Miksi narkomaani tangomarkkinoiden tuomarina?

Anonyymi

21

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kahto mokomaa humppa-humpuukia. Kaikki marristelijat lavanreunalla.

    • Jos Sillanpää olisi tuomaroimassa raittiusseuran nuor'jaoston pussihyppykisaa niin ymmärtäisin tuohtumuksesi.

      Jonain päivänä sinäkin joudut hyväksymään sen, että homot ovat tasavertaisia ihmisiä sinun kanssasi. Mitä nopeammin teet sen, sitä lyhyemmän ajan joudut hakkaamaan päätäsi betoniseinään.

      • Anonyymi

        Pedofiilien ja massamurhaajien sairaassa joukossa ovat kovin yliedustettuina selitäs että mistä se johtuu.


      • Anonyymi

        Jos katsoisin niin se olisi mielestäni sitä oman pään hakkaamista betoniseinään. Mautonta lällälläätä. Näin se menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiilien ja massamurhaajien sairaassa joukossa ovat kovin yliedustettuina selitäs että mistä se johtuu.

        En selitä, koska siitä nousisi niin valtava äläkkä ja tämä sontaketju saisi liikaa huomiota.

        Kieriskeltää vappaasti homo-pedo-nisti-fiiliksissänne. Ulkona on kaunis aamu. Menisitte poimimaan vaikka kurtturuusuja maljakkoon tai soittakaas vaikka äidille niin asiat palautuvat normiaatoksiin.


      • Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

        En selitä, koska siitä nousisi niin valtava äläkkä ja tämä sontaketju saisi liikaa huomiota.

        Kieriskeltää vappaasti homo-pedo-nisti-fiiliksissänne. Ulkona on kaunis aamu. Menisitte poimimaan vaikka kurtturuusuja maljakkoon tai soittakaas vaikka äidille niin asiat palautuvat normiaatoksiin.

        Sulla ei järki riitä muuhun kuin moralisoimaan ja sen loppumisen huomaa hyvin typeristä kommenteistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei järki riitä muuhun kuin moralisoimaan ja sen loppumisen huomaa hyvin typeristä kommenteistasi.

        Moralisoimaan?! Nauran ääneen. Meepä nyt sinne ruusupuskaan =)


      • Anonyymi

        Mutta narkomaani homosta tässä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta narkomaani homosta tässä on kyse.

        Onneksi pelkkä narkomaani, kuten nyt vaikkapa Tony Halme-vainaa, sentään tajusi pilleripäissään vain hakata muijaansa. Kunnon hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi pelkkä narkomaani, kuten nyt vaikkapa Tony Halme-vainaa, sentään tajusi pilleripäissään vain hakata muijaansa. Kunnon hetero.

        Siinäpä se usein nämä narkkarit ovat varkaita ryöstäjiä ihmisten hakkajia ja kaikkimuuta piripäissään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se usein nämä narkkarit ovat varkaita ryöstäjiä ihmisten hakkajia ja kaikkimuuta piripäissään

        Vaikeeta kuvitella tollaseksi itsensä vaikka mulle rautalangasta väänettäisiin, että pitäisi...jonkin vääristymän vuoksi sukupuolivietissä olla tuollainen. Kaksoistyttöjen isä.


    • Anonyymi

      Koska yhteiskunnassa on runsaasti tekopyhiä ääliöitä jotka kieltäisivät päihteidenkäyttäjiltä vaikka mitä eivätkä todellakaan näitä auta itse. Mutta jos se päihteidenkäyttäjä on julkkis eikä näytä rapanistiltä, sitä tuetaan kaikin tavoin. 99% ihmiskunnasta sairastaa typeryyttä ja jäljelle jäävä 1% on suuressa tartuntavaarassa.

    • Anonyymi

      Vain elämää ohjelmassa Sillanpää oli ihan sekaisin.Välillä hysteeristä naurua, sitten perään hysteeristä itkua.

    • Anonyymi

      Missäs se yksi kestotenu Ile nyt luuraa kun ei näkynyt raadissa?

    • Anonyymi

      Vie kyllä ohjelman uskottavuutta. Tosin ei sekään vanha nainen joka hehkuttelee liikaa tunteitaan ole uskottava. Toinen noista tunnepilvessä ja toinen "pilvessä".

    • Anonyymi

      Kukapa tuota naurettavaa ohjelmaa edes katsoisi.

    • Anonyymi

      Ainoa raadin jäsen joka tietää satumaasta jotain. Sen näkee ja tuntee oikeasti pilvessä.
      Koettu on.

    • Anonyymi

      Oli mukava nähdä että Jari voi paremmin ja laulu raikui.Kuinkahan monta piristeiden käyttäjää istuu eduskunnassa,päättämässä sinunkin asioista?

    • Anonyymi

      No tiedä tuosta voiko paremmin, mutta sitä ihmettelen, että sopi tuon tuomariston seuroihin kaikkien tunarointiensa jälkeenkin?

      • Anonyymi

        Se on se juttu kun korppi ei toisen korpin silmää noki.


    • Anonyymi

      Ei kylä oo minkään iltapäivälehden sivuilla ollut miehestä nykyisin enää yhtään tarinaa. Kumma, että on nyt jo taas niin suosittu, että istuu tangomarkkinoitten valitsia raadissa?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe