Miltä näiden yhtiöiden tulevaisuus näyttää?
- Pärjääkö nämä yhtiöt enää uusille kilpailijoille?
- Onko järkeä enää ostaa kyseisten firmojen osakkeita?
- paljonko on nykyinen hinta osakkeille?
Th ja ltx tulevaisuus
69
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on varteen otettava kilpailija?
Ei mikään, uber ihan piilossa.
Menevä, kajon ynms on omassa luokassaan, lähinnä keskittyvät ottamaan välityspalkkiota autoilta.
Ei ole kilpailijoita th.lle ja lähitaksille.
Näiden kahden pitäisi tiivistää yhteistyötä, yhdessä kaksi isoa vahvempia uusia vastaan. - Anonyymi
Ei pärjää, 0€
- Anonyymi
Joo, niin se on mennyt Ruotsissakin. Ennen siellä oli Taxi Stockholm ja Taxi Kurir, mutta ne on lopettaneet jo ajat sitten, ja paikalliset Menevät ja Kajonit rulettaa. Meno on kuin itämaisessa basaarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niin se on mennyt Ruotsissakin. Ennen siellä oli Taxi Stockholm ja Taxi Kurir, mutta ne on lopettaneet jo ajat sitten, ja paikalliset Menevät ja Kajonit rulettaa. Meno on kuin itämaisessa basaarissa.
Höpö höpö. Taxi Stockholm ja Taxi Kurir on Stokiksen kingit, muut taistelee basaareissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Taxi Stockholm ja Taxi Kurir on Stokiksen kingit, muut taistelee basaareissaan.
Niinpä, ja itse asiassa hyötyvät näistä jallajalla takseista koska ihmiset valitsee mieluummin tunnetun toimijan, vaikka on vähän hintavampikin.
Vuosi on jo näyttänyt, että Ruotsin perässä mennään niin hyvässä kuin huonossakin markkinaliberaalien vastaväitteistä huolimatta, eli ehdottomasti TH ja LH ovat jatkossa. Se, että joku hipsteri Kalliosta haluaa käyttää Uberia tai Boltia, ei vaikuta kokonaiskuvaan millään tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ja itse asiassa hyötyvät näistä jallajalla takseista koska ihmiset valitsee mieluummin tunnetun toimijan, vaikka on vähän hintavampikin.
Vuosi on jo näyttänyt, että Ruotsin perässä mennään niin hyvässä kuin huonossakin markkinaliberaalien vastaväitteistä huolimatta, eli ehdottomasti TH ja LH ovat jatkossa. Se, että joku hipsteri Kalliosta haluaa käyttää Uberia tai Boltia, ei vaikuta kokonaiskuvaan millään tavalla.Taksihelsingin autojen kassat on parantuneet vuoden takaisesta. Tämä kertoo jotain.....
Taksihelsingin osake maksaa nyt n. 15.000€, myydään AINOASTAAN henkilölle/yhtiölle, jolla on jo ennestään osuus taksihelsinkiin. Jallajalla miehesten ei kannata vaivautua, eikä edes kuolata ko osakkeen perään. Lähitaksi on kai jossain vaiheessa myynyt ulkopuolisillekkin, en tiedä, myykö enää.
Totta kai on myönnyttävä ajatukseen, kun automäärät lisääntyvät radikaalisti, jokaiselle ajossa olevalle autolle riittää keikkaa entistä vähemmän. Muutenkin henki taksien työpaikalla on perin huono, harva jaksaa olla siellä pidempään. Ite lopetin reilu vuosi sitten, enkä tulisi enää mistään hinnast ajamaan vuoron vuoroa. No, eipä tarvitsekkaan, eläke juoksee... Summa ei ole suuren suuri, pärjään kuitenkin ihan kivasti, ajava renki ei saa sitäkään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niin se on mennyt Ruotsissakin. Ennen siellä oli Taxi Stockholm ja Taxi Kurir, mutta ne on lopettaneet jo ajat sitten, ja paikalliset Menevät ja Kajonit rulettaa. Meno on kuin itämaisessa basaarissa.
Palturia puhut. Taxi Stockholm ja Taxi Kurir hengittää ja voi suht hyvin. Jos nyt taksibisneksellä voi ylipäätään missään voida hyvin.... Harmittaako jos kerron että taksiuudistus tehtiin Ruotsissa jo 1990 ja ne yhtiöt pärjää vieläkin vaikka ovat välityskeskuksiensa alla ja noudattavat suht samoja taksamääritelmiä kuin täällä Suomessa vastaavat tilausvälitykselliset taksit mittareineen. Toiminta on molemmissa organisoitua ja noudattavat hyvää ja luotettavaa ( laillista) toimintatapaa. Se jos mikä tuo turvaa yrittäjille, työntekijöille ja ennenkaikkea asiakkaille. On myös muistettava että yrittäminen tietää myös kuluja ja alle kustannustason se on mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksihelsingin autojen kassat on parantuneet vuoden takaisesta. Tämä kertoo jotain.....
Taksihelsingin osake maksaa nyt n. 15.000€, myydään AINOASTAAN henkilölle/yhtiölle, jolla on jo ennestään osuus taksihelsinkiin. Jallajalla miehesten ei kannata vaivautua, eikä edes kuolata ko osakkeen perään. Lähitaksi on kai jossain vaiheessa myynyt ulkopuolisillekkin, en tiedä, myykö enää.
Totta kai on myönnyttävä ajatukseen, kun automäärät lisääntyvät radikaalisti, jokaiselle ajossa olevalle autolle riittää keikkaa entistä vähemmän. Muutenkin henki taksien työpaikalla on perin huono, harva jaksaa olla siellä pidempään. Ite lopetin reilu vuosi sitten, enkä tulisi enää mistään hinnast ajamaan vuoron vuoroa. No, eipä tarvitsekkaan, eläke juoksee... Summa ei ole suuren suuri, pärjään kuitenkin ihan kivasti, ajava renki ei saa sitäkään...Mikä on tämän päivän myynti hinta velattomalle yhtiölle, jolla on osuus taksi Helsinkiin ja omistaa myös sen yhden osakkeen?
- Anonyymi
Markkinataloudessa hinnan määrittää kysynnän ja tarjonnan laki. Pyytää voi mitä tahansa. Kaupat toteutuu sillä hinnalla, johon sekä ostaja että myyjä ovat tyytyväisiä. Näin se on toiminut kaikissa yrityskaupoissa jo ikuisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinataloudessa hinnan määrittää kysynnän ja tarjonnan laki. Pyytää voi mitä tahansa. Kaupat toteutuu sillä hinnalla, johon sekä ostaja että myyjä ovat tyytyväisiä. Näin se on toiminut kaikissa yrityskaupoissa jo ikuisuuden.
Millä hinnalla näitä on sitten myyty? Onko teillä mitään haju asiasta?
- Anonyymi
Ei tähän voi mitenkään vastata. Yhtiön ostossa vaikuttaa merkittävästi yhtiön tase. Siitä näkee mitä yhtiö omistaa ja mitä sillä on velkaa!
- Anonyymi
Velaton yhtiö, jossa on taksi Helsinki B osake hinta on 35-40 tuhatta.
- Anonyymi
Asiakkaat jotka erehtyneet villien ryöstämäksi osaavat kyllä arvostaa ja valita TH auton! Todella hyvin menee ja brändi on suosittu! Pitäisi vielä noihin satamiin saada vielä omat jonot kun asiakkaat pelkäävät näitä villejä apinoita. Eivät osaa käyttäytyä, eikä ajaa, idiootit tappelevat, kiilailevat, törky hinnat ~10e kyydistä ottaa 50-100€ ei ihme, että asiakkaat oppii välttelemään! TH kyydissä ei tarvi pelätä tai tinkiä..
- Anonyymi
Ja esim. Olympiaterminaalissa eivät suostu ajaa rautatieasemalle kun on liian lyhyt kyyti.
- Anonyymi
Jokainen voi mennä katsomaan kenen takseilla asiakkaat menevät
HKI VANTAA lentokentällä T1 ja T2 terminaalissa..... villit katsovat ihmeissään kun kukaan ei tule heidän kyytiin...- Anonyymi
Paskapuhetta.
Kun villit sai T2 uudessa järjestelyssä sen saapujista katsoen vasemman laidan, alkoi kyyti kelpaamaan.
Ihan omakohtaisesti voin kertoa ,että TH rivi siellä toisella laidalla ei vedä samaa vauhtia kuin villien.
T1 tilanne toinen koska siellä villit on neljännessä rivissä, josta syystä niitä ei sinne juuri mene.
Uskallan väittää että 95% matkustajista ei ole mitään hajua koko systeemistä .
Ajan vähintään 2X päivässä kentältä, joten tiedän, mistä puhun
- Anonyymi
Uberit, boltit, kajonit ja Menevä riistovälittäjät ovat siellä puuhastelijoiden tasolla.
Tarkoitus on saada provisiot, kyytien taso mitä sattuu, kielitaidottomat ja osittain ammattitaidottomat kuskit.
LT ja TH ainoat luotettavat toimijat, hinnatkin varmat eikä tarvitse arpoa.
Toivottavasti taksi helsinki ja lähitaksi pelaisi enemmän yhteen vahvana rintamana näitä mitälie höpöfirmoja vastaan. - Anonyymi
Tolla Menevällä on kourallinen suomikuskeja, 95% mamuja, niistä puolet puhuu auttavasti suomea.
Laadukasta? - Anonyymi
Ajan 3-5 kyytiä kentältä enimmäkseen T2:sta, lt välityksessä. 29v kokemus alalta, väitän että lt rivistä otetaan auto 4X useammin kuin villien rivistä....
- Anonyymi
Jep, ja johtuu pitkälle siitä, että LT ja APT rivit on logistisesti sijoitettu ( asemalle kävelevä asiakas tulee suoraan näiden kahden operaattorin autojen välissä olevalle käytävälle) niin kuin ne ovat. Uskallan väittää, että tilanne kääntyisi päälaelleen, jos LT ja villit vaihtaisi paikkaa, ja APT ja TH tekisi saman. Tottakai on asiakkaita jotka katsovat tauluja, joilla on joku muu syy jne, mutta suurimmalla osalla ei ole hajuakaan lentoaseman systeemistä.
38 vuoden kokemus alalta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ja johtuu pitkälle siitä, että LT ja APT rivit on logistisesti sijoitettu ( asemalle kävelevä asiakas tulee suoraan näiden kahden operaattorin autojen välissä olevalle käytävälle) niin kuin ne ovat. Uskallan väittää, että tilanne kääntyisi päälaelleen, jos LT ja villit vaihtaisi paikkaa, ja APT ja TH tekisi saman. Tottakai on asiakkaita jotka katsovat tauluja, joilla on joku muu syy jne, mutta suurimmalla osalla ei ole hajuakaan lentoaseman systeemistä.
38 vuoden kokemus alalta...Other taxis-jonon sijainti on perusteltu sillä, että niillä ei ole yhdenmukaista hintaa, joten asiakkaan valitseman auton pitää päästä lähtemään pois vaikka keskeltä jonoa. Tämän tilanteen kanssa vaan täytyy pärjätä pari vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Other taxis-jonon sijainti on perusteltu sillä, että niillä ei ole yhdenmukaista hintaa, joten asiakkaan valitseman auton pitää päästä lähtemään pois vaikka keskeltä jonoa. Tämän tilanteen kanssa vaan täytyy pärjätä pari vuotta
Jaa..ei ainakaan T2 onnistu kun väliä LH jonoon n. 1.5 metriä ja toisella puolella teräskaide.
- Anonyymi
Tässä tilastoa eiliseltä. T2 klo 10-12 Kaikki neljä operaattoria saivat 9 kyytiä. Ajallisesti eroja oli eli esim villeillä meni 40 minuuttia ennenkuin tärppäsi , LT llä meni 5 autoa 6 minuutissa jonka jälkeen 30 minsaan ei yhtään mutta tosiaan 2 tunnin lopputulema oli että kaikka saivat saman verran keikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Other taxis-jonon sijainti on perusteltu sillä, että niillä ei ole yhdenmukaista hintaa, joten asiakkaan valitseman auton pitää päästä lähtemään pois vaikka keskeltä jonoa. Tämän tilanteen kanssa vaan täytyy pärjätä pari vuotta
Jep, pääsevät keskelle ajorataa sahaamaan, ei turvallista. Finnavia varmaan maksaa kolari/henkilövahingot.
- Anonyymi
Totta, odotin tänään n. 4 tuntia villillä kyytiä keräilyssä ja T2:ssa. Eikä ollut edes pahin ventta.
- Anonyymi
No, eikö kannata tulla TH/LT:n kuljettajaksi ?
- Anonyymi
Mitään järkeä villinä ventata.
Myös tuo villien ystävä, Menevä on pahin rosvo mitä voi olla.
Tajuttomat provikat, ihan turha välikäsi. - Anonyymi
Molemmat menettäneet oikeudet helsingin keskustan tolpille huonon käytöksen takia
- Anonyymi
Joo. Kajonhan voitti viime kilpailutuksessa Töölöntorin tolpan. Saas nähä miten hoitavat.
- Anonyymi
Koko taksiala on ihan P.....stä nykyjään, mutta sen voin sanoa, että villinä on vielä vaikeampaa selviytyä tästä alasta.
Kyllä nämä yhtiöt pärjää muille kilpailijoille. Yango/uberin tyyliset yhtiöt käyttää vain kallion hipin tyylistä porukkaa.
Osta ihmeessä se osake/palvelusopimus jos haluat selviytyä alasta. Villejä on kohta niin paljon, että jokaiseen tolppaan jonottamiseen menee ikä ja terveys...
Taksi Helsingin pelkkä osake maksaa noin 15 000 HUOMIO! Älä osta missään nimessä pelkää osaketta, koska sitä voidaan lunastaa sulta pois. Jos ostat taksi Helsingin osakkeen, nii varmista, että ostat yhtiön, joka omistaa tämän Th osakkeen. Hinta on noin 40 000. Ltx osake maksaa joku 30 000 ja palvelusopimuksen lähitaksiin maksaa joku 25 000. Ainakin nämä jalla jalla velit yrittää kaupitella näitä palvelusopimuksia siihen hintaan.- Anonyymi
Siis tuleeko siinä yhtiön mukana yleensä auto vai mikä siinä maksaa noin paljon enemmän?
Vai onko idea se, että alalla jo toimivat yhtiöt voivat ostaa osakkeita 15 000e hintaan toisiltaan, mutta uusi joutuu maksamaan yhtiöstä 25 000e extraa?
- Anonyymi
Minä en myy LTX osakettani ellei joku maksa niin että pääsee varhaiseläkkeelle. Se tuo leivän pöytään ja on asiakkaille turvallinen ja varsin edullinen valinta. Ei kyyti maksa yli 80e kentältä kuin jollain ns. "Villillä". Uskon että ne villitkin pärjää jotka ei hinnoittele itseänsä pihalle. Vanha sanonta pitää paikkansa: Ahneella on ...
- Anonyymi
Monella myyt osakkeesi?
- Anonyymi
Hei, olisin kiinnostunut ostamaan taksi Helsingin osakkeen/lähitaksin osakkeen?
- Anonyymi
Hei, mahtaako sulla Saldo riittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, mahtaako sulla Saldo riittää?
Riippuu siitä, että paljonko pyydät siitä?
- Anonyymi
Huonolta näyttää, eivät pärjää hinta-laatukilpailussa Uberille
- Anonyymi
Paljon maksa tama osakket? Mina halu osta? Kuka myy?
- Anonyymi
Myynnissä taksi Helsingin osake 50 000 Euroa. Kuka ostaa?
- Anonyymi
Moi, haluan ostaa TH/LTX osakkeen. Otetaan tarjouksia vastaan. Vain asialliset tarjoukset!
- Anonyymi
Terve pojat. Voin myydä yhden palvelusopimuksen 50 000 eurolla.
- Anonyymi
20 000€ myytkö?
- Anonyymi
Voisko joku ostaa taksi helsingin osakkeeni 10000€? Siirryin Yango kuskiksi
- Anonyymi
Saat 8t sopiiko?
- Anonyymi
10 000 € sopii! Tehdäänkö kaupat?
- Anonyymi
Mina ei maksa mitaan. Taski helsinki ja taksilähitaksi on kilpailuvirasto saa sakko ja iso. Tosi iso. Tulee myös ouluun. Iso oikein iso sakko. Oulusa oma kiintiö ja oma hinnat. Nauttaa huono. Iso sakko tulee oulusa.
- Anonyymi
Mina halu osta kaiki osakket mina ei jatta perunoile mittaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 000 € sopii! Tehdäänkö kaupat?
Ei. 8000e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mina ei maksa mitaan. Taski helsinki ja taksilähitaksi on kilpailuvirasto saa sakko ja iso. Tosi iso. Tulee myös ouluun. Iso oikein iso sakko. Oulusa oma kiintiö ja oma hinnat. Nauttaa huono. Iso sakko tulee oulusa.
🦍 sinaan.
- Anonyymi
Hankkikaa elämä te, jolla ei ole muuta tekemistä, kuin mennä esittämään jotain tyhmää mamua keskusteluihin.
Lapsellisesta porukkaa....- Anonyymi
Mitä muuta odotat Taksi Helsingin isänniltä? Alkanut nyt näkymään Suomen lippuja Taksi Helsingin autoissa. Mites TH:n laatusopparit suhtautuu noihin ylimääräisiin tarroihin?
- Anonyymi
Sain koko pakettista 120000;euroa villi taksi osti kuin ei kuulemma pärjännyt.
- Anonyymi
Tais mennå siis aika hyvin kun oli varaa ostaa sut pois markkinoilta 😂
- Anonyymi
Mitä pakettiin kuului?
- Anonyymi
Yksi nolla liikaa.
- Anonyymi
Haluan ostaa Taksi helsinki / Lähitaksin osakkeita. Kuka myy?
- Anonyymi
Villit nyt on myöhäistä, kukaan ei myy enään.
- Anonyymi
Täällä myynnissä taksi Helsinki osake 50k ostaako ketään?
- Anonyymi
Ostan 30 000 myytkö?
- Anonyymi
Käynnee samalla tavalla kuin Tukholmassa. Taksi Helsinki ja Lähitaksi jäävät elämään ja voimaan kohtuullisesti. Villien ryöstöhinnat nousevat entisestään. Menevä kuolee muutaman vuoden päästä, kun kela loppuu eikä kela-kyytejä enää samalla tavalla kilpailuteta. Markkani laittaisin ehdottomasti Taksi Helsinkiin ja sitten vasta Lähitaksiin. Lähitaksin ongelma on maakunnista ostetut palvelusopimukset, joilla sitten on tultu "kultaa vuolemaan" lentokentälle ja pk-seudulle, missä Lähitakseja on aivan liikaa. Hyvät tallit ja kuljettajat varmasti pärjäävät jatkossakin, mutta 10-30 % pienemmällä kassalla, tai suuremmalla työajalla. Ongelma on se, että alkupaniikin jälkeen juurikaan kukaan ei enää Taksi Helsingin osakkeita myy tai hinta on niin korkea, että ostajat ovat rajalliset.
- Anonyymi
taksi helsingin osakkeiden hinnat nyt jo lähempänä 40 000 egulaista kuin 30 000 egulaista, näin on näreet. eli ovatpa hinnat nousseet, huhu, puhettakaan, että enää saisi osakkeen 15 000 egulaisella. ei saa. miksi? tietääkö joku, miksi tuo taksi helsingin osake on noin kallis nyt?!
- Anonyymi
Koska Taksi Helsinki on jo reilusti voitolla ja autoilijat myös pärjäävät varmaan paremmin kuin koskaan. Itse ajan villillä ja moni asiakas valitsee takaa Taksi Helsingin tai Lähitaksin. Turistitkin ja bisnesihmiset ovat jo alkaneet valita, ennen hyppäisivät ekaan kyytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Taksi Helsinki on jo reilusti voitolla ja autoilijat myös pärjäävät varmaan paremmin kuin koskaan. Itse ajan villillä ja moni asiakas valitsee takaa Taksi Helsingin tai Lähitaksin. Turistitkin ja bisnesihmiset ovat jo alkaneet valita, ennen hyppäisivät ekaan kyytiin.
Ajomäärät on vähentyny ihan älyttömästi. Toivottavasti pikkujouluaika olis vilkas. Ihan turha se on selitellä, että kysyntää olis hyvin. Automäärät on ihan järkyttäviä keskustassa ja suosituimmille tolpille ei mahdu ollenkaan. Letoasemallakin kuulemma joutuu odottelemaan jo keräilyalueelle pääsyä iltaisin. Tilanne ei todellakaan ole mitenkään kestävällä pohjalla ja kokoajan saa pelätä, että yökuski lopettaa. Nyt ollaan tehty sopimus, että yökuski saa ajaa aamulla ennakot, jotta sais jonkinlaisen kassan kasaan, mutta se vaikuttaa omaan kassaan todella paljon. Kohta on yksi TH:n osake lisää myytävänä. Ongelmana vain on se, että ikää on 58 vuotta ja ei taida alan vaihtokaan enää onnistua tässä vaiheessa. Kyllä alan vapautus veti maton alta täällä pääkaupunkiseudulla. Tuskin missään muualla ala on vajonut näin alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajomäärät on vähentyny ihan älyttömästi. Toivottavasti pikkujouluaika olis vilkas. Ihan turha se on selitellä, että kysyntää olis hyvin. Automäärät on ihan järkyttäviä keskustassa ja suosituimmille tolpille ei mahdu ollenkaan. Letoasemallakin kuulemma joutuu odottelemaan jo keräilyalueelle pääsyä iltaisin. Tilanne ei todellakaan ole mitenkään kestävällä pohjalla ja kokoajan saa pelätä, että yökuski lopettaa. Nyt ollaan tehty sopimus, että yökuski saa ajaa aamulla ennakot, jotta sais jonkinlaisen kassan kasaan, mutta se vaikuttaa omaan kassaan todella paljon. Kohta on yksi TH:n osake lisää myytävänä. Ongelmana vain on se, että ikää on 58 vuotta ja ei taida alan vaihtokaan enää onnistua tässä vaiheessa. Kyllä alan vapautus veti maton alta täällä pääkaupunkiseudulla. Tuskin missään muualla ala on vajonut näin alas.
No aika pieni ongelma sun iässä. Kortistoon vaan hetkeksi ja eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika pieni ongelma sun iässä. Kortistoon vaan hetkeksi ja eläkkeelle.
Just näin, ihmetyttää myös -60 vuotiaiden ruikutus ettei löydä töitä.
Mitä väliä?
Myyt veks ja nautit loppuelämästä...
Mitä sillä arkiyö kuskillakaan tekee jos itse ajaa päivät.
Yöllä se kuski ajaa nykyisin surkean kassan huonolla juoksulla, viikonloput erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Taksi Helsinki on jo reilusti voitolla ja autoilijat myös pärjäävät varmaan paremmin kuin koskaan. Itse ajan villillä ja moni asiakas valitsee takaa Taksi Helsingin tai Lähitaksin. Turistitkin ja bisnesihmiset ovat jo alkaneet valita, ennen hyppäisivät ekaan kyytiin.
koska oli 700 taksi Helsinki seisoo vaili kuski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajomäärät on vähentyny ihan älyttömästi. Toivottavasti pikkujouluaika olis vilkas. Ihan turha se on selitellä, että kysyntää olis hyvin. Automäärät on ihan järkyttäviä keskustassa ja suosituimmille tolpille ei mahdu ollenkaan. Letoasemallakin kuulemma joutuu odottelemaan jo keräilyalueelle pääsyä iltaisin. Tilanne ei todellakaan ole mitenkään kestävällä pohjalla ja kokoajan saa pelätä, että yökuski lopettaa. Nyt ollaan tehty sopimus, että yökuski saa ajaa aamulla ennakot, jotta sais jonkinlaisen kassan kasaan, mutta se vaikuttaa omaan kassaan todella paljon. Kohta on yksi TH:n osake lisää myytävänä. Ongelmana vain on se, että ikää on 58 vuotta ja ei taida alan vaihtokaan enää onnistua tässä vaiheessa. Kyllä alan vapautus veti maton alta täällä pääkaupunkiseudulla. Tuskin missään muualla ala on vajonut näin alas.
Sama huomio. 1,5 tunnin ventta keskella päivää ( Pk seutu) ei mitenkään pokkeuksellinen. Veikkaan että tärkein syy tähän on talouden taantuma, tietty ryyditettynä sadoilla uusilla yrittäjillä.
Yökuskia ei onneks ole ollut vuosiin, joten pakka on rakennettu niin, että pärjää ilman. Eipähän tarvi pelätä aamuisin että kuski tulee ratti kädessä vaihtoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama huomio. 1,5 tunnin ventta keskella päivää ( Pk seutu) ei mitenkään pokkeuksellinen. Veikkaan että tärkein syy tähän on talouden taantuma, tietty ryyditettynä sadoilla uusilla yrittäjillä.
Yökuskia ei onneks ole ollut vuosiin, joten pakka on rakennettu niin, että pärjää ilman. Eipähän tarvi pelätä aamuisin että kuski tulee ratti kädessä vaihtoon.Tai auto sisältä likaisena, rasvaisia sormenjälkiä ympäri kabiinia ja hampurilaiselle haisevana.
Tälläinen on somalikuskun jäljiltä, juoksullakaan ei ole kuulemma väliä koska hän haluaa vain kassaa... 🙄
No mennään kentälle putki punaisena odottaan lähes kahdeksi tunniksi, jotta saadaan 39eur kyyti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai auto sisältä likaisena, rasvaisia sormenjälkiä ympäri kabiinia ja hampurilaiselle haisevana.
Tälläinen on somalikuskun jäljiltä, juoksullakaan ei ole kuulemma väliä koska hän haluaa vain kassaa... 🙄
No mennään kentälle putki punaisena odottaan lähes kahdeksi tunniksi, jotta saadaan 39eur kyyti.Se ei elätä ketään, rahat loppuu tuolla 39 e kenttäajolla ja kuskilla. Kokeiltu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän402052Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p461591Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,291471- 201451
Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61431Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11415Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis21377Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11310Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21240Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta51227