Useissa kohtaa niin huono että kuskit vaihtavat vastaantulijan kaistalle. Kurvissa Oittaan kohdalla ylämäkeä tulee autoja vastaan väärää kaistaa kun niin tolkuttoman huono pinta. Ja monessa muussakin kohtaa.
Länsiväyläkin kirjoittanut asiasta mutta mitään ei tapahdu...
Kilpapyöräilijät jo kaikonneet eikä isoa tapahtumaa pyörille enää ajateta tuota surkeaa väylää pitkin. Milloin kuntoon?
Kunnarlantie aivan karmeassa kunnossa, valtion maantie
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Porvarit ja seurakunta voi itse kustantaa uuden pinnan, ajo pituuden mukaan lasku per naama?
- Anonyymi
Onko yksityistie vai että siitä ei sitten muilla ole mitään asiaa mennä?
- Anonyymi
Olipas asiaton kommentti, ei muuallakaan porvarit ja seurakunta kustanna yleisen tien kunnostamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yksityistie vai että siitä ei sitten muilla ole mitään asiaa mennä?
Ei ole yksityistie,,
- Anonyymi
Linjurit on kovassa rääkissä kippuraisella pätkällä, kun valtio kusettaa kansaa!
- Anonyymi
Tässä hiukan videokuvaa kyseisestä tiestä: https://www.youtube.com/watch?v=3dCQBCXSNk8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853