Mies ei mahdu kunnolla sisään

Nina..

Seksissä ongelmana on, että mieheni ei mahdu kunnolla sisääni. Muuten menee ok, (tekee minulle vähän kipeää) mutta kalun loppuosa ei vaan mene millään sisään. Tuntuu siltä, että se ei vain mene pimppaan. Seuraavana päivänä minun paikat on melko kipeät. Seksi ei siis suju oikein mitenkään, kumpikaan ei pysty nauttimaan saatika laukeamaan. Tämä asia vaivaa meitä molempia. Itse en aiemmin ole ollut yhdynnässä kenenkään muun kanssa, mutta voiko tämä olla enää normaalia "alkukankeutta"..? Löytyisiköhän teiltä mitään vinkkejä ongelman ratkaisemiseksi?

20

24863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa kun osaa

      Senkun pistätte kunnolla vaseliinia tai liukuvoidetta niin kyllä homma helpottuu. Ajan myötä tottuu myös kipuun ja paikat aukeaa.....

      • Mona

        Kipuun ei "tartte tottua". Höpö höpö. Ehkä teillä on hieman jännitystä vielä ilmassa. Tietysti jos on kyse neitsyyden menettämisestä, niin sitä ei kai voi hoitaa ihan täysin kivuttomasti. Mutta muutaman kerran jälkeen viimeistään pitäisi immenkalvon olla täysin auennut ja parin päivän huilit välillä antavan sen parantua jottei tule uusia repeytymiä=kipua.
        Liukaste voi tietty olla hyvä, jos jännität etkä sen vuoksi kostu kunnolla jolloin mies ei pääse sisällesi ilman tuskia. Se voi myös olla syy siihen ettei hän pääse kovin syvälle.
        Vai onko se immenkalvo siinä vielä?!
        Mutta kunhan rentoudutte ja otatte rauhassa, niin alkaa homma sujumaan. ehkä miehen olisi hyvä keskittyä sinun kiihottamiseesi ensin? Enkä tarkoita vaan pikaista sormilla räpeltämistä, sillä sekin sattuu jos nainen on täysin valmistautumaton!Vaan sitten kun sinä olet kunnolla kostunut ja tunnet olevasi siihen valmis,yritätte sitä piliä perille asti! malttia ja onnea.
        Practise makes perfect.


    • se oo

      tarkotus koko miestä saada sisääsi, eikö pelkkä kalu riitä sulle enää!!!

    • paljon...

      ...miehelläs on mittaa? Yli 20 senttinen voi olla naisesta riippuen jo liian iso

    • tarkistuksessa

      Oletko jo käynyt gynekologilla tarkistamassa, että paikat ovat kunnossa? Täältä netistä voit saada vinkkejä mutta tärkeät jutut kannattaa tarkistaa omalta lääkäriltäsi.

    • pikkuruinen nainen

      Minkäs kokoinen miehesi penis on? Pisin, josta minulla on kokemusta on 17cm pitkä ja se oli jo sentin tai pari liian pitkä minun makuuni. Aina jos mies työntyi sisään tappiin asti niin kohdunsuuta sattui todella ikävästi.

      Jos miehelläsi on kovin pitkä penis niin ei se koskaan tule mahtumaan kokonaan sisällesi. Pituus ei silti estä harrastamasta rajuakin seksiä, voitte esim. hankkia vaikka jostain netin seksiliikkeestä sellaisen "rajoittimen" peniksen varteen (muovirengas), joka muistuttaa miestäsi että sitä syvemmälle ei sovi työntää jos ei halua satuttaa sinua. Rajoittimeen asti on kuitenkin lupa halutessaan jyystää oikein kunnolla ;)

    • sirpa

      sama juttu mulla.Mikäköhä meitä oikein vaivaa...sormikaan ei mee kunnol..jäbä koklaa eka pikkurillil

    • Maruaana

      Kipu ei kuulu asiaan! Mutta faktaa on että ekat kerrat sattuu, nimenomaan ekat kerrat koska se eka kerta on vasta "puhkaisu" ja vielä menee monta yhdyntää ennenkuin voi alkaa puhua seksistä nauttimisesta. Eli harjoittelua ja kärsivällisyyttä...

      Voi myös olla että miehellä on liian iso tai kuten yllä neuvoivat, sinulla on jokin este sisälläsi.

      Gynellä käynti on rutiinia seksielämän aloittaneelle naiselle, sinne siis.

    • Jarmo.Pohto

      Nina! Totuus voi olla niinkin karu, ettette sovi parhaalla tavalla fyysisesti yhteen. Ei ole totta, että alkukankeuden jälkeen homma alkaa välttämättä sujua. Juuri tästä syystä iso kalu ei ole miehelle mikään onnen tae, eikä naiselle.

    • Mara

      "Mies ei mahdu kunnolla sisään"
      Aikamoinen horo pitää olla, että mies mahtuu sisälle. Jo pienen vauvan ulos tuleminen tekee tiukkaa.

    • Nimetön

      olen kyllä' nyt sitä mieltä että sun pitäis k'ydä gynellä tai sitten vaihdat miestä jolla ei ois ihan nii iso :D siitä vaan kokeilemaa eri vaihtoehtoja!

    • mies

      Minulla oli sama ongelma uuden tyttöystäväni kanssa (itse olen eronnut ja hän oli kokematon) (Mutta itseni ikäinen, mutta säästänyt "sille oikealle").
      Tuntui etten olisi päässyt kunnolla sisään (siis ei niinkään ollut häiritsevänä ihan alussa, mutta nyt jo noin vuoden jälkeen).
      Noin kuukausi sitten keksimme koittaa "irstaampaa asentoa" eli naiseni nosti jalat ylös, jolloin pääsin ihan pohjaan asti.
      Kannattaa kokeilla?

    • Nina..

      Juu, kiitoksia vinkeistä ja lisääkin niitä saa vielä antaa :) Gynekologille aika on tilattu ja toivotaan nyt, että asia selviäis...

      • Minna

        hei!

        Minulla oli sama ongelma, mutta nyt se on onneksi historiaa. Asia oli nimittäin niin, että aloittaessani nykyisen suhteeni olin todella kokematon. En ollut neitsyt, mutta silti mielettömän tiukka! Nykyisellä miehelläni vielä on todella kookas kalu... Niinpä sitten yhdyntä tuotti suunnatonta kipua, eikä aluksi meinannut onnistua ollenkaan. Kalu ei yksinkertaisesti mennyt sisälleni! Itkeskelin asiaa kovasti, koska syytin pelkästään itseäni. Kuvittelin minussa olevan jonkin rakennevian! Mieheni oli todella ihana ja ymmärtäväinen.

        Aloimme "harjoitella" aina vähän kerrallaan. Mies venytteli minua ensin yhdellä sormella, sitten kahdella. Kokeilimme myös lyhyitä yhdyntöjä, joiden jälkeen olin aina kipeä. Halut onnistua olivat silti suuret, joten emme luovuttaneet. Jo muutamien viikkojen jälkeen kaikki alkoi sujua! Täysin kivuttomaksi homma muuttui vasta muutaman kuukauden kuluttua, mutta nykyään seksielämämme on mahtavaa! Olemme kehittäneet upeita asentoja ja osaamme todella nauttia toisistamme!

        Älä siis pelkää jatkaa harjoittelua. Olen varma, että onnistut. Minä olin todella tiukka, yksikin mieheni sormi sisälläni sattui kamalasti! Asiaa auttoi liukuvoide, jota käytimme tuubikaupalla. Nykyään olemme jättäneet sen pois, koska pystyn jo kostumaan hyvin! Aluksi seksi aiheutti suorastaan pelkoa, nykyään odotan sitä...

        Kannattaa myös keskittyä ja varata aikaa esileikkiin. On tärkeää, että pystyt rentoutumaan kunnolla ja jopa kostumaan luonnollisesti ilman voiteita. Antaudu nauttimaan miehen kosketuksesta myös muualla vartalollasi ja hyväile myös häntä rauhallisesti. Älkää tehkö asiasta ongelmaa, vaan ajatelkaa, että on ilo oppia ja onnistua yhdessä!


      • että kun
        Minna kirjoitti:

        hei!

        Minulla oli sama ongelma, mutta nyt se on onneksi historiaa. Asia oli nimittäin niin, että aloittaessani nykyisen suhteeni olin todella kokematon. En ollut neitsyt, mutta silti mielettömän tiukka! Nykyisellä miehelläni vielä on todella kookas kalu... Niinpä sitten yhdyntä tuotti suunnatonta kipua, eikä aluksi meinannut onnistua ollenkaan. Kalu ei yksinkertaisesti mennyt sisälleni! Itkeskelin asiaa kovasti, koska syytin pelkästään itseäni. Kuvittelin minussa olevan jonkin rakennevian! Mieheni oli todella ihana ja ymmärtäväinen.

        Aloimme "harjoitella" aina vähän kerrallaan. Mies venytteli minua ensin yhdellä sormella, sitten kahdella. Kokeilimme myös lyhyitä yhdyntöjä, joiden jälkeen olin aina kipeä. Halut onnistua olivat silti suuret, joten emme luovuttaneet. Jo muutamien viikkojen jälkeen kaikki alkoi sujua! Täysin kivuttomaksi homma muuttui vasta muutaman kuukauden kuluttua, mutta nykyään seksielämämme on mahtavaa! Olemme kehittäneet upeita asentoja ja osaamme todella nauttia toisistamme!

        Älä siis pelkää jatkaa harjoittelua. Olen varma, että onnistut. Minä olin todella tiukka, yksikin mieheni sormi sisälläni sattui kamalasti! Asiaa auttoi liukuvoide, jota käytimme tuubikaupalla. Nykyään olemme jättäneet sen pois, koska pystyn jo kostumaan hyvin! Aluksi seksi aiheutti suorastaan pelkoa, nykyään odotan sitä...

        Kannattaa myös keskittyä ja varata aikaa esileikkiin. On tärkeää, että pystyt rentoutumaan kunnolla ja jopa kostumaan luonnollisesti ilman voiteita. Antaudu nauttimaan miehen kosketuksesta myös muualla vartalollasi ja hyväile myös häntä rauhallisesti. Älkää tehkö asiasta ongelmaa, vaan ajatelkaa, että on ilo oppia ja onnistua yhdessä!

        Muutaman vuoden kuluttua voi olla toisinpäin se asia. Must ois kiva olla ennemmin liian tiukka ku liian väljä, tosin voihan sitä yrittää jumpata.


    • Anonyymi

      Mulla tuli nykyisen tyttöystävän kanssa "seinä" vastaan. Siis ekalla kerralla kun harrastimme seksiä kyl se kuolan avulla sisälle meni mutta kun olin saanu sitå sen ylipuolet sisään nii en saanut enempåå sisälle ku se ei ollut niin syvä. Kyllå se siitä sitte ajan kanssa syventyy.

    • Anonyymi

      Apuvälineet ovat hyvä kokeilla avartaa myös!
      Miten juuri tiukkavittuiset naiset löytää isommat kalut?! Vai onko niin että naiset kuvittelee miehen kyrvän isommaksi kuin se on!? Mies nauttii jos on tiukkaa, siksi anaaliyhdyntäkin on yleistynyt!
      Ja iän myötä miesten kokeilut miesten kanssa kuuluu tähän jo usein " löystyneen loppuun naidun" naiseen kyllästyminen?

      Eikö nää teidän miehet osaa lämmitellä yms kun sen osaavat hyvin miesten kanna!?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama oli meillä yli 25v sitten. Tyttöystäväni oli lähes 17v, minä 19v. Molemmat neitsyitä. Monen monituista vuotta kalustani meni sisälle vain puolet pituudestaan, ja nainen oli "täynnä". Ihan keskikokoinen kalu n. 17cm. Ja naisen vaatekoko M, lantion ympärys 90cm ;) eli ei mikään pienikokoinen. Missään asennossa ei mahtunut kokonaan sisään...

      Synnytyksen jälkeen menikin sitten heittämällä "tyveä myöten" sisään. Olematta löysä kuitenkaan. Ja yli nelikymppisenä tällä hetkellä puristus on sopiva ja pohjaan menee ongelmitta.

    • Anonyymi

      Vaihda miestä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe