Persäter isänä

Onpa ihmeellinen usko tämä tällainen usko! Hävetkää Jumalan pilkkaajat ja ihmisten korottajat.

Matt. 23:9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän kristittyjen kotimme on siis iankaikkinen taivaassa ja meidän isämme on Jumalan taivaassa. Ihmisiin ja yhdistyksiin uskova nurkkapatriotistinen sääntäkunta ei ole kristinuskoa, vaikka siinä toistellaankin joitakin valikoituja paikkoja Raamatusta. Mutta väärä

      Raamatun vastainen seurakuntaoppi on tuhonnut lestadiolaisen liikkeen jo 1800/1900 lukujen taitteessa. Tätä edelsi rajut valtataistelut liikkeen suurimpien kukkojen kesken, - että höyhenet pöllysivät. VAHVIMMAT KUKOT JULISTIVAT KILPAILIJANSA HELVETTIIN. Vain vahvin kukko oli Pyhän Hengen omakseen voittanut kukko! Ja Kristuksen omakseen valjastanut kolpötööri, joka sulki muilta tien pelastukseen. Siis hyvin sairas liike kaikenkaikkiaan.

      Sääli heitä, jotka edelleen vilpittömästi uskovat tällaisiin ihmisoppien hömpötyksiin ja elävät ihmisoppien orjuudessa lain alla, vailla Kristuksen vapautta iloa ja rauhaa.

      Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      Matt. 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • Anonyymi

        että höyhenet pöllysivät.

        Niillä lainahöyhenillä Eriseura röyhistelee.


    • Anonyymi

      Välillä tuntuu kuin se olisi tämä vaitovainen joka on kanssamme joka päivä foorumin loppuun asti.

      • Anonyymi

        Teuva ja Heinola siellä Jumalanne


    • Anonyymi

      Olet sä vaitonainen aikamoinen sälli. Nyt kannattaa ottaa hieman rauhallisemmin. Jotain lääkettä ja tilaa lääkäri. Tämä sun käyttäytyminen ja kirjoittelu ei ole normaalia eikä tervettä. Olet katkeroitunut ja se nyt estää sinua. Et ole vapaa vaan orja. Itsesi kanssa olet heikoilla. Pyydä jonkun ystäväsi koetella uskoasi. Täällä palstalla tulee vaikutelma, että olet väärässä varmuudessa.

    • Anonyymi

      Tämä vaitsu on kyllä raju kundi hei.

      • Anonyymi

        on on varsinkin kun itse sen sanoo !


    • Mänteille tiedoksi, että tämä palsta ei ole maistraatin palsta. Täällä keskustellaan lestadiolaisuudesta.

      • Anonyymi

        Kyllä täällä mäntit eroittuu.
        Miten on" vaitsukin" kanssa.
        Häpeäksi kaiketi koko liikeelle, mitä edustaakin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe