Tuli tässä erikoinen ongelma riistakameran (vanha 2mp Jahti) kanssa. Riistakameran ottamia kuvia ei nimittäin saa mitenkään auki ja katseltua.
Aluksi epäilin vian olevan muistikortissa mutta kokeilin 3 erilaista muistikorttia (2-8gb) , jotka toimivat kyllä digikamerassa ja puhelimessa (myös ristiin).
Riistakamera lähtee normaalisti päälle ja valikot toimivat. Riistakameraa käynnistettäessä näkyy myös otettujen kuvien määrä, joka juoksee myös, eli riistakamera ottaa kuvia.
Kamera siis ottaa kuvia mutta muistikortille ne eivät tunnu päätyvän, ainakaan toimivana versioina. Siirrettäessä muistikortti riistakamerasta digikameraan ilmoittaa digikamera "ei kuvia" (sisältöä on). Siirrettäessä muistikortti puhelimeen kuvien päälle tulee vain ruksi, joka tarkoittaa kuvien viottumista tms. Ennen toimi molemmissa (digikamera ja puhelin) riistakameran kuvien katseleminen. Jos otat muistikortille kuvan digikameralla tai puhelimella, niin ne näkyvät ja toimivat (myös ristiin)..
Olen resetoinut muistikortin tai -kortit kaikissa laittessa ja tietysti myös viimeisempänä riistakamerassa.
Riistakamerassa ei voi vaihtaa mitään kuvausformaatteja, joten se on vakio. Jotain aika ja sarjakuvauksia voit asettaa.
Muistikortin "lukko" on myös auki asennossa.
Kamerassa ei juurikaan ole esiintynyt mitään ongelmia ennen tätä. Joskus ollut kortti täynnä ja paristot loppu.
Onko Jahti riistakameran tunnit nyt täynnä?
Ideoita?
Riistakameran kuvia ei saa näkyviin
Anonyymi
0
796
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574