Valtava merikäärme

Anonyymi

Näin unta, jossa pikkupoika ryösti mieheltä kengät ja lompakon, ja heitti nämä kaiteen yli mereen, jonne oli suuri pudotus. Säälin miestä ja lähdin näitä kenkiä ja lompakoita noutamaan. Laskeuduin jyrkät portaat merelle, joka oli leväinen ja saastainen, mutta hyppäsin uimaan silti, vaikka pelotti, että saanko tästä ihottumaa tai muuta ihoärsytystä. Kengät löysinkin melkein heti kellumasta ja toin ne rantaan portaille. Uin kauemmas kohti paikkaa, jossa poika heitti tavarat mereen. En löytänyt lompakkoa, mutta meressä oli kivi, joka oli hiukan pinnan yläpuolella, ja nousin sen päälle katsomaan ympäristöä tarkemmin. Meressä liikkui hajanaisesti harvakseltaan eläimiä: säären mittaisia kaloja ja pieniä käärmeitä, jotka olivat kuitenkin pituudeltaan noin pienen ihmisen mittaisia. Löysin palan puuta kellumasta kiven juurelta, ja otin sen ja läiskin sillä merta, jotta merenelävät pelästyisivät ja lähtisivät pois. Ja niin ne lähtivätkin: pikku hiljaa isoimmatkin käärmeet lähtivät pois.
Mutta pian tajusin, että läiskyttämiseni ja mekkalani oli herättänyt jonkun suuremman mielenkiinnon: valtava merikäärme oli tulossa kohti. Se oli havainnut mekkalan ja ajatteli, että nyt löytyisi jotain isompaa saalista.

Hyppäsin kiinni jyrkänteen kiviseen reunaan ja kapusin itseni vaivalloisesti ylös, lopulta repien itseni kaiteiden yli adrenaliinin sykähdyttämänä. Merikäärme seurasi koko ajan vähän matkan päässä perässä. Juoksin pois, lähellä olevalle hotellille ja sen sisälle, ja merikäärmekin oli päässyt jyrkänteen yli ja nyt luikersi kovaa vauhtia pitkin maata. Juoksin pitkin hotellin käytäviä ja sieltä ruokailusaliin, kiljahdellen samalla. Käärme tuli kovaa vauhtia perässä ja olin selkeästi ainoa saalis, jonka se halusi: ruokailusalin monet muut ihmiset eivät sitä vaikuttaneet kiinnostavan.
Löysin jostain keittiön reunamilta nurkkauksen, johon lyhyt ruokailusalin käytävä johti ja jonka reunalla oli jukkapalmun oloinen kasvi, jonka ruukussa oli tyhjiä tölkkejä mullan päällä. Tönäisin kasvin nurin käytävän päähän ja jäin itse odottamaan nurkkauksen taakse piiloon. Löysin jotain käteen otettavaa, jonkinlaisen pitkän kovan kepin tai hiilihangon, jonkin vastaavan. Käärmeen pää tuli nurkan takaa esiin ja jäi jumiin siihen kaatamani kasvin aiheuttamaan sotkuun. Löin sitä kepilläni/puupalikallani/hiilihangollani. Se ei vaikuttanut tehoavan. Löin uudestaan ja uudestaan, kunnes lopulta sen kallo näytti murskautuvan ja pää litistyi kuopalle. Jatkoin lyömistä, kunnes se ei enää liikkunut.

Enempää en muista.
Lompakkoa en miehelle löytänyt ja kengät taisivat jäädä mereen johtaville portaille.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin suuressa maanalaisessa rakennuksessa, jossa oli suuret juhlat meneillään. Paikka välkehti neonvaloissa kuin yöklubilla ja ympärilläni pyöri iloisia ihmisiä. Tunnistin heistä yhden: exäni, joka oli nuorempana ollut täysi mulkku minua kohtaan. Vaihdoimme muutaman sanan, jonka jälkeen lähdimme juoksemaan, samaten kuin osa ympärillä olevista ihmisistä. Tiesimme, että pian räjähtäisi. Osa ihmisistä ei kuitenkaan tiennyt tätä, vaan jäivät rakennukseen.

      Juoksimme maanpinnalle, joka oli tasaista, hiekkaista kalliota. Juoksimme kohti auekaa, joka vaikutti olevan jonkinlainen pelikenttä, jonka maaperä oli pikkukiveä. Sen ympärillä oli joitakin puita ja kuivaa ruohikkoa. Jossakin, kentän loppupäädyssä, alkoi pieni lähiö.
      Juostessamme yhä kalliolla, huomasimme räjähdyksen alkaneen. Ääntä ei kuulunut, mutta oranssi hehku ja yhä kasvava lämpötila herätti meidät huomaamaan asian. Juoksimme minkä pystyimme, mutta kasvava kuumuus saavutti meitä yhä, hitaasti, lähes samaa vauhtia kuin juoksumme. Kaikella logiikalla räjähdyksen aiheuttaman lämpö- & paineaallon tulisi olla meitä nopeampi, mutta se ei sitä juurikaan ollut.

      Pingoin yhä kovempaa ja saavuin hiekkakentälle. Silloin tiesin, että aikaa ei enää juurikaan olisi. Huomasin vieressäni kiven, jonka taakse mahtuisin juuri ja juuri, jos menisin oikein kyyryyn. Hyppäsin sen taakse ja meni pieni hetki, kunnes tulinen myrsky saavutti minut ja paahtoi ihoani ja silmiäni, jotka suljin. Oli liian kirkasta ja kuumuus oli polttavaa. Pidin kivestä kovaa kiinni ja tunsin sen heiluvan. Hetken päästä tulimyrsky loppui. Kivi olikin auto, jonka takana oli myös kaksi muuta ihmistä.
      Ihoni oli palanut karrelle. Housuni olivat kadonneet, mutta paita ja alushousut minulla yhä oli. Alushousuihini oli muodostunut suuri reikä, joka paljasti genitaalini. Kaikki karvani olivat poissa.

      Nousin ja huomasin lähellä olevan ambulanssin. Lähdin sitä kohti, samaten kuin kaksi muutakin auton takana ollutta ihmistä. Olin kuitenkin heitä hitaampi: he olivat olleet paremmin suojattuna kuin minä, joka olin ollut auton etunokassa, juuri ja juuri suojassa.

      Eksyin matkalla ambulanssille ja yhtäkkiä missään ei ollut ketään. Tiesin että ihoni sulaisi pian pois: räjähdys oli ollut pieni ydinpommi ja olin altistunut huomattavalle määrälle säteilyä.

      Uni joko loppui tähän tai en muista enempää.

    • Anonyymi

      Kukaan ei näköjää tulkkaa näit :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe