Pattispojat ovat aika lailla jalat maassa olevia kavereita. En ole koskaan ikinä milloinkaan kuullut että konkarisamoojat olisivat sitä sanaa käyttäneet thailikkasistaan puhuessaan. Sanovat vain että on tuo toimelias ja nöyrä etc...
Itsellä on nyt käyntejä yli 40x ja joka päivä olen sitä maan alta täräyttävää rakkautta toivonut löytäväni. Harvese aamu kuitenkin olen loppatiliä likalle maksamassa. Siihen riittää syyksi aika pieni asia; salamannopea nyrpeähkö ilme, hieman roikkuvat tissit tai muuten vain...
Joka hetki eron jälkeen on riemuisa vapauden tunne; poikamies taasen ja valinnanvara rajaton. Rinta rottingilla sitä taasen raitilla tallustaa ja tarjouksia satelee oikealta ja vasemmalta kaikki toinen toistaan edullisempia.
Ehkipä tarjonnan runsaus on esteenä kiintymiselle? Entä olisiko siinä mitään mieltäkään? Jatkakaamme siis edelleenkin sitä oikean rakkauden etsintää; toivottomalta tuntuu mutta on se ainakin pirun hauskaa!
Rakkauden etsintää Pattayalla.
37
79
Vastaukset
Tunnistan tästä kirjoitukseni aikojen takaa...
Kiitoksia rva SianSen Naille sen julkaisemisesta.
Kiitos vielä kerran!- Anonyymi
senssu kopioi kaikki laadukkaat kirjoitukset näköjään, tallentaa aijaa kuvat ja yrittää runkata niille... jos vaan pili ottaisi eteen..
- Anonyymi
Käsittämätöntä kuinka sitä tällä reissulla rakastui. On niin ikävä tyttöä että sydäntä polttaa.
- Anonyymi
Voi niitä ihania leidareita. Sääli antaa heille lopputili aamulla, mutta pakko jaksaa etsiä sitä oikeaa reijän täyteistä.
- Anonyymi
Juoruaminen on yksi suosituimmista harrastuksista thaityttöjen keskuudessa ja tarinoiden kertominen mitä farangi teki. Ne tarinat on usein vähän väritettyjä ja liikevaihtoa suurenneltu. Jos olet päissäsi toilaillut tai kompuroinut niin sinun ei tarvi ihmetellä jos kaikki tytön kaverit hekottelee sinut nähdessään seuraavan kerran.
Myös strategiset mittasi ovat kaikkien tiedossa jo tutustumista seuraavana päivänä.
Ensimmäisellä kerralla antamasi sponsorisumma muodostaa alarajan. Jos jatkossa annat sitä vähemmän niin seuraa ihmettelyä että mitä on nyt tehty väärin ja oletko kenties vihainen tai kyllästynyt.
Kokemukseni mukaan kaikkein iloisimmat tytöt tulee Koillis-Isanista ihan rajan tuntumasta. Vähän sellaisia mongolin näköisiä oikein elämänmyönteisiä tyttöjä joilla on aina hauskaa. Erinomaista seuraa missä vaan. - Anonyymi
Ettekö saa oikeasti muuta kuin maksullista seksiä?
- Anonyymi
Ei resuperseet saa, siksi pattaya on niiden paratiisi.
- Anonyymi
Ai ei vai saada vai?? minäpetteri sain ilmaiseksi vaikkei se kiinnostakaan ja rahaa meni paljon...
35NumBall
28.11.2017 15:57
"koskaan ei ole tarvinnut auttaa heitä, vaimoni äidin sairaala kuluja maksettiin jonkin verran kun hän sairastui... ja rahaa meni paljon... vaimoni suvulla on neljä pientä minimarkettia kotikaupungissaan, enkä oikein ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut täällä palstalla, reppana.
Se muutaman sentin putki naisen alapäässä ei kauheasti enää tässä iässä kiinnosta, eikä ole siitä koskaan tarvinnut maksaa.
Minä pystyn erottamaan hxxxxn ja tavallisen naisen toisistaan, oli sitten suomalainen tai thaikku..."
Se siitä numbolsin ilmaisesta vaimosta. Skolioosin vuoksi oli alennusmyynnissä mutta onneksi älysi lähteä ennenkuin kuoli nälkään tuon "upseerismiehen" 800 neliön huvilassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei vai saada vai?? minäpetteri sain ilmaiseksi vaikkei se kiinnostakaan ja rahaa meni paljon...
35NumBall
"koskaan ei ole tarvinnut auttaa heitä, vaimoni äidin sairaala kuluja maksettiin jonkin verran kun hän sairastui... ja rahaa meni paljon... vaimoni suvulla on neljä pientä minimarkettia kotikaupungissaan, enkä oikein ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut täällä palstalla, reppana.
Se muutaman sentin putki naisen alapäässä ei kauheasti enää tässä iässä kiinnosta, eikä ole siitä koskaan tarvinnut maksaa.
Minä pystyn erottamaan hxxxxn ja tavallisen naisen toisistaan, oli sitten suomalainen tai thaikku..."
Se siitä numbolsin ilmaisesta vaimosta. Skolioosin vuoksi oli alennusmyynnissä mutta onneksi älysi lähteä ennenkuin kuoli nälkään tuon "upseerismiehen" 800 neliön huvilassa.minulla ei ole tapana osallistua ihmiskauppaan, reppana...
Ja resupetteri ymmärrä lukemaasi, minä maksoin osan vaimoni äidin hoidosta, kuten kaikki hänen lastensa perheet, ja rahaa hoitoihin meni paljon, katsos resu täällä ei ole sinun niin suuresti rakastamaa kelaa ja fattaa... ja auttaisi jo jotain tarvitaan, vakuutukset on kalliita, niihin vain rikkailla on varaa, köyhät turvautuvat sukulaisiinsa, mutta se ion vaikea tie...
Olet aikamoimoinen sekobooltsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla ei ole tapana osallistua ihmiskauppaan, reppana...
Ja resupetteri ymmärrä lukemaasi, minä maksoin osan vaimoni äidin hoidosta, kuten kaikki hänen lastensa perheet, ja rahaa hoitoihin meni paljon, katsos resu täällä ei ole sinun niin suuresti rakastamaa kelaa ja fattaa... ja auttaisi jo jotain tarvitaan, vakuutukset on kalliita, niihin vain rikkailla on varaa, köyhät turvautuvat sukulaisiinsa, mutta se ion vaikea tie...
Olet aikamoimoinen sekobooltsi.Otahanuriinpoju
26.9.2015 19:17
Minä syötän tuollaiset pennut mun dopparille, se pitää pikkupojista, oikein kirjoitus ei ole olennaista, asia sisältö on, jos et sitä ymmärrä sinun ongelmasi, ei minun , varoitettu kuitenkin on. Pitäiskö sinun mennä nukkumaan hieman aikaisemmin, vaikka yhdeksältä, tai vaikka pikkukakkosen jälkeen, niin näet ihania uni pattyasta, jossa tuskin olet koskaan edes käynyt.
Jos on asiaa, tavataan ostiksen pubissa, se on siellä takana, löydät kyllä sinne kotiisi tuskin, näkemisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla ei ole tapana osallistua ihmiskauppaan, reppana...
Olet aikamoimoinen sekobooltsi.Eikö siellä ole järjestöjä, joita rikkaat rahoittavat ja nämä järjestöt sitten jeesaavat köyhimpiä, rahallisesti ja muutenkin? Mun yhden vuokratyttöystäväni tytär ainakin juoksenteli vähän väliä tonnin seteli kädessä ympäri kylää, oli saanut jostain koululla pidetystä avustustilaisuudesta. Äitellään oli kylän hienoin talo ja minä poikaystävänä.
Sun jutuistas numba saa sellaisen käsityksen, että kun köyhä Isaanilainen saa sydänkohtauksen siellä kylillä, niin se heitetään roskiin??? Eihän asia sentään näin ole, eihän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä ole järjestöjä, joita rikkaat rahoittavat ja nämä järjestöt sitten jeesaavat köyhimpiä, rahallisesti ja muutenkin? Mun yhden vuokratyttöystäväni tytär ainakin juoksenteli vähän väliä tonnin seteli kädessä ympäri kylää, oli saanut jostain koululla pidetystä avustustilaisuudesta. Äitellään oli kylän hienoin talo ja minä poikaystävänä.
Sun jutuistas numba saa sellaisen käsityksen, että kun köyhä Isaanilainen saa sydänkohtauksen siellä kylillä, niin se heitetään roskiin??? Eihän asia sentään näin ole, eihän?Tota kyllä se hieman niin on, isanissa ja kaikkialla muuallakin thaimaassa raha ratkaisee, joskin hieman paremmin tilanne on nykyään kuin 30 vuotta sitten, jos köyhä isanilainen saa sydärin, niin kyllä se peli on pelattu, tietysti jos otetaan vertailukohdaksi vaikka ugandan siellä ei ole edes sairaalaa, Thaimaassa on kyllä julkinen terveydenhuolto mutta se on vaatimatonta hoitoa, perussairaudet kyllä hoidetaan, mutta erikoissairaanhoito on aika lapsenkengissä, pienissä sairaaloissa ei ole resursseja eikä oikeastaan edes kunnankeskusairaaloissa, pallolaajennukseen, saatikka låppä tai ohituksiin..
- Anonyymi
ThaiLeot ovat oikeasti maailman kauneimpia ihmisiä
Ja....äärimmäisen tiukkalihaisia...kovaan ajoon tarkoitettuja...- Anonyymi
Koetin esittää herrasmiestä etelän kukkatytölle joka lähti lomaseuraksi. En ostanut kumeja ekalle yölle ja koetin ehdottaa että nukutaan eri sängyissä. Sehän ei käynyt tytölle laisinkaan. Veitikka oli poskessaan parin suukon jälkeen. Tavaransa oli niin tiukka että kesti useita minuutteja saada se mahtumaan. Veitikka oli kuin hakattu sen jälkeen. Syksyllä menen moikkaamaan häntä. Asuu vanhana piikana lapsettomana äitinsä kanssa aivan korvessa, eikä ole miestä saanut aikoihin. Kohta saa.
- Anonyymi
On muuten tuo kuva nähty jo kuukausia sitten eri tarinassa.
Lapsellista porukkaa nämä rakkaat. - Anonyymi
Noin ne Neidin 2010 / 44 illuusiot muuttuu.
Viimeksi oli Pohjoisen tyttö Pattayalla sottiruiskuneen tämän meikkineidon ollen hieman muuta ja sitten oli haavematka pohjoiseen ja nyt palautuu taas tähän maalaispihaan joka viimeksi oli Pattayan talon piha.
Mutta sen takiahan tämä palsta on että amistasoiset saa noita juttujaan väsätä. - Anonyymi
Minä etsin reijän täyteistä leidaria jota voisin rakastaa myötä- ja vastamäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi oli Pohjoisen tyttö Pattayalla sottiruiskuneen tämän meikkineidon ollen hieman muuta ja sitten oli haavematka pohjoiseen ja nyt palautuu taas tähän maalaispihaan joka viimeksi oli Pattayan talon piha.
Mutta sen takiahan tämä palsta on että amistasoiset saa noita juttujaan väsätä.En kyllä ymmärtänyt sanaakaan mistä puhuit. Pohjoisen tyttö ei ole enää Pattayalla. Maatilan tyttö kiinnostaa tällä hetkellä enemmän ja seuraavalle matkalle varaankin hänet itselleni. Maatilan tyttö ei ole koskaan edes käynyt Pattayalla. Minulla on ollut Thaimaassa laskentatavasta riippuen kymmeniä eri naisia. Suosin samoja uudelleen koska kun tuntee jo toisen niin jää turhat säädöt pois. Viime reissulla en ennättänyt Pattayalle laisinkaan. BLLFCT
Siinä sulle vähän naisen mallia.
44 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sen takiahan tämä palsta on että amistasoiset saa noita juttujaan väsätä.Mielikuvitusjahtiin mielikuvitusöljyt vaihtanut jahtimies voisi tutustua tähän artikkeliin ennenkuin seuraavan kerran ajaa mielikuvituksessaan 40 solmua ja vaimo soutaa plaanissa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/037867b0-3dad-4bbc-8ea0-3e045d95d33f
Aikoinaan kun veneiltiin Suomenlahdella ja Itämerellä niin tuli opeteltua kaikki merimerkit ja lukemaan merikarttoja.
Pahimmat vaaratilanteet tuli kun nousukkaat kaahasi isoilla jahdeillaan piittaamatta rajoituksista satama- alueillakin ja pienemmistä veneilijöistä.
Veneväylillä on usein nopeusrajoitukset siitäkin syystä että isoista veneistä tuleva aalto huuhtoo linnunpesät mereen ja rikkoo laitureita.
Nousukkailla on tapana ostaa komeat jahdit mutta eivät vaivaudu opettelemaan sääntöjä. Sitten saattaa tapahtua sellaisia onnettomuuksia kuin nyt Airistolla. R.I.P.
Noista tuon kokoluokan jahdeista on surkea näkyvyys alaohjaamosta. Jos ei ole täydessä plaanissa niin keula on kohollaan ja sieltä ei näe eteenpäin. Lelujahan nuo on nuo alle miljoonan paatit. Turhia leluja.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ymmärtänyt sanaakaan mistä puhuit. Pohjoisen tyttö ei ole enää Pattayalla. Maatilan tyttö kiinnostaa tällä hetkellä enemmän ja seuraavalle matkalle varaankin hänet itselleni. Maatilan tyttö ei ole koskaan edes käynyt Pattayalla. Minulla on ollut Thaimaassa laskentatavasta riippuen kymmeniä eri naisia. Suosin samoja uudelleen koska kun tuntee jo toisen niin jää turhat säädöt pois. Viime reissulla en ennättänyt Pattayalle laisinkaan. BLLFCT
Siinä sulle vähän naisen mallia.
44Nelinelin naisia nähneenä voin kertoa että miehellä on makuaisti kohdallaan. Upeita mimmejä ja kivaa seuraa, kuten Herra itsekin! Seuraavaksi tulet kyllä Pattayalle moikaamaan tai saat hönöön. ;)
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusjahtiin mielikuvitusöljyt vaihtanut jahtimies voisi tutustua tähän artikkeliin ennenkuin seuraavan kerran ajaa mielikuvituksessaan 40 solmua ja vaimo soutaa plaanissa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/037867b0-3dad-4bbc-8ea0-3e045d95d33f
Aikoinaan kun veneiltiin Suomenlahdella ja Itämerellä niin tuli opeteltua kaikki merimerkit ja lukemaan merikarttoja.
Pahimmat vaaratilanteet tuli kun nousukkaat kaahasi isoilla jahdeillaan piittaamatta rajoituksista satama- alueillakin ja pienemmistä veneilijöistä.
Veneväylillä on usein nopeusrajoitukset siitäkin syystä että isoista veneistä tuleva aalto huuhtoo linnunpesät mereen ja rikkoo laitureita.
Nousukkailla on tapana ostaa komeat jahdit mutta eivät vaivaudu opettelemaan sääntöjä. Sitten saattaa tapahtua sellaisia onnettomuuksia kuin nyt Airistolla. R.I.P.
Noista tuon kokoluokan jahdeista on surkea näkyvyys alaohjaamosta. Jos ei ole täydessä plaanissa niin keula on kohollaan ja sieltä ei näe eteenpäin. Lelujahan nuo on nuo alle miljoonan paatit. Turhia leluja.
T 2010Kumma ettei seitsemän miljoonajahdin omistavalta senseiltä tule tähänkään asiantuntijalausuntoa?? Kuten ei tule mihinkään muuhunkaan. Herää pieni epäilys ettei hän olekaan jahtimestari kapteeni??
Anonyymi kirjoitti:
Kumma ettei seitsemän miljoonajahdin omistavalta senseiltä tule tähänkään asiantuntijalausuntoa?? Kuten ei tule mihinkään muuhunkaan. Herää pieni epäilys ettei hän olekaan jahtimestari kapteeni??
Tahdotko tästäkin aiheesta virittää riitaa, no pienoinen tuleekin.
Minä olen kirjoitukseen viitaten oppinut alkeet isältäni Vaasan saaristossa kun viisastelija 2010 on oppinut itse harjoittelemalla.
Asenne on a ja o, josta olen viitannut moottoripyöräilyyn että täytyisi veneilyn tavoin asennoitua.
Veneen ohjaaminenkin moottoripyörän tavoin tulee oivaltaa ennen kuin paukahtaa.
2010 lähti Espanjaan hoksaamaan miten mootoripyörää ohjataan.
Siinä sulle kaipaamaasi riidanaihetta.
Ps. Lehtiartikkelissa ei ilmennyt tapahtumainkulkua, mutta lienee selvää että ns. jahtia on ohjastanut henkilö joka omaa saman perseestä asenteen kuin 2010 persekärpäsineen.- Anonyymi
SenssuChiangMai kirjoitti:
Tahdotko tästäkin aiheesta virittää riitaa, no pienoinen tuleekin.
Minä olen kirjoitukseen viitaten oppinut alkeet isältäni Vaasan saaristossa kun viisastelija 2010 on oppinut itse harjoittelemalla.
Asenne on a ja o, josta olen viitannut moottoripyöräilyyn että täytyisi veneilyn tavoin asennoitua.
Veneen ohjaaminenkin moottoripyörän tavoin tulee oivaltaa ennen kuin paukahtaa.
2010 lähti Espanjaan hoksaamaan miten mootoripyörää ohjataan.
Siinä sulle kaipaamaasi riidanaihetta.
Ps. Lehtiartikkelissa ei ilmennyt tapahtumainkulkua, mutta lienee selvää että ns. jahtia on ohjastanut henkilö joka omaa saman perseestä asenteen kuin 2010 persekärpäsineen.Miljoonajahtimiehen miljonäärivaimo käy soutuveneellä verkoilla plaanissa soutaen ja ostelee miljoonasaaria samalla kun mies ajaa humalassa 40 solmua kuksa kädessä.
- Anonyymi
Vihdoinkin löysin reikäni täyteisen leidarin. Tosin oma pippelini ei täytä leidarin reikää, mutta bateilla siitä selviää. Kaikki leidareita etsivät, muistakaa ottaa tummelia tarpeeksi mukaan kun menette Thaimaahan.
- Anonyymi
Resuperse.!!
- Anonyymi
Ikävä kyllä, olet oikeassa.Vähemmästäkin perse repeää, kuin kunnon leidarin käsittelyssä.
- Anonyymi
On yksi monilahjakas miljonääri ja romantikko, jotka eivät koskaan ole maksaneet "siitä" ja puhuu niin kauniisti aina vaimostaan ja naisista ylipäätään.
35NumBall
Minä pystyn erottamaan huorran ja tavallisen naisen toisistaan, oli sitten suomalainen tai thaikku..."
On hieno mies kertakaikkiaan. Koulutettu upseeri ja herrasmies, sivistynyt keksijä ja kaunopuheinen ikuinen romantikko jossa ei ole pisaraakaan katkeruutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On yksi monilahjakas miljonääri ja romantikko, jotka eivät koskaan ole maksaneet "siitä" ja puhuu niin kauniisti aina vaimostaan ja naisista ylipäätään.
35NumBall
Minä pystyn erottamaan huorran ja tavallisen naisen toisistaan, oli sitten suomalainen tai thaikku..."
On hieno mies kertakaikkiaan. Koulutettu upseeri ja herrasmies, sivistynyt keksijä ja kaunopuheinen ikuinen romantikko jossa ei ole pisaraakaan katkeruutta.Onko siis numbaalilla ilmainen vaimo, jonka äidin sairaalakulut joutuu maksamaan ja maksaa paljon? Minulla on vähän erilainen käsitys ilmaisesta.
Sama mies arvostelee niitä jotka antaa rahaa thainaisen hammaslääkäriin tai lastensa koulumaksuihin.
- Anonyymi
Kyllä leidarit on parhaita rakastajia
- Anonyymi
Rakastan Pattayan leidareita
- Anonyymi
Voi rakas leidarini. Missä sinä olet? Ikävä kalvaa sisuskalujani.
Resuperseesi. - Anonyymi
Resuperse..!!!!
- Anonyymi
Anonyymi
9.8.2019 11:36
Ikävä kyllä, olet oikeassa.Vähemmästäkin perse repeää, kuin kunnon leidarin käsittelyssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
9.8.2019 11:36
Ikävä kyllä, olet oikeassa.Vähemmästäkin perse repeää, kuin kunnon leidarin käsittelyssä.Näemmä Pattayan matkailupalsta vetää puoleensa määrättyä kastia, joka ei fiksuimmasta päästä.
- Anonyymi
kuten pattayakin
- Anonyymi
Kaikille rakkauden etsijöille neuvo. Ottakaa riittävästi Tummelia mukaanne niin siitä ei ainakaan tule puute.
- Anonyymi
Amalia etsi rakkautta Keniasta... Ei mennyt nappiin sekään matka.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/074e562e-0faf-4424-83da-4f87938e0999
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041066
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581015Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103591Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53537
- 39528