Hei,
Löytyykö palstalta ihmisiä, joilla olisi ollut samankaltainen oirekuvasto ja tilanne aiemmin? Minulle diagnoisoitiin kroonistunut nielutulehdus (tonsililitti) keväällä ja olen siitä asti odottanut nielirisojen poistoleikkausta, jonne olen menossa ensi viikolla. Käytännössä oireeni ovat olleet sellaisia, että olen ollut kroonisesti flunssainen (limaa nielussa ja jatkuva puolikuntoisuuden tunne, jota liikunta joka kerta pahentaa) sekä liikuntalakossa kohta vuoden verran.
Lääkärini mukaan on mahdollista, että nielutulehdus (nielu on punainen jatkuvasti ja isoja proppuja erittyy viikoittain) saattoi kroonistua viime syksynä, jolloin voimakas työstressi aiheutti huonovointisuutta ja ehdin sairastaa streptokokki-tulehdusta nielussa kolme viikkoa ennen kuin sain antibiootit. Tuon jälkeen oikeastaan en ole ollut viikkoakaan täysin terve.
Nyt leikkausta odotellessa ahdistaa, että mitä jos tuo nielurisojen poisto ei autakaan näihin yleisoireisiin? Haluaisin vain kyetä urheilemaan ja nauttimaan elämästä.
Krooninen nielutulehdus?
Anonyymi
0
253
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235903- 602027
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691128Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995