Useissa kohtaa niin huono että kuskit vaihtavat vastaantulijan kaistalle. Kurvissa Oittaan kohdalla ylämäkeä tulee autoja vastaan väärää kaistaa kun niin tolkuttoman huono pinta. Ja monessa muussakin kohtaa.
Länsiväyläkin kirjoittanut asiasta mutta mitään ei tapahdu...
Kilpapyöräilijät jo kaikonneet eikä isoa tapahtumaa pyörille enää ajateta tuota surkeaa väylää pitkin. Milloin kuntoon?
Kunnarlantie aivan karmeassa kunnossa, valtion maantie
6
167
Vastaukset
- Anonyymi
Porvarit ja seurakunta voi itse kustantaa uuden pinnan, ajo pituuden mukaan lasku per naama?
- Anonyymi
Onko yksityistie vai että siitä ei sitten muilla ole mitään asiaa mennä?
- Anonyymi
Olipas asiaton kommentti, ei muuallakaan porvarit ja seurakunta kustanna yleisen tien kunnostamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yksityistie vai että siitä ei sitten muilla ole mitään asiaa mennä?
Ei ole yksityistie,,
- Anonyymi
Linjurit on kovassa rääkissä kippuraisella pätkällä, kun valtio kusettaa kansaa!
- Anonyymi
Tässä hiukan videokuvaa kyseisestä tiestä: https://www.youtube.com/watch?v=3dCQBCXSNk8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142