Kuka näiden kylvämisestä päättää? Ajoin audin paskaksi yöllä katepalintielle ilmestyneeseen möykkyyn.
Ei ollut missään ilmoitusta ajohidasteista , täytyy olla jos rajoitus on yli 30kmh.
Maksajaa etsin. Maanantaina arvio ja laskun kanssa kunnan palvelupisteeseen kyselemään.
Hidastetöyssyt lempäälän kunta
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs oot tuunannut sen audin ettei sunnuntai hesari alle mahdu?. Kyllä siinä puskuri ja helmat päreiks menee jos liian matalat renkaat madallussarja on vaikka ajaisi pieneen kuoppaan. Jotkut ei vaan ole vieläkään huomannut että tiestön kunto suomessa on niin huono,ettei paranis muilla liikkua kun maastureilla jossa leveet ja korkeet renkaat niin ei töyssyt tunnu. Itselläni on sellaiset renkaat ja maavara autossa ettei ajohidasteet tunnu.
- Anonyymi
Auto on täysin tieliikenne määräysten mukainen, hiljaittain katsastus suoritettu.
- Anonyymi
Todellakin pitäisi saada henkilön / henkilöiden nimet selville, ketkä näistä esteistä vastaa, pääsisi antamaan hieman palautetta. Kavaltaa nämä henkilöt, jos joku tietää, voivat tietysti itsekin ilmoittautua, mutta luulen, ettei rohkeus riitä.
- Anonyymi
Paljonko oli nopeutta? Mieti miksi näitä hidasteita rakennetaan? Vai olisko parempi sellainen ratkaisu jos ajaa reilua ylinopeutta kadusta nousisi lopullinen kaaharin hiljentäjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1282455Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182191Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1731922Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82401428Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271289Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102988- 84917
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70882Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45800