sujuuko kaikki suunnitellusti talon myynnin ja muuton suhteen? ressi iskee pikkuhiljaa.. entä tämä rakaus sujuuko ongelmitta? tämän viikon jo ollut sairaslomalla.13viikko meneillään. entä mitä muuta tulevassa näkyy?
cherry
1
103
Vastaukset
Muutto sujuu hyvin, muttet voi itse osallistua siihen aivan suunnitellusti ja täysipainoisesti, koskapa vauva taitaa haluta maailmaan jo ennen aikojaan ja joudut aika paljon lepäilemään ja käymään neuvolassa ja sairaalassakin seurannassa. Kaikki sujuu kuitenkin lopulta hyvin ja maailmaan syntyy pirteä pienokainen. Koita olla stressaamatta ja usko ja luota että kaikki menee hyvin, se on parasta vauvallekin!
Sinulla on tiedossa hyvin touhukas ja työntäyteinenkin loppuvuosi, mutta hyvä niin, etpähän pääse vajoamaan synnytysmasennuksen pyörteisiin. Älä epäröi pyytää ystäviltä, sukulaisilta ja mieheltäsi apua, yksin ei kannata jättäytyä. Onnellista odotusaikaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797