Th ja ltx tulevaisuus

Anonyymi

Miltä näiden yhtiöiden tulevaisuus näyttää?

- Pärjääkö nämä yhtiöt enää uusille kilpailijoille?

- Onko järkeä enää ostaa kyseisten firmojen osakkeita?

- paljonko on nykyinen hinta osakkeille?

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on varteen otettava kilpailija?
      Ei mikään, uber ihan piilossa.
      Menevä, kajon ynms on omassa luokassaan, lähinnä keskittyvät ottamaan välityspalkkiota autoilta.

      Ei ole kilpailijoita th.lle ja lähitaksille.
      Näiden kahden pitäisi tiivistää yhteistyötä, yhdessä kaksi isoa vahvempia uusia vastaan.

    • Anonyymi

      Ei pärjää, 0€

      • Anonyymi

        Joo, niin se on mennyt Ruotsissakin. Ennen siellä oli Taxi Stockholm ja Taxi Kurir, mutta ne on lopettaneet jo ajat sitten, ja paikalliset Menevät ja Kajonit rulettaa. Meno on kuin itämaisessa basaarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin se on mennyt Ruotsissakin. Ennen siellä oli Taxi Stockholm ja Taxi Kurir, mutta ne on lopettaneet jo ajat sitten, ja paikalliset Menevät ja Kajonit rulettaa. Meno on kuin itämaisessa basaarissa.

        Höpö höpö. Taxi Stockholm ja Taxi Kurir on Stokiksen kingit, muut taistelee basaareissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Taxi Stockholm ja Taxi Kurir on Stokiksen kingit, muut taistelee basaareissaan.

        Niinpä, ja itse asiassa hyötyvät näistä jallajalla takseista koska ihmiset valitsee mieluummin tunnetun toimijan, vaikka on vähän hintavampikin.
        Vuosi on jo näyttänyt, että Ruotsin perässä mennään niin hyvässä kuin huonossakin markkinaliberaalien vastaväitteistä huolimatta, eli ehdottomasti TH ja LH ovat jatkossa. Se, että joku hipsteri Kalliosta haluaa käyttää Uberia tai Boltia, ei vaikuta kokonaiskuvaan millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja itse asiassa hyötyvät näistä jallajalla takseista koska ihmiset valitsee mieluummin tunnetun toimijan, vaikka on vähän hintavampikin.
        Vuosi on jo näyttänyt, että Ruotsin perässä mennään niin hyvässä kuin huonossakin markkinaliberaalien vastaväitteistä huolimatta, eli ehdottomasti TH ja LH ovat jatkossa. Se, että joku hipsteri Kalliosta haluaa käyttää Uberia tai Boltia, ei vaikuta kokonaiskuvaan millään tavalla.

        Taksihelsingin autojen kassat on parantuneet vuoden takaisesta. Tämä kertoo jotain.....

        Taksihelsingin osake maksaa nyt n. 15.000€, myydään AINOASTAAN henkilölle/yhtiölle, jolla on jo ennestään osuus taksihelsinkiin. Jallajalla miehesten ei kannata vaivautua, eikä edes kuolata ko osakkeen perään. Lähitaksi on kai jossain vaiheessa myynyt ulkopuolisillekkin, en tiedä, myykö enää.

        Totta kai on myönnyttävä ajatukseen, kun automäärät lisääntyvät radikaalisti, jokaiselle ajossa olevalle autolle riittää keikkaa entistä vähemmän. Muutenkin henki taksien työpaikalla on perin huono, harva jaksaa olla siellä pidempään. Ite lopetin reilu vuosi sitten, enkä tulisi enää mistään hinnast ajamaan vuoron vuoroa. No, eipä tarvitsekkaan, eläke juoksee... Summa ei ole suuren suuri, pärjään kuitenkin ihan kivasti, ajava renki ei saa sitäkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin se on mennyt Ruotsissakin. Ennen siellä oli Taxi Stockholm ja Taxi Kurir, mutta ne on lopettaneet jo ajat sitten, ja paikalliset Menevät ja Kajonit rulettaa. Meno on kuin itämaisessa basaarissa.

        Palturia puhut. Taxi Stockholm ja Taxi Kurir hengittää ja voi suht hyvin. Jos nyt taksibisneksellä voi ylipäätään missään voida hyvin.... Harmittaako jos kerron että taksiuudistus tehtiin Ruotsissa jo 1990 ja ne yhtiöt pärjää vieläkin vaikka ovat välityskeskuksiensa alla ja noudattavat suht samoja taksamääritelmiä kuin täällä Suomessa vastaavat tilausvälitykselliset taksit mittareineen. Toiminta on molemmissa organisoitua ja noudattavat hyvää ja luotettavaa ( laillista) toimintatapaa. Se jos mikä tuo turvaa yrittäjille, työntekijöille ja ennenkaikkea asiakkaille. On myös muistettava että yrittäminen tietää myös kuluja ja alle kustannustason se on mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksihelsingin autojen kassat on parantuneet vuoden takaisesta. Tämä kertoo jotain.....

        Taksihelsingin osake maksaa nyt n. 15.000€, myydään AINOASTAAN henkilölle/yhtiölle, jolla on jo ennestään osuus taksihelsinkiin. Jallajalla miehesten ei kannata vaivautua, eikä edes kuolata ko osakkeen perään. Lähitaksi on kai jossain vaiheessa myynyt ulkopuolisillekkin, en tiedä, myykö enää.

        Totta kai on myönnyttävä ajatukseen, kun automäärät lisääntyvät radikaalisti, jokaiselle ajossa olevalle autolle riittää keikkaa entistä vähemmän. Muutenkin henki taksien työpaikalla on perin huono, harva jaksaa olla siellä pidempään. Ite lopetin reilu vuosi sitten, enkä tulisi enää mistään hinnast ajamaan vuoron vuoroa. No, eipä tarvitsekkaan, eläke juoksee... Summa ei ole suuren suuri, pärjään kuitenkin ihan kivasti, ajava renki ei saa sitäkään...

        Mikä on tämän päivän myynti hinta velattomalle yhtiölle, jolla on osuus taksi Helsinkiin ja omistaa myös sen yhden osakkeen?


      • Anonyymi

        Markkinataloudessa hinnan määrittää kysynnän ja tarjonnan laki. Pyytää voi mitä tahansa. Kaupat toteutuu sillä hinnalla, johon sekä ostaja että myyjä ovat tyytyväisiä. Näin se on toiminut kaikissa yrityskaupoissa jo ikuisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinataloudessa hinnan määrittää kysynnän ja tarjonnan laki. Pyytää voi mitä tahansa. Kaupat toteutuu sillä hinnalla, johon sekä ostaja että myyjä ovat tyytyväisiä. Näin se on toiminut kaikissa yrityskaupoissa jo ikuisuuden.

        Millä hinnalla näitä on sitten myyty? Onko teillä mitään haju asiasta?


      • Anonyymi

        Ei tähän voi mitenkään vastata. Yhtiön ostossa vaikuttaa merkittävästi yhtiön tase. Siitä näkee mitä yhtiö omistaa ja mitä sillä on velkaa!


      • Anonyymi

        Velaton yhtiö, jossa on taksi Helsinki B osake hinta on 35-40 tuhatta.


    • Anonyymi

      Asiakkaat jotka erehtyneet villien ryöstämäksi osaavat kyllä arvostaa ja valita TH auton! Todella hyvin menee ja brändi on suosittu! Pitäisi vielä noihin satamiin saada vielä omat jonot kun asiakkaat pelkäävät näitä villejä apinoita. Eivät osaa käyttäytyä, eikä ajaa, idiootit tappelevat, kiilailevat, törky hinnat ~10e kyydistä ottaa 50-100€ ei ihme, että asiakkaat oppii välttelemään! TH kyydissä ei tarvi pelätä tai tinkiä..

    • Anonyymi

      Ja esim. Olympiaterminaalissa eivät suostu ajaa rautatieasemalle kun on liian lyhyt kyyti.

    • Anonyymi

      Jokainen voi mennä katsomaan kenen takseilla asiakkaat menevät
      HKI VANTAA lentokentällä T1 ja T2 terminaalissa..... villit katsovat ihmeissään kun kukaan ei tule heidän kyytiin...

      • Anonyymi

        Paskapuhetta.
        Kun villit sai T2 uudessa järjestelyssä sen saapujista katsoen vasemman laidan, alkoi kyyti kelpaamaan.
        Ihan omakohtaisesti voin kertoa ,että TH rivi siellä toisella laidalla ei vedä samaa vauhtia kuin villien.
        T1 tilanne toinen koska siellä villit on neljännessä rivissä, josta syystä niitä ei sinne juuri mene.
        Uskallan väittää että 95% matkustajista ei ole mitään hajua koko systeemistä .
        Ajan vähintään 2X päivässä kentältä, joten tiedän, mistä puhun


    • Anonyymi

      Uberit, boltit, kajonit ja Menevä riistovälittäjät ovat siellä puuhastelijoiden tasolla.
      Tarkoitus on saada provisiot, kyytien taso mitä sattuu, kielitaidottomat ja osittain ammattitaidottomat kuskit.

      LT ja TH ainoat luotettavat toimijat, hinnatkin varmat eikä tarvitse arpoa.

      Toivottavasti taksi helsinki ja lähitaksi pelaisi enemmän yhteen vahvana rintamana näitä mitälie höpöfirmoja vastaan.

    • Anonyymi

      Tolla Menevällä on kourallinen suomikuskeja, 95% mamuja, niistä puolet puhuu auttavasti suomea.
      Laadukasta?

    • Anonyymi

      Ajan 3-5 kyytiä kentältä enimmäkseen T2:sta, lt välityksessä. 29v kokemus alalta, väitän että lt rivistä otetaan auto 4X useammin kuin villien rivistä....

      • Anonyymi

        Jep, ja johtuu pitkälle siitä, että LT ja APT rivit on logistisesti sijoitettu ( asemalle kävelevä asiakas tulee suoraan näiden kahden operaattorin autojen välissä olevalle käytävälle) niin kuin ne ovat. Uskallan väittää, että tilanne kääntyisi päälaelleen, jos LT ja villit vaihtaisi paikkaa, ja APT ja TH tekisi saman. Tottakai on asiakkaita jotka katsovat tauluja, joilla on joku muu syy jne, mutta suurimmalla osalla ei ole hajuakaan lentoaseman systeemistä.
        38 vuoden kokemus alalta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja johtuu pitkälle siitä, että LT ja APT rivit on logistisesti sijoitettu ( asemalle kävelevä asiakas tulee suoraan näiden kahden operaattorin autojen välissä olevalle käytävälle) niin kuin ne ovat. Uskallan väittää, että tilanne kääntyisi päälaelleen, jos LT ja villit vaihtaisi paikkaa, ja APT ja TH tekisi saman. Tottakai on asiakkaita jotka katsovat tauluja, joilla on joku muu syy jne, mutta suurimmalla osalla ei ole hajuakaan lentoaseman systeemistä.
        38 vuoden kokemus alalta...

        Other taxis-jonon sijainti on perusteltu sillä, että niillä ei ole yhdenmukaista hintaa, joten asiakkaan valitseman auton pitää päästä lähtemään pois vaikka keskeltä jonoa. Tämän tilanteen kanssa vaan täytyy pärjätä pari vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Other taxis-jonon sijainti on perusteltu sillä, että niillä ei ole yhdenmukaista hintaa, joten asiakkaan valitseman auton pitää päästä lähtemään pois vaikka keskeltä jonoa. Tämän tilanteen kanssa vaan täytyy pärjätä pari vuotta

        Jaa..ei ainakaan T2 onnistu kun väliä LH jonoon n. 1.5 metriä ja toisella puolella teräskaide.


      • Anonyymi

        Tässä tilastoa eiliseltä. T2 klo 10-12 Kaikki neljä operaattoria saivat 9 kyytiä. Ajallisesti eroja oli eli esim villeillä meni 40 minuuttia ennenkuin tärppäsi , LT llä meni 5 autoa 6 minuutissa jonka jälkeen 30 minsaan ei yhtään mutta tosiaan 2 tunnin lopputulema oli että kaikka saivat saman verran keikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Other taxis-jonon sijainti on perusteltu sillä, että niillä ei ole yhdenmukaista hintaa, joten asiakkaan valitseman auton pitää päästä lähtemään pois vaikka keskeltä jonoa. Tämän tilanteen kanssa vaan täytyy pärjätä pari vuotta

        Jep, pääsevät keskelle ajorataa sahaamaan, ei turvallista. Finnavia varmaan maksaa kolari/henkilövahingot.


    • Anonyymi

      Totta, odotin tänään n. 4 tuntia villillä kyytiä keräilyssä ja T2:ssa. Eikä ollut edes pahin ventta.

      • Anonyymi

        No, eikö kannata tulla TH/LT:n kuljettajaksi ?


    • Anonyymi

      Mitään järkeä villinä ventata.
      Myös tuo villien ystävä, Menevä on pahin rosvo mitä voi olla.
      Tajuttomat provikat, ihan turha välikäsi.

    • Anonyymi

      Molemmat menettäneet oikeudet helsingin keskustan tolpille huonon käytöksen takia

      • Anonyymi

        Joo. Kajonhan voitti viime kilpailutuksessa Töölöntorin tolpan. Saas nähä miten hoitavat.


    • Anonyymi

      Koko taksiala on ihan P.....stä nykyjään, mutta sen voin sanoa, että villinä on vielä vaikeampaa selviytyä tästä alasta.

      Kyllä nämä yhtiöt pärjää muille kilpailijoille. Yango/uberin tyyliset yhtiöt käyttää vain kallion hipin tyylistä porukkaa.


      Osta ihmeessä se osake/palvelusopimus jos haluat selviytyä alasta. Villejä on kohta niin paljon, että jokaiseen tolppaan jonottamiseen menee ikä ja terveys...

      Taksi Helsingin pelkkä osake maksaa noin 15 000 HUOMIO! Älä osta missään nimessä pelkää osaketta, koska sitä voidaan lunastaa sulta pois. Jos ostat taksi Helsingin osakkeen, nii varmista, että ostat yhtiön, joka omistaa tämän Th osakkeen. Hinta on noin 40 000. Ltx osake maksaa joku 30 000 ja palvelusopimuksen lähitaksiin maksaa joku 25 000. Ainakin nämä jalla jalla velit yrittää kaupitella näitä palvelusopimuksia siihen hintaan.

      • Anonyymi

        Siis tuleeko siinä yhtiön mukana yleensä auto vai mikä siinä maksaa noin paljon enemmän?
        Vai onko idea se, että alalla jo toimivat yhtiöt voivat ostaa osakkeita 15 000e hintaan toisiltaan, mutta uusi joutuu maksamaan yhtiöstä 25 000e extraa?


    • Anonyymi

      Minä en myy LTX osakettani ellei joku maksa niin että pääsee varhaiseläkkeelle. Se tuo leivän pöytään ja on asiakkaille turvallinen ja varsin edullinen valinta. Ei kyyti maksa yli 80e kentältä kuin jollain ns. "Villillä". Uskon että ne villitkin pärjää jotka ei hinnoittele itseänsä pihalle. Vanha sanonta pitää paikkansa: Ahneella on ...

      • Anonyymi

        Monella myyt osakkeesi?


    • Anonyymi

      Hei, olisin kiinnostunut ostamaan taksi Helsingin osakkeen/lähitaksin osakkeen?

      • Anonyymi

        Hei, mahtaako sulla Saldo riittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, mahtaako sulla Saldo riittää?

        Riippuu siitä, että paljonko pyydät siitä?


    • Anonyymi

      Huonolta näyttää, eivät pärjää hinta-laatukilpailussa Uberille

    • Anonyymi

      Paljon maksa tama osakket? Mina halu osta? Kuka myy?

    • Anonyymi

      Myynnissä taksi Helsingin osake 50 000 Euroa. Kuka ostaa?

    • Anonyymi

      Moi, haluan ostaa TH/LTX osakkeen. Otetaan tarjouksia vastaan. Vain asialliset tarjoukset!

    • Anonyymi

      Terve pojat. Voin myydä yhden palvelusopimuksen 50 000 eurolla.

      • Anonyymi

        20 000€ myytkö?


    • Anonyymi

      Voisko joku ostaa taksi helsingin osakkeeni 10000€? Siirryin Yango kuskiksi

      • Anonyymi

        Saat 8t sopiiko?


      • Anonyymi

        10 000 € sopii! Tehdäänkö kaupat?


      • Anonyymi

        Mina ei maksa mitaan. Taski helsinki ja taksilähitaksi on kilpailuvirasto saa sakko ja iso. Tosi iso. Tulee myös ouluun. Iso oikein iso sakko. Oulusa oma kiintiö ja oma hinnat. Nauttaa huono. Iso sakko tulee oulusa.


      • Anonyymi

        Mina halu osta kaiki osakket mina ei jatta perunoile mittaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 000 € sopii! Tehdäänkö kaupat?

        Ei. 8000e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina ei maksa mitaan. Taski helsinki ja taksilähitaksi on kilpailuvirasto saa sakko ja iso. Tosi iso. Tulee myös ouluun. Iso oikein iso sakko. Oulusa oma kiintiö ja oma hinnat. Nauttaa huono. Iso sakko tulee oulusa.

        🦍 sinaan.


    • Anonyymi

      Hankkikaa elämä te, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin mennä esittämään jotain tyhmää mamua keskusteluihin.

      Lapsellisesta porukkaa....

      • Anonyymi

        Mitä muuta odotat Taksi Helsingin isänniltä? Alkanut nyt näkymään Suomen lippuja Taksi Helsingin autoissa. Mites TH:n laatusopparit suhtautuu noihin ylimääräisiin tarroihin?


    • Anonyymi

      Sain koko pakettista 120000;euroa villi taksi osti kuin ei kuulemma pärjännyt.

      • Anonyymi

        Tais mennå siis aika hyvin kun oli varaa ostaa sut pois markkinoilta 😂


      • Anonyymi

        Mitä pakettiin kuului?


      • Anonyymi

        Yksi nolla liikaa.


    • Anonyymi

      Haluan ostaa Taksi helsinki / Lähitaksin osakkeita. Kuka myy?

    • Anonyymi

      Villit nyt on myöhäistä, kukaan ei myy enään.

    • Anonyymi

      Täällä myynnissä taksi Helsinki osake 50k ostaako ketään?

    • Anonyymi

      Ostan 30 000 myytkö?

    • Anonyymi

      Käynnee samalla tavalla kuin Tukholmassa. Taksi Helsinki ja Lähitaksi jäävät elämään ja voimaan kohtuullisesti. Villien ryöstöhinnat nousevat entisestään. Menevä kuolee muutaman vuoden päästä, kun kela loppuu eikä kela-kyytejä enää samalla tavalla kilpailuteta. Markkani laittaisin ehdottomasti Taksi Helsinkiin ja sitten vasta Lähitaksiin. Lähitaksin ongelma on maakunnista ostetut palvelusopimukset, joilla sitten on tultu "kultaa vuolemaan" lentokentälle ja pk-seudulle, missä Lähitakseja on aivan liikaa. Hyvät tallit ja kuljettajat varmasti pärjäävät jatkossakin, mutta 10-30 % pienemmällä kassalla, tai suuremmalla työajalla. Ongelma on se, että alkupaniikin jälkeen juurikaan kukaan ei enää Taksi Helsingin osakkeita myy tai hinta on niin korkea, että ostajat ovat rajalliset.

    • Anonyymi

      taksi helsingin osakkeiden hinnat nyt jo lähempänä 40 000 egulaista kuin 30 000 egulaista, näin on näreet. eli ovatpa hinnat nousseet, huhu, puhettakaan, että enää saisi osakkeen 15 000 egulaisella. ei saa. miksi? tietääkö joku, miksi tuo taksi helsingin osake on noin kallis nyt?!

      • Anonyymi

        Koska Taksi Helsinki on jo reilusti voitolla ja autoilijat myös pärjäävät varmaan paremmin kuin koskaan. Itse ajan villillä ja moni asiakas valitsee takaa Taksi Helsingin tai Lähitaksin. Turistitkin ja bisnesihmiset ovat jo alkaneet valita, ennen hyppäisivät ekaan kyytiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Taksi Helsinki on jo reilusti voitolla ja autoilijat myös pärjäävät varmaan paremmin kuin koskaan. Itse ajan villillä ja moni asiakas valitsee takaa Taksi Helsingin tai Lähitaksin. Turistitkin ja bisnesihmiset ovat jo alkaneet valita, ennen hyppäisivät ekaan kyytiin.

        Ajomäärät on vähentyny ihan älyttömästi. Toivottavasti pikkujouluaika olis vilkas. Ihan turha se on selitellä, että kysyntää olis hyvin. Automäärät on ihan järkyttäviä keskustassa ja suosituimmille tolpille ei mahdu ollenkaan. Letoasemallakin kuulemma joutuu odottelemaan jo keräilyalueelle pääsyä iltaisin. Tilanne ei todellakaan ole mitenkään kestävällä pohjalla ja kokoajan saa pelätä, että yökuski lopettaa. Nyt ollaan tehty sopimus, että yökuski saa ajaa aamulla ennakot, jotta sais jonkinlaisen kassan kasaan, mutta se vaikuttaa omaan kassaan todella paljon. Kohta on yksi TH:n osake lisää myytävänä. Ongelmana vain on se, että ikää on 58 vuotta ja ei taida alan vaihtokaan enää onnistua tässä vaiheessa. Kyllä alan vapautus veti maton alta täällä pääkaupunkiseudulla. Tuskin missään muualla ala on vajonut näin alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajomäärät on vähentyny ihan älyttömästi. Toivottavasti pikkujouluaika olis vilkas. Ihan turha se on selitellä, että kysyntää olis hyvin. Automäärät on ihan järkyttäviä keskustassa ja suosituimmille tolpille ei mahdu ollenkaan. Letoasemallakin kuulemma joutuu odottelemaan jo keräilyalueelle pääsyä iltaisin. Tilanne ei todellakaan ole mitenkään kestävällä pohjalla ja kokoajan saa pelätä, että yökuski lopettaa. Nyt ollaan tehty sopimus, että yökuski saa ajaa aamulla ennakot, jotta sais jonkinlaisen kassan kasaan, mutta se vaikuttaa omaan kassaan todella paljon. Kohta on yksi TH:n osake lisää myytävänä. Ongelmana vain on se, että ikää on 58 vuotta ja ei taida alan vaihtokaan enää onnistua tässä vaiheessa. Kyllä alan vapautus veti maton alta täällä pääkaupunkiseudulla. Tuskin missään muualla ala on vajonut näin alas.

        No aika pieni ongelma sun iässä. Kortistoon vaan hetkeksi ja eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika pieni ongelma sun iässä. Kortistoon vaan hetkeksi ja eläkkeelle.

        Just näin, ihmetyttää myös -60 vuotiaiden ruikutus ettei löydä töitä.
        Mitä väliä?
        Myyt veks ja nautit loppuelämästä...

        Mitä sillä arkiyö kuskillakaan tekee jos itse ajaa päivät.
        Yöllä se kuski ajaa nykyisin surkean kassan huonolla juoksulla, viikonloput erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Taksi Helsinki on jo reilusti voitolla ja autoilijat myös pärjäävät varmaan paremmin kuin koskaan. Itse ajan villillä ja moni asiakas valitsee takaa Taksi Helsingin tai Lähitaksin. Turistitkin ja bisnesihmiset ovat jo alkaneet valita, ennen hyppäisivät ekaan kyytiin.

        koska oli 700 taksi Helsinki seisoo vaili kuski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajomäärät on vähentyny ihan älyttömästi. Toivottavasti pikkujouluaika olis vilkas. Ihan turha se on selitellä, että kysyntää olis hyvin. Automäärät on ihan järkyttäviä keskustassa ja suosituimmille tolpille ei mahdu ollenkaan. Letoasemallakin kuulemma joutuu odottelemaan jo keräilyalueelle pääsyä iltaisin. Tilanne ei todellakaan ole mitenkään kestävällä pohjalla ja kokoajan saa pelätä, että yökuski lopettaa. Nyt ollaan tehty sopimus, että yökuski saa ajaa aamulla ennakot, jotta sais jonkinlaisen kassan kasaan, mutta se vaikuttaa omaan kassaan todella paljon. Kohta on yksi TH:n osake lisää myytävänä. Ongelmana vain on se, että ikää on 58 vuotta ja ei taida alan vaihtokaan enää onnistua tässä vaiheessa. Kyllä alan vapautus veti maton alta täällä pääkaupunkiseudulla. Tuskin missään muualla ala on vajonut näin alas.

        Sama huomio. 1,5 tunnin ventta keskella päivää ( Pk seutu) ei mitenkään pokkeuksellinen. Veikkaan että tärkein syy tähän on talouden taantuma, tietty ryyditettynä sadoilla uusilla yrittäjillä.
        Yökuskia ei onneks ole ollut vuosiin, joten pakka on rakennettu niin, että pärjää ilman. Eipähän tarvi pelätä aamuisin että kuski tulee ratti kädessä vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama huomio. 1,5 tunnin ventta keskella päivää ( Pk seutu) ei mitenkään pokkeuksellinen. Veikkaan että tärkein syy tähän on talouden taantuma, tietty ryyditettynä sadoilla uusilla yrittäjillä.
        Yökuskia ei onneks ole ollut vuosiin, joten pakka on rakennettu niin, että pärjää ilman. Eipähän tarvi pelätä aamuisin että kuski tulee ratti kädessä vaihtoon.

        Tai auto sisältä likaisena, rasvaisia sormenjälkiä ympäri kabiinia ja hampurilaiselle haisevana.
        Tälläinen on somalikuskun jäljiltä, juoksullakaan ei ole kuulemma väliä koska hän haluaa vain kassaa... 🙄
        No mennään kentälle putki punaisena odottaan lähes kahdeksi tunniksi, jotta saadaan 39eur kyyti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai auto sisältä likaisena, rasvaisia sormenjälkiä ympäri kabiinia ja hampurilaiselle haisevana.
        Tälläinen on somalikuskun jäljiltä, juoksullakaan ei ole kuulemma väliä koska hän haluaa vain kassaa... 🙄
        No mennään kentälle putki punaisena odottaan lähes kahdeksi tunniksi, jotta saadaan 39eur kyyti.

        Se ei elätä ketään, rahat loppuu tuolla 39 e kenttäajolla ja kuskilla. Kokeiltu on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe