Onko ammattitennis nyt tasa-arvoista!?

Anonyymi

Wimbledonin GP-turnaus loppui juuri. Lauantaina naisten finaalin voitti Halep lyödessään Serena Williamsin. Ottelu kesti ALLE TUNNIN.

Eilen sunnuntaina käytiin miesten finaali, jossa Djokovic voitti Federerin. Ottelu kesti melkein NELJÄ JA PUOLI TUNTIA.

Erot johtuvat pääasiassa siitä, että miesten täytyy voittaa kolme erää, mutta naisten vain kaksi erää. Toki pelin tasaisuuskin vaikuttaa ottelun kestoon.

Naisammattitennispelajien etujärjestö kauan vaati ja saikin läpi vaatimuksensa, että naispelaajien rahapalkinnot tulee olla yhtä suuret kuin miespelaajien.

Onko se muka oikein ? Tuo on yksi todiste taas siitä, kuinka naisten tasa-arvovaatimukset menevät pahasti yli. Ja kuinka tasa-arvoisuus käsitetään tahallaan väärin.

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä. Laskekaapa kuin paljon on "naisen tunti" tuossa tapauksessa. Naispelaajat tienaavat valtavat määrät rahaa ilman että tuskin hikoilevat. Saamaan aikaan miespelaajat ottelevat itsensä näännyksiin samalla palkalla???

    • Naistenniksen ranking-sijoituksillakin voi pyyhkiä piekanan pakaroita.
      Niillä ole oikein mitään merkitystä.
      Sen sijaan miesten puolella rankin on vahvasti ennakoiva ja kertova pelaajien kyvykkyyseroista.

      Naistennis on myös tylsää katsella.
      Siellä on kaikkia Angelique Kerberin tapaisia kyykkytennsipelaajia ja ähisijöitä.
      Jotkut ovat tulleet vaan kääntymään, jotta saa 50tuhatta tyhjästä uusien sääntömuutosten ajamina.

      Sekanelinpelissä tämä ilmenee erityisen selvästi.

      Huonokin mies on noin 17 merimailia naispariaan edellä.

      Syöttönopeudet ovat naisilla aivan surkeita.
      Nuori mies syöttää huippunaiset suohon.

      Naistenniksestä mieleen tulee venäläinen mallityttö, joka pärjäsi jopa jollain tavalla.
      Miesten puolella tämä ei olisi mahdollista.


      Naisten eduksi tulee sanoa, että naisjalkapallosta on kehittymässä jollain lailla katsojaurheiluystävällinen laji.
      Mutta tenniksen puolella naiset ovat suoranainen häpeätahra huippu-urheilulle.

      • Anonyymi

        Naisjalkapallo on toki kehittynyt, MUTTA ei se ole läheskään samalla tasolla kuin miesten.

        Kuitenkin varsinkin YLE:n femakkotoimittajat yrittivät väkisin tehdä naisten MM-kisoista miesten kisojen veroista tapahtumaa?

        Taas kerran feminismi osoitti, kuinka tasa-arvoisuus yritetään tehdä tasapäisyydeksi. Ja VAIN naisten aseman keinotekoisella korottamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisjalkapallo on toki kehittynyt, MUTTA ei se ole läheskään samalla tasolla kuin miesten.

        Kuitenkin varsinkin YLE:n femakkotoimittajat yrittivät väkisin tehdä naisten MM-kisoista miesten kisojen veroista tapahtumaa?

        Taas kerran feminismi osoitti, kuinka tasa-arvoisuus yritetään tehdä tasapäisyydeksi. Ja VAIN naisten aseman keinotekoisella korottamisella.

        Jos ketään ei kiinnosta katsella kentällä ähiseviä tyttöjä, joiden taso on vaan liian heikko, niin YLE:n verorahat menevät hukkaan.

        Yhtä lailla katsojia tulisi pakottaa katsomaan curlingia tai pitsin nypläystä, jota kukaan ei halua katsoa.

        Onneksi on maksulliset urheilukanavat, joista voi katsoa sitä mitä itse haluaa, ilman että feministinen YLE koettaa suhmuroida ajatusmalleja väkisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ketään ei kiinnosta katsella kentällä ähiseviä tyttöjä, joiden taso on vaan liian heikko, niin YLE:n verorahat menevät hukkaan.

        Yhtä lailla katsojia tulisi pakottaa katsomaan curlingia tai pitsin nypläystä, jota kukaan ei halua katsoa.

        Onneksi on maksulliset urheilukanavat, joista voi katsoa sitä mitä itse haluaa, ilman että feministinen YLE koettaa suhmuroida ajatusmalleja väkisin.

        YLE:n vastine on että yleissivistys on hyvä asia.
        Se menee hukkaan.
        Kuten start-upkin.
        Joskus se tuottaa hedelmää, mutta siihen asti se menee hukkaan.


    • Anonyymi

      Feministit eivät aja tasa-arvoa, vaan etuoikeuksia naisille.

      Ja hyvinhän nuo tavoitteessaan ovat onnistuneet. Paitsi aktiivisen uhripropagandan myötä, ennen kaikkea siksi, että niin monilla ihmisillä on sissyntyinen vietti nähdä naiset ikään kuin ikuisina pikkulapsina, heiveröisenä erityisryhmänä, joka tarvitsee ja ansaitsee erityistukea ja suojelua. (gynosentrismi)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe