reippaasti ja hitaammat antavat automaattisesti tietä ja liikenne on turvallista ja joutuisaa.
      Meillä nämä hitaasti ajavat ovat niin hölmöjä etä haluavat tehdä kiusaa ja kerätä peräänsä letkoja ja nauttivat siitä huimasta vallan tunteesta. Suomalaisissa löytyy liikaa näitä itsetunnottomia luusereita joille autoilu on ainoa paikka jossa pääsee ja uskaltaa purkaa alemmuudentuntojaan, säälittävä ryhmä.
      Ehkä syynä on harvaan asuttu maa jolloin ei ole tarvinnut tottua ja ottaa muita huomioon ja juntti kansa on näin syntynyt ja kasvanut?

      • Anonyymi

        No kun se näyttää sinua noin hermoon ottavan, niin mene sinne keskieurooppaan sitten ajelemaan. Helvettiäkö täällä valitat, luuseri...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se näyttää sinua noin hermoon ottavan, niin mene sinne keskieurooppaan sitten ajelemaan. Helvettiäkö täällä valitat, luuseri...

        Jaa ettäkö jos jossain keskieuroopassa osataan jotain paremmin kuin täällä, ei missään tapauksessa pidä ottaa oppia vaan jääräpäisesti toimia idiootin tavoin ja ne harvat sujuvan liikenteen kannattajat pitää heti lähettää pois täältä junttilasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ettäkö jos jossain keskieuroopassa osataan jotain paremmin kuin täällä, ei missään tapauksessa pidä ottaa oppia vaan jääräpäisesti toimia idiootin tavoin ja ne harvat sujuvan liikenteen kannattajat pitää heti lähettää pois täältä junttilasta?

        Sinun jatkuva ylinopeutesi liikenteessä suomessa ei tarkoita mitään sujuvaa liikennettä, vaikka itse niin kuvitteletkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se näyttää sinua noin hermoon ottavan, niin mene sinne keskieurooppaan sitten ajelemaan. Helvettiäkö täällä valitat, luuseri...

        >No kun se näyttää sinua noin hermoon <
        Ei tarvitse käyttää virkkeen alussa tuota NO etuliitettä, koska se on tarpeeton., Asia tulee täysin ymmärretyksi, vaikka sanoisit sen vain näin: " Koska se näyttää sinua ottavan noin hermoon!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun jatkuva ylinopeutesi liikenteessä suomessa ei tarkoita mitään sujuvaa liikennettä, vaikka itse niin kuvitteletkin!

        Suurinta sallittua riittää. Suomessa senverran alhaiset rajoitukset ettei se ole kellekään ajokuntoiselle liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >No kun se näyttää sinua noin hermoon <
        Ei tarvitse käyttää virkkeen alussa tuota NO etuliitettä, koska se on tarpeeton., Asia tulee täysin ymmärretyksi, vaikka sanoisit sen vain näin: " Koska se näyttää sinua ottavan noin hermoon!"

        No mutta mikäs tuossa nyt noin pahasti hermoon ottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta mikäs tuossa nyt noin pahasti hermoon ottaa?

        Mikä sinua näin aikaisin aamulla ahdistaa kun ainakin kolmeen keskusteluun olet näitä samankaltaisia kommentteja suoltanut?... Milloin jou on mielensä pahoittanut, milloin jonkun ei pidä miettiä jotain jne. Vaihda tyyliä välillä, jooko.


    • Minua taas ärsytti eilen takana tullut, ylinopeutta reilummin ajava auto. Itse ajoin 83km/h tai max 87km/h rajoitusalueella 80km/h ja kamerahan nappasi kuvan. Perässä tuli vielä kovempaa ajava auto, joka ohitti viime hetkellä kameran kohdalla. Oma ylinopeus voisi mennä mittarin ”valehtelun” piikkiin ainakin osin. Mietin vain, että voinko nyt saada sakot takana tulleen auton vuoksi.

      • Anonyymi

        Itsellä takaa tullut tuuppasi lisää vauhtia ja kamera välähti.
        Ei tullut mitään postia jostakin syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä takaa tullut tuuppasi lisää vauhtia ja kamera välähti.
        Ei tullut mitään postia jostakin syystä.

        Se johtuu siitä että kameratolpat säädetään välillä niin että salama välähtää jopa 1 km/ h ylinopeudesta, tällä saadaan pahimmat pelkurit säikähtämään.

        Olen itse jo kauan ajanut vakkarilla auton mittarin mukaan 7 km/h yli sallitun joka on todellisuudessa 3 -4 km/h yli sallitun.
        Näin en ole kenenkään lain mukaan ajavan teidentukkona mutten myöskään saa koskaan sakkoja ylinopeudesta, sillä välähtää kamera tai ei, sakotuskäytäntö on aina sama, eli jos todellinen nopeutesi on enintään 6 yli sallitun, katsotaan se aina tehtävän varmuusvähennyksen jälkeen 3 km/h ylinopeudeksi eli et saa edes saunaan syttypaperia.
        Jos todellinen nopeutesi on 7-12 kmh yli sallitun, katsotaan se varmuusvähennyksen jäikeen 4-9 km/h ylinopeudeksi, eli saat saunan sytykettä huomautuksen muodossa. Huomautuksia saa tulla vaikka tuhat, se ei mitenkään kertaannu.
        Sitten kun todellinen nopeutesi on 13 tai enemmän yli sallitun, saat sakot.

        Eli täysin idioottimaista pelkuruutta laskea nopeus jopa selvästi alle sallitun kameratolpan tai poliisin nähdessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä että kameratolpat säädetään välillä niin että salama välähtää jopa 1 km/ h ylinopeudesta, tällä saadaan pahimmat pelkurit säikähtämään.

        Olen itse jo kauan ajanut vakkarilla auton mittarin mukaan 7 km/h yli sallitun joka on todellisuudessa 3 -4 km/h yli sallitun.
        Näin en ole kenenkään lain mukaan ajavan teidentukkona mutten myöskään saa koskaan sakkoja ylinopeudesta, sillä välähtää kamera tai ei, sakotuskäytäntö on aina sama, eli jos todellinen nopeutesi on enintään 6 yli sallitun, katsotaan se aina tehtävän varmuusvähennyksen jälkeen 3 km/h ylinopeudeksi eli et saa edes saunaan syttypaperia.
        Jos todellinen nopeutesi on 7-12 kmh yli sallitun, katsotaan se varmuusvähennyksen jäikeen 4-9 km/h ylinopeudeksi, eli saat saunan sytykettä huomautuksen muodossa. Huomautuksia saa tulla vaikka tuhat, se ei mitenkään kertaannu.
        Sitten kun todellinen nopeutesi on 13 tai enemmän yli sallitun, saat sakot.

        Eli täysin idioottimaista pelkuruutta laskea nopeus jopa selvästi alle sallitun kameratolpan tai poliisin nähdessään.

        Ja lisäksi, jokainen vastuuntuntoinen kuski tietää oman autonsa mittarivirheen, sillä nopeusrajoitukset eivät ole auton mittarinopeuksia eivätkä voisi ollakaan, koska silloin autot määrättäisiin noudattamaan eri nopeuksia.


      • Anonyymi

        "Eli täysin idioottimaista pelkuruutta laskea nopeus jopa selvästi alle sallitun kameratolpan tai poliisin nähdessään."

        Ja itse säädät jonkun 3km/h:n takia. Sitten jos joku ajaa 3km/h rajoituksen alle niin se on ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä että kameratolpat säädetään välillä niin että salama välähtää jopa 1 km/ h ylinopeudesta, tällä saadaan pahimmat pelkurit säikähtämään.

        Olen itse jo kauan ajanut vakkarilla auton mittarin mukaan 7 km/h yli sallitun joka on todellisuudessa 3 -4 km/h yli sallitun.
        Näin en ole kenenkään lain mukaan ajavan teidentukkona mutten myöskään saa koskaan sakkoja ylinopeudesta, sillä välähtää kamera tai ei, sakotuskäytäntö on aina sama, eli jos todellinen nopeutesi on enintään 6 yli sallitun, katsotaan se aina tehtävän varmuusvähennyksen jälkeen 3 km/h ylinopeudeksi eli et saa edes saunaan syttypaperia.
        Jos todellinen nopeutesi on 7-12 kmh yli sallitun, katsotaan se varmuusvähennyksen jäikeen 4-9 km/h ylinopeudeksi, eli saat saunan sytykettä huomautuksen muodossa. Huomautuksia saa tulla vaikka tuhat, se ei mitenkään kertaannu.
        Sitten kun todellinen nopeutesi on 13 tai enemmän yli sallitun, saat sakot.

        Eli täysin idioottimaista pelkuruutta laskea nopeus jopa selvästi alle sallitun kameratolpan tai poliisin nähdessään.

        "Jos todellinen nopeutesi on 7-12 kmh yli sallitun, katsotaan se varmuusvähennyksen jäikeen 4-9 km/h ylinopeudeksi, eli saat saunan sytykettä huomautuksen muodossa"

        Älä levitä väärää "tietoasi", joku voi vaikkapa uskoa ja saada rikesakon.

        "Teknisen varmuusvähennyksen vähentämisen jälkeen rikesakko annetaan nopeusrajoituksen ylittämisestä vähintään 7 km/h.Huomautusmenettelyä käytetään nopeuden ylityksen ollessa 3–6 km/h. "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli täysin idioottimaista pelkuruutta laskea nopeus jopa selvästi alle sallitun kameratolpan tai poliisin nähdessään."

        Ja itse säädät jonkun 3km/h:n takia. Sitten jos joku ajaa 3km/h rajoituksen alle niin se on ongelma.

        En koske vakkariin lainkaan sillä nopeuteni ei ole sakotettavalla tasolla, sehän olisi idioottimaista.


    • Anonyymi

      Sopii tätä suomi24n ruokottomuutta seksimainoksineen silmätä vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      303
      9777
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2203
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2014
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1850
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1828
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1756
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1338
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1272
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1226
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1209
    Aihe