uuden auton bensa

Anonyymi

Olipa ylläri kun uuteen autoon WW suositus oli E5... tankkasin kyllä vahingossa E10, sitä halvempaa... Mites tekisin jatkossa`?

10

99

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on ilmeisesti tehokas volkkari?

• Ahdettu modernilla moottorinohjauselektroniikalla varustettu auto saattaa hyvinkin toimia taloudellisemmin paremmalla hyötysuhteella 98:lla. Siis niin paljon paremmin, että 98:n kovemmasta hinnasta huolimatta parantunut taloudellisuus tekee lopputuloksen edullisemmaksi.

Tuohan riippuu niin monesta asiasta, että omalle autolleen ja ajotyylilleen sopivimman ratkaisun saa vain kokeilemalla. Ei 98:lle suunniteltu nykyaikaisella tavalla ohjattu ahdettu moottori hajoa, vaikka 95:sta käyttäisikin, mutta ajotuntuma ja taloudellisuus saattaa olla heikompi.

• Anonyymi

"Olipa ylläri kun uuteen autoon WW suositus oli E5... tankkasin kyllä vahingossa E10, sitä halvempaa... Mites tekisin jatkossa`?"

Vedät vaan kaasu pohjassa kaikkien hidastelijoiden ohi kuten tähänkin saakka, ja paikassa kuin paikassa. Tärkeintähän saksalaisautoilijan elämässä on kuitenkin painaa kaasu pohjassa koko ajan välittämättä ympäröivästä liikenteestä vittuakaan. Sillä tavoin pääsee ainakin sinne lopulliseen lepopaikkaan nopeasti. Huilataanhan me kaikki vasta haudassa...

https://youtu.be/Ryp0_47iZNM

• Anonyymi

Saksalaiset on aina olleet edelläkävijöitä kaasuttamisessa

• Anonyymi kirjoitti:

Saksalaiset on aina olleet edelläkävijöitä kaasuttamisessa

Natsit tosin kävivät hakemassa kaasukammio-oppinsa Yhdysvalloista...

• Anonyymi

kiitoksen vastauksista,, siis ei mitään hätää :)

terv, alkuperäinen kysyjä

• Anonyymi

Takuu tietysti laukeaa jos jotain posahtaa mootoris?

• Anonyymi

Ei poksaha mikään. Aivan sama kumpaa pensaa käytät!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Perussääntönä, että se kalliimpi E 5 käy kaikkiin bensiinikäyttöisiin autoihin.

• Anonyymi

Jos suositus E5 niin sitä on pakko tankata. Jossain on heikko kohta joka ei kestä E10. Ongelma voi tulla jo muutamasta tankkauksesta vuoden parin kuluttua. tai mahdollisesti vasta 2. tai 3. omistajalla,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe