Kuulemma uuteen Bond-leffaan tuee mustaihoinen nainen näyttelemään 007-agentti James(?) Bondia.
Mitä ajatuksia tämä uusin feminismin aluevaltaus teissä herättää?
YLE:n femakkotoimittajan mukaan kyse on ihan rajapyykin ylittymisestä.
Mustaihoinen nainen uudeksi Bondiksi!?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjailija Ian Fleming halusi 007-agentin olevan kantabrittiläinen mies.
Miksi pitää tuon hyvän kirjailijan muisto häpäistä? - Anonyymi
Huomatkaa, kuinka feministikäsikirjoittajan piti oikein kunnolla vetää yli, kun ei riittänyt pelkkä nainen, vaan hänen piti olla vielä mustaihoinen!? ;-)
Varmaan tuo femakko hihitteli ääneen, kun keksi ajatuksen ja mietti aivopierunsa reaktioita? Masentavaa... " James(?) Bondia.
Mitä ajatuksia tämä uusin feminismin aluevaltaus teissä herättää? "
Ensin täytyy käydä sukupuolenkorjausleikkauksessa, jotta nainen, musta tahi valkoinen, voi olla James :-)
"YLE:n femakkotoimittajan mukaan kyse on ihan rajapyykin ylittymisestä."
Ei siinä femakkoutta tarvita.
Raja ylitetään.
Mutta veikkaan, että naisbondi, musta taikka blondi, ei ole hyvä idea.
Lipputulojen kannalta siis.
Tämä nyt on vaan tätä pakkopullaa, jota kaikkien täytyy harrastaa.
Jopa englantilaisen hienostoyläluokkaisen eliitin.
Itse en pidä kovinkaan luontevana korkkarinaista siinä kuvassa joka miesbondilla on ollut.
Se on suorastaan säälittävä, tai naurattava.
Toki elokuvaa näkemättömänä vaikea kommentoida.
Ehkä koko tyyli muutetaan naiselle paremmin sipivaksi.
Että bondi onkin takapiru ja strateginen älykkö, joka ei ajaudu katutappeluihin.
Ehkä bondi näyttää vähän tissiäkin.
Tämähän olisi tissifläshmobaktifisteille mieleen :-)
Mutta joo, näen tämän samana tuuleen huuteluna kuin itku naispappeudesta ja naisurheilijoiden huonommasta ansiotasosta.
Jollain lailla säälin tuotantoryhmää.
Mutta saattaahan se olla piristäväkin kokemus, jahka sen elokuvan nyt edes näkee.
loppukaneetti:
Minulle olisi riittänyt Idris Elba.Toisaalta, onhan meillä ollut näitä Charlien Enkeleitaä ja Kill Billyjä, joissa vahvat naisosat ovat olleet hyvä valinta.
Mutta tällöin ei ole kyseessä Bond, vaan jokin muu asia.- Anonyymi
Elba on hyvä näytelijä ja muutenkin sympaattinen mies.
MUTTA kyllä Bond on kantabrittiläinen mies kirjailijan mukaan.
Joten kyllä Bond-näyttelijän pitää näyttää sellaiselta! Anonyymi kirjoitti:
Elba on hyvä näytelijä ja muutenkin sympaattinen mies.
MUTTA kyllä Bond on kantabrittiläinen mies kirjailijan mukaan.
Joten kyllä Bond-näyttelijän pitää näyttää sellaiselta!Niin, britit ja brexit.
Muukalaisviha oli yksi suurimmista asioista brittien EU-kammoisuuteen, joten ulkomaalaistaustainen näytteijä ei ole koherenssissa poliittisen tilanteen kanssa.- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Niin, britit ja brexit.
Muukalaisviha oli yksi suurimmista asioista brittien EU-kammoisuuteen, joten ulkomaalaistaustainen näytteijä ei ole koherenssissa poliittisen tilanteen kanssa.Mitä sinä sekoilet!? Oletko joku vasuri-arvomädättäjä? Tai toksinen feministi?
Muukalaisvihan ja Brexitin yhdistäminen kuuluu kulttuurimarxistiseen ja siten myös nykyfeminismin käyttämään propagandaan. Jossa valkoista rotua, valkoisia kansoja ja valkoista heteromiestä yritetään syyllistää kaikessa, mikä maailmassa on pahaa. - Anonyymi
Älä nyt viitsi sekoilla tuollaista skeidaa jostain "kulttuurimarxismista", persubotti. Et edes ymmärrä, mitä se tarkoittaa, copypastella käytät luultavasti käsitettä joka postauksessa.
Muutenkin persubotin puhe on kuin ajatuksettomalla papukaijalla: samat fraasit joka aiheessa.
Vitun kyllästyttävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitsi sekoilla tuollaista skeidaa jostain "kulttuurimarxismista", persubotti. Et edes ymmärrä, mitä se tarkoittaa, copypastella käytät luultavasti käsitettä joka postauksessa.
Muutenkin persubotin puhe on kuin ajatuksettomalla papukaijalla: samat fraasit joka aiheessa.
Vitun kyllästyttävää.Minä kyllä TARKASTI tiedän, mitä kulttuurimarxismi tarkoittaa! Mutta sinä tuskin tiedät siitä mitään.
Luuletko olevasi nokkela ja fiksu, kun käytät copypaste- ja persubotti- nimityksiä? Hohhoijaa... ;-)
Totuus näkäjään tekee suomalaisvastaiselle vasurille kipeää? Mutta minä toistan totuuksia niin kauan, kunnes ne tajutaan.
Sinä tosin et edes halua tietää totuudesta, koska olet ns. vasemmistoliberali eli oikeasti kulttuurimarxisti! Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sekoilet!? Oletko joku vasuri-arvomädättäjä? Tai toksinen feministi?
Muukalaisvihan ja Brexitin yhdistäminen kuuluu kulttuurimarxistiseen ja siten myös nykyfeminismin käyttämään propagandaan. Jossa valkoista rotua, valkoisia kansoja ja valkoista heteromiestä yritetään syyllistää kaikessa, mikä maailmassa on pahaa."Muukalaisvihan ja Brexitin yhdistäminen kuuluu kulttuurimarxistiseen ja siten myös nykyfeminismin käyttämään propagandaan. Jossa valkoista rotua, valkoisia kansoja ja valkoista heteromiestä yritetään syyllistää kaikessa, mikä maailmassa on pahaa. "
Fakta kuitenkin on, että nämä "valkoiset heteromiehet" haluavat britit eroon EU:sta.
Saavat haluta.
Ei se minua haittaa.
Sitä demokratiaa se vaan on.
- Anonyymi
Äly ämpärissä ?
007 on koodinimi joka on ollut toistaiseksi James Bond nimisen agentin tunnus.
Seuraavaksi tuo koodinimi annetaan naiselle, jopa tummaihoiselle.
James Bond esiintyy seuraavassakin 007 elokuvassa, ilman ''lupaa tappaa'' - Anonyymi
Varmaan joku aprillipila?
Nimim. Femen sai tuossa aika pitkästi runoiltua näinkin hölmöstä aiheesta, mutta oli siinä aika hyviäkin huomioita.
Puutun silti näihin:
"Mutta veikkaan, että naisbondi, musta taikka blondi, ei ole hyvä idea.
Lipputulojen kannalta siis."
Tai paljon minkään muunkaan?
"Ehkä bondi näyttää vähän tissiäkin.
Tämähän olisi tissifläshmobaktifisteille mieleen :-)"
Ok. Hienoa?
"Mutta joo, näen tämän samana tuuleen huuteluna kuin itku naispappeudesta ja naisurheilijoiden huonommasta ansiotasosta.
Jollain lailla säälin tuotantoryhmää."
Tämä oli jollain lailla kiehtova vertaus. En viitsi edes availla enempää, mutta availtavaa on.
"loppukaneetti:
Minulle olisi riittänyt Idris Elba. "
Hyvä on. Mutta miksi klassista ikonihahmoa pitäisi väkinäisesti muuttaa näinä vapaan moniarvoisuuden aikoina ylipäätään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973