Kuten otsikko kertoo aloitin selibaatin siveysvyössä kesäkuun alussa.
Kaikki aiheesta jotain tietävät ymmärtää, että avaimet on annettava jonkun muun haltuun, jotta selibaatti todella onnistuu.
En ole aivan varma oliko viisasta kysyä exää tähän hommaan, mutta niin tuli tehtyä.
Hänelle tämä on tuttua puuhaa, eikä häntä tarvinnut houkutella ottamaan avaimia. Enemmänkin oli ilahtunut kunniasta. Saa nähdä miten selibaatti alkaa sujumaan.
Siveysvyön avulla selibaatissa
6
691
Vastaukset
- Anonyymi
Tarina ei ole kovin uskottava, valitettavasti.
- Anonyymi
Miksei olisi totta. Minullakin on ulkopuolinen avaimenhaltija. Ei tosin ex muija.
- Anonyymi
Tykkään välillä pitää itseäni selibaatissa kuten nytkin. Jos ei ole avaimenhaltijaa, voi avaimen itse viedä lähimmillään esim. kerrostalon kellariin tai sitten jonnekin kauemmas. Nyt avain on parin kilometrin päässä polun varrella kätkössä:)
- Anonyymi
Kannattaa hankkia elektroninen riippulukko. Itse käytän sellaista, jonka saa sadaksi tunniksi lukkoon. Avaimet vaan boxiin ja boxi lukkoon haluamaksi ajaksi.
voikun löytäskin avaimen haltija naisen
- Anonyymi
Ex-nais-ystäväni on siveysvyöni avaimenhaltijana.
tiedän nyt, että nainen voi olla Vittumainen.
pippelini on siveysvyössä paljon.
minun kuuluu siivota exän asunto joka viikko.
Exällä vaihtaa rakastajia ja olen pakko-selibaatissa.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781949Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401532
- 691129
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön261950Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800