Johtuuko Li Anderssonin lempinimi Klonkku samanlaisesta luonteesta Satu sormusten herran Klonkun kanssa vaiko yhdennäköisyydestä, onko varmaan tietoa?
Klonkku se on mutta miksi?
Anonyymi
28316
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 28
Vanhimmat
Ei+ainakaan+ulkonäöstä+tai+argumentointikyvystä.+Olen+hänen+kanssaan+100%+eri+mieltä+asioista,+mutta+taitava+poliitikkohan+hän+on+ja+aivan+sieväkin.+Ja+nyt+tosiaan+sanon+tämän+kokkarina.
Kokkarit osaa arvostaa suomalaista naista. Se mm. persuilta puuttuu täysin kuten avaus jo osoittaa..
Suuret silmät ja luisevan laiha.
Jos+olet+100+%+eri+mieltä,+et+ole+realisti.+Kukaan+poliitikko+ei+voi+olla+kaikessa+väärässä.
Ajattelusi+taitaa+olla+varhaismurkkuikäisen+asteella.
Pakkoruotsi-Li Andersson ei osaa säännellä äänen voimakkuutta. Monotoninen huuto saattaa vaikuttaa vakuuttavalta.
Humalassa Li on melkoinen öykkäri. Hoikka mutta ei sporttisen oloinen ollenkaan, muutaman vuoden kuluttua rupeaa näkymään enemmänkin kuluttava elämäntapa.
Tänään Porissa muiden ääni ok, mutta tämän kohdalla joutuu äänen mykistämään, hankalaa.
Silmät ovat kuin Klonkulla. Lisäksi on kovasti muiden sormuksien ym. omaisuuden perään.
Kilpailee ko. arvonimestä Kretu-Lauran kanssa. Sukulaisia keskenään?
Suomenruotsalainen kaunotar.
kun katsoo bajamajan naamataulua ja liin naamataulua, niin joutuu toteamaan, että on samalta perunapellolta sukuhaarat eriytyneet joskus lähimenneisyydessä.
Yksinkertaisinta olisi mennä salaliitto palstalle ja lukea klonks klonx. Poistavat taas nuo viestit tosta.
Istuu selkä kyttyrässä. Ei osaa seistä huojumatta. Pälyilee, Ja todellakin onko hänen pakko huutaa!!!
Henkinen kylmyys, agressiivisuus, röyhkeys sekä itserakkaus kuvaavat hyvin suomenruotsalaista Klonkku-Anderssonia. SKDL:än sekä vasemmistoliiton entisenä äänestäjänä tunne jopa hienoista inhoa häntä kohtaan, ja enkä ole ainoa.
Ote tuosta artikkelista josta suomennan pätkän.
http://jagvillvarafarlig.blogspot.com/2010/07/hans-liljeson-palmemordets-hemliga.html
Vastatakseen kaikkiin näihin kysymyksiin Liljeson lanseeraa kokonaan uuden teorian ilmoille: mitään murhaa ei edes tapahtunut. Olof Palme järjesti yhteistyössä johtavien sosiaalidemokraattien kanssa katoamisen keinona jäädä eläkkeelle.
För att besvara alla dessa frågor lanserar Liljeson en helt ny teori: det finns inget mord. Olof Palme organiserade själv, i samarbete med ledande socialdemokrater, sitt försvinnande som ett sätt att gå i pension.
Tämä huijaus paljastuu kohta. Vasemmistoliiton kannattasi jo varautua ettei tulla puskista.
Oletteko huomannut miten Liin kumihuuli roikkuu leuan päällä?
Kuolaa muiden rikkauksien perään.
Uutisissa Andersson ja Arhinmäki esittivät pyöräilevänsä vasuri-tapahtumaan.
En arvannutkaan että Arhinmäki olisi ollut massa-kuurilla. Melkoinen pallo kehittynyt, liekkö kasvisruokavalio turvottanut vai pelkkä kalja?
on rankkaa olla ei-puoluejohtaja ja pitää yllä samaa ruokailu- ja juomailuintoa, kuin enne vanhaan hyvinä aikoina.
Pisaranmuoto on aerodynaamisesti paras, jos keho-positiivinen ex-puoluejohtaja on päässyt mäenpäälle niin alas tullaan vauhdilla.
Ulkonäkö riittää pöhöttyneiden poliitikkojen joukossa, mutta asiaosaaminen on hanurista.
Se ikä tekee ulkonäön.
Mitkä ovat ministerin saavutukset nykyhallituksessa?
Työllistänyt 5 avustajaa. Oliko niissä joku rikollinenkin, silloin "paha saa palkkansa", tässä tapauksessa melkoisen hyvän liksan.
Jaahas, se on perjantai. Jokohan ministeriautolla on käytetty avustajat alkossa. Perjantaille ja lauantaille onkin tulossa työpalavereja ydinjoukon kesken.
Laitetaan niille vielä tosi kova liksa, niin valtion verotulotkin kasvavat.
Se johtuu vaan siitä että te persut olette niin kuutamolla