Cherrykirsikalle

Hepsuli

Vaivaan sinua vielä, kun jäi kysymys toiseen asiaan esittämättä..
Eli näkijänä, miten näet työelämäni tulevaisuudessa? Tuntuu, että pitäisin yksintyöskentelystä. Onko olemassa työ, joka on juuri minua varten? Ratkeaako tämä nykyinen vähän ahdistava tilanne jotenkin?

2

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näen sinut jossain käsityöpainotteisessa ammatissa, kyseessä voisi olla muiden ammatinharjoittajien kanssa perustettu osuuskunta tai vastaava, jossa olette yhdessä vuokranneet työtilat mutta työskentelette kuitenkin kukin itsenäisesti. Pidät kyllä itsenäisestä työstä, mutta kaipaat kuitenkin työyhteisön mukanaan tuomia ihmiskontakteja, eli aivan erakoksi ei sinusta olisi :) Tuntuisiko tällainen yhtään omalta?

Nykyisestä tilanteestasi pääset eroon ottamalla itse ratkaisevan askeleen pois siitä, kohti uusia kuvioita. Päätös on viime kädessä Sinun, kukaan muu ei voi sitä puolestasi tehdä. Tutki mahdollisuuksiasi avoimin mielin ja tartu rohkeasti tilaisuuteen sen eteesi putkahtaessa! Aurinkoista kevättalvea Sinulle toivotellen cherry :)

• Hepsuli

Kyllä, jokin käsityöpainotteinen ammatti on myös käynyt mielessäni. Ja varmaan sopisikin minulle.
        Tarkemmin en tiedä, mitä se sitten olisi..
        Omasta mielestäni olen kuitenkin juuri se erakkotyyppi joka nauttii yksintekemisestä. Yritystä en ole halunnut/uskaltanut perustaa, enkä haluaisi kuulua mihinkään osuuskuntaan tms.
        Aiemmasta elämästäni olen tullut niin araksi, että itseänikin hirvittää. Sitä haluaisi olla omissa oloissaan ja omassa kolossaan (ainakin työelämässä) No, taidan olla toivoton :)

Tiedän, itse on otettava se askel.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5479
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3732
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2756
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      139
      2021
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1785
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      117
      1534
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1347
    8. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1096
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1062
    10. Ratti vinossa

Taas oli lähetty päissään kokeilemaan kytökyläntiellä
      Haapavesi
      8