Mustaihoinen nainen uudeksi Bondiksi!?

Anonyymi

Kuulemma uuteen Bond-leffaan tuee mustaihoinen nainen näyttelemään 007-agentti James(?) Bondia.

Mitä ajatuksia tämä uusin feminismin aluevaltaus teissä herättää?

YLE:n femakkotoimittajan mukaan kyse on ihan rajapyykin ylittymisestä.

13

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjailija Ian Fleming halusi 007-agentin olevan kantabrittiläinen mies.

      Miksi pitää tuon hyvän kirjailijan muisto häpäistä?

    • Anonyymi

      Huomatkaa, kuinka feministikäsikirjoittajan piti oikein kunnolla vetää yli, kun ei riittänyt pelkkä nainen, vaan hänen piti olla vielä mustaihoinen!? ;-)

      Varmaan tuo femakko hihitteli ääneen, kun keksi ajatuksen ja mietti aivopierunsa reaktioita? Masentavaa...

    • " James(?) Bondia.
      Mitä ajatuksia tämä uusin feminismin aluevaltaus teissä herättää? "

      Ensin täytyy käydä sukupuolenkorjausleikkauksessa, jotta nainen, musta tahi valkoinen, voi olla James :-)


      "YLE:n femakkotoimittajan mukaan kyse on ihan rajapyykin ylittymisestä."

      Ei siinä femakkoutta tarvita.

      Raja ylitetään.

      Mutta veikkaan, että naisbondi, musta taikka blondi, ei ole hyvä idea.
      Lipputulojen kannalta siis.


      Tämä nyt on vaan tätä pakkopullaa, jota kaikkien täytyy harrastaa.

      Jopa englantilaisen hienostoyläluokkaisen eliitin.
      Itse en pidä kovinkaan luontevana korkkarinaista siinä kuvassa joka miesbondilla on ollut.
      Se on suorastaan säälittävä, tai naurattava.

      Toki elokuvaa näkemättömänä vaikea kommentoida.
      Ehkä koko tyyli muutetaan naiselle paremmin sipivaksi.
      Että bondi onkin takapiru ja strateginen älykkö, joka ei ajaudu katutappeluihin.

      Ehkä bondi näyttää vähän tissiäkin.
      Tämähän olisi tissifläshmobaktifisteille mieleen :-)

      Mutta joo, näen tämän samana tuuleen huuteluna kuin itku naispappeudesta ja naisurheilijoiden huonommasta ansiotasosta.

      Jollain lailla säälin tuotantoryhmää.
      Mutta saattaahan se olla piristäväkin kokemus, jahka sen elokuvan nyt edes näkee.

      loppukaneetti:
      Minulle olisi riittänyt Idris Elba.

      • Toisaalta, onhan meillä ollut näitä Charlien Enkeleitaä ja Kill Billyjä, joissa vahvat naisosat ovat olleet hyvä valinta.


        Mutta tällöin ei ole kyseessä Bond, vaan jokin muu asia.


      • Anonyymi

        Elba on hyvä näytelijä ja muutenkin sympaattinen mies.

        MUTTA kyllä Bond on kantabrittiläinen mies kirjailijan mukaan.

        Joten kyllä Bond-näyttelijän pitää näyttää sellaiselta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elba on hyvä näytelijä ja muutenkin sympaattinen mies.

        MUTTA kyllä Bond on kantabrittiläinen mies kirjailijan mukaan.

        Joten kyllä Bond-näyttelijän pitää näyttää sellaiselta!

        Niin, britit ja brexit.

        Muukalaisviha oli yksi suurimmista asioista brittien EU-kammoisuuteen, joten ulkomaalaistaustainen näytteijä ei ole koherenssissa poliittisen tilanteen kanssa.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Niin, britit ja brexit.

        Muukalaisviha oli yksi suurimmista asioista brittien EU-kammoisuuteen, joten ulkomaalaistaustainen näytteijä ei ole koherenssissa poliittisen tilanteen kanssa.

        Mitä sinä sekoilet!? Oletko joku vasuri-arvomädättäjä? Tai toksinen feministi?

        Muukalaisvihan ja Brexitin yhdistäminen kuuluu kulttuurimarxistiseen ja siten myös nykyfeminismin käyttämään propagandaan. Jossa valkoista rotua, valkoisia kansoja ja valkoista heteromiestä yritetään syyllistää kaikessa, mikä maailmassa on pahaa.


      • Anonyymi

        Älä nyt viitsi sekoilla tuollaista skeidaa jostain "kulttuurimarxismista", persubotti. Et edes ymmärrä, mitä se tarkoittaa, copypastella käytät luultavasti käsitettä joka postauksessa.

        Muutenkin persubotin puhe on kuin ajatuksettomalla papukaijalla: samat fraasit joka aiheessa.

        Vitun kyllästyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitsi sekoilla tuollaista skeidaa jostain "kulttuurimarxismista", persubotti. Et edes ymmärrä, mitä se tarkoittaa, copypastella käytät luultavasti käsitettä joka postauksessa.

        Muutenkin persubotin puhe on kuin ajatuksettomalla papukaijalla: samat fraasit joka aiheessa.

        Vitun kyllästyttävää.

        Minä kyllä TARKASTI tiedän, mitä kulttuurimarxismi tarkoittaa! Mutta sinä tuskin tiedät siitä mitään.

        Luuletko olevasi nokkela ja fiksu, kun käytät copypaste- ja persubotti- nimityksiä? Hohhoijaa... ;-)

        Totuus näkäjään tekee suomalaisvastaiselle vasurille kipeää? Mutta minä toistan totuuksia niin kauan, kunnes ne tajutaan.

        Sinä tosin et edes halua tietää totuudesta, koska olet ns. vasemmistoliberali eli oikeasti kulttuurimarxisti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sekoilet!? Oletko joku vasuri-arvomädättäjä? Tai toksinen feministi?

        Muukalaisvihan ja Brexitin yhdistäminen kuuluu kulttuurimarxistiseen ja siten myös nykyfeminismin käyttämään propagandaan. Jossa valkoista rotua, valkoisia kansoja ja valkoista heteromiestä yritetään syyllistää kaikessa, mikä maailmassa on pahaa.

        "Muukalaisvihan ja Brexitin yhdistäminen kuuluu kulttuurimarxistiseen ja siten myös nykyfeminismin käyttämään propagandaan. Jossa valkoista rotua, valkoisia kansoja ja valkoista heteromiestä yritetään syyllistää kaikessa, mikä maailmassa on pahaa. "

        Fakta kuitenkin on, että nämä "valkoiset heteromiehet" haluavat britit eroon EU:sta.
        Saavat haluta.
        Ei se minua haittaa.
        Sitä demokratiaa se vaan on.


    • Anonyymi

      Äly ämpärissä ?

      007 on koodinimi joka on ollut toistaiseksi James Bond nimisen agentin tunnus.
      Seuraavaksi tuo koodinimi annetaan naiselle, jopa tummaihoiselle.
      James Bond esiintyy seuraavassakin 007 elokuvassa, ilman ''lupaa tappaa''

    • Anonyymi

      Varmaan joku aprillipila?

      Nimim. Femen sai tuossa aika pitkästi runoiltua näinkin hölmöstä aiheesta, mutta oli siinä aika hyviäkin huomioita.

      Puutun silti näihin:

      "Mutta veikkaan, että naisbondi, musta taikka blondi, ei ole hyvä idea.
      Lipputulojen kannalta siis."

      Tai paljon minkään muunkaan?

      "Ehkä bondi näyttää vähän tissiäkin.
      Tämähän olisi tissifläshmobaktifisteille mieleen :-)"

      Ok. Hienoa?

      "Mutta joo, näen tämän samana tuuleen huuteluna kuin itku naispappeudesta ja naisurheilijoiden huonommasta ansiotasosta.

      Jollain lailla säälin tuotantoryhmää."

      Tämä oli jollain lailla kiehtova vertaus. En viitsi edes availla enempää, mutta availtavaa on.

      "loppukaneetti:
      Minulle olisi riittänyt Idris Elba. "

      Hyvä on. Mutta miksi klassista ikonihahmoa pitäisi väkinäisesti muuttaa näinä vapaan moniarvoisuuden aikoina ylipäätään?

      • Olipas aika monisyisesti kerrottu tämä tarina.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe