Mies kerro mulle

Anonyymi

Mikä on se paikka asuntosi ulkopuolella, jossa kesän aikana olet käynyt etsimässä mua🙏jos tarpeeksi osuva paikka tulee, niin ehkä me palstan naiset menemme sinne etsimään just sua😍 nyt miehet helpottamaan ikävää.

28

<50

Vastaukset

• Ulkohuussi.

• Lähibaarissa istun kaikki illat etsien sua.

• ja juon kaljaa sitten silmät kiiluen kuolaan, jos näen sinut, Tuntomerkkinä mulla on suurensuuri kaljavatsa.

• Lenkillä olen toivonut törmääväni.

• Tämä kuulostaa hyvältä. Nyt siskot lenkille❤

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuulostaa hyvältä. Nyt siskot lenkille❤

Mene vaan itse tyrkylle. Minä kaipaan yhtä, eikä muut kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mene vaan itse tyrkylle. Minä kaipaan yhtä, eikä muut kiinnosta.

Hänkö ei lenkkeile? Hyi...

• Meillä on varmaan ollut eri lenkkipaikat viime aikoina? Ei ole miestä näkynyt🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on varmaan ollut eri lenkkipaikat viime aikoina? Ei ole miestä näkynyt🤔

Ei olla kyllä pitkään aikaan törmätty, se on totta.

• Joo, oon lomalla ja jonkin aikaa vielä muissa maisemissa.Suukkoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, oon lomalla ja jonkin aikaa vielä muissa maisemissa.Suukkoja.

Niinpä ja siellä vikittelet sitten jotakuta muuta lenkkipolulla ja tänne lähettelet aivan tuntemattomalle ihmiselle suukkoja, haloo, onpa taas.

• Ehei, näillä "lenkkipoluilla" ei näy muita kulkijoita, saati vikiteltäviä homssuja.

• Voit löytää minut myös pullonpalautusautomaatilta. Vien melkein päivittäin sinne ostoskärryllisen pulloja takaisin.

• Juotko niitä vai keräätkö pulloja?

• Kumpikaan vaihtoehto ei kiinnosta

• Olisi tarvinnut sittenkin ottaa se kingispuikko...

• Sinulla raukka on mennyt puurot ja vellit sekaison. Tämä ei ole treffipalsta. Ihmiset käyvät täällä ikävöimässä henkilöä jonka ovat jo tavanneet

• Niinpä. Siksi juuri...

• Oma haaremi on kuin onkin todo-listalla aika korkella Arvon Ladyt.
    Pukukoodi: kesämekko ei liian pitkä, punaiset kengät ei korkkarit. Loput on lupa improvisoida. Aika ja paikka myöhemmin tällä palstalla, joten silmät sikkuralla 24/7 imo

• Lenkillä, siinä missä on se nuotiokota.,..jossain siinä syrjässä voitas suudella.

• kuntosali

• Snägäri 🍔🍟🌭

• Siellä samassa paikassa missä tavattiinkin. Mutta häntä ei näy...

• Nähdään taivaassa. En halua oikein muualle. Kaikki muu tuntuu tarkoituksettomalta ja tylsältä. Kaikesta muusta on kaikonnut kaikki valo. Ei vaan ole toista sellaista paikkaa mihin haluaisin mennä tai missä haluaisin olla.

• Pelastavat enkelit loppui teeveestä ja maailmalta.

• Mitä tuo siskottelu on?
    Ei tarvi pelleillä mun kanssa, että heilahtaa.

• Mulle ainakin löytyi enkeli. Hän näyttää enkeliltä, hän käyttäytyy kuin enkeli. Hän puhuu kuin enkeli. Hän saapui juuri kun en uskonut enään mihinkään. Muutamassa kuukaudessa, paransi minut terveeksi ja vahvaksi.

Meidän tapaamisemme ei olisi pitänyt olla mitenkään mahdollista.

• ENÄÄN? AITORITULI SE JAKSAA PALSTA HARHASSAAN.

M<N
      N<M
      M>N
      N>M

JUTSKIII KEHIIN NIIN SAADAAN KUNNON PALSTA PANOT JEESUS KRISTUKSEN KANSSA

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.