Sinä et tiedä

Anonyymi

Mutta suren sinua nytkin niin paljon, että tekisi mieli vain itkeä. Yritän paeta uneen, mutta eihän sekään auta.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstakyynelehtiminen ei aiheuta muuta kuin surkuhupaisuutta, virnettä, ja ärtymystä.

    • Anonyymi

      Ei ketään miestä kannata surra, uusia ja parempia löytyy aina. Ehkä huomenna on sinullakin paremmin, nuku hyvin.

      • Anonyymi

        Nooh, montakos uutta miestä sä oot jo löytänyt? Mun mielestä pitää olla aina omakohtasta kokemusta kun ryhtyy neuvomaan. Mä ite luin vähän aika sitten psykologin kirjoittaman kirjan parisuhteista ja eroista ja tuolla kirjan kirjottajalla oli kokemusta kun oli jo kolme avioliittoa takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh, montakos uutta miestä sä oot jo löytänyt? Mun mielestä pitää olla aina omakohtasta kokemusta kun ryhtyy neuvomaan. Mä ite luin vähän aika sitten psykologin kirjoittaman kirjan parisuhteista ja eroista ja tuolla kirjan kirjottajalla oli kokemusta kun oli jo kolme avioliittoa takana.

        Nojaa, heteromiehenä ei ole kokemusta miesten löytämisestä enkä kirjaakaan ole lukenut. Miehenä tiedän kuitenkin, että kukaan meistä ei ole mitenkään ainutlaaatuinen ja korvaamaton. Kyllä ap löytää halutessaan paremman, olen siitä varma.


      • Anonyymi

        En varsinaisesti luottaisi semmoisen ihmisen neuvoihin, jolla kolme kariutunutta avioliittoa.


      • Anonyymi

        Kumpi on luotettavampi 26 vuotias ensimmäisessä 8 vuoden avioliitossa vai 58 vuotias vapaa 3 avioliiton läpi käynyt ?


        Kummalla on parempi kokemus ?
        Virheitä tehneellä vai sillä joka ensimmäisessä liitossa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on luotettavampi 26 vuotias ensimmäisessä 8 vuoden avioliitossa vai 58 vuotias vapaa 3 avioliiton läpi käynyt ?


        Kummalla on parempi kokemus ?
        Virheitä tehneellä vai sillä joka ensimmäisessä liitossa ?

        Mutta nekin on vaan 3 eri ihmistä joiden kanssa ollut ei kaikki naiset ja kaikki miehet, lähtökohtasesti pitäs aina aatella että kukaan ei ole samanlainen, kaikki asiat ei ole mustavalkoksia ja jokaisen kanssa suhde on erilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on luotettavampi 26 vuotias ensimmäisessä 8 vuoden avioliitossa vai 58 vuotias vapaa 3 avioliiton läpi käynyt ?


        Kummalla on parempi kokemus ?
        Virheitä tehneellä vai sillä joka ensimmäisessä liitossa ?

        Itse katsoisin parikymmentä vuotta eteenpäin ja jos se ensimmäisessä avioliitossa oleva olisi vieläkin siinä samassa avioliitossa niin kyllä luottaisin enemmän sen sanaan kun tuon sanaan joka on käynyt kolme avioliittoa läpi. Kolme avioliittoa kertoo minulle sen että kyseinen ihminen ei osaa punnita asioita loppuun asti ennen kuin alttarille astuu. Ja sellainen vielä kirjoittaa kirjan jota muut lukevat ja noudattavat? Huh huh... aika sairasta.


    • Anonyymi

      Oletko nainen?

      • Anonyymi

        Joo olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olen.

        Vanha suolako rupesi janottamaan vai onko janottanut koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha suolako rupesi janottamaan vai onko janottanut koko ajan?

        Ei ole ikinä janottanut, jos jotain taakseen jättää sen syystä on sinne jättänyt, skorpionin paras puoli. Pyyhin muistin silmänräpäyksessä. Olet kuollut minulle mentaliteetti. En nytkään tiedä kestä puhutaan 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha suolako rupesi janottamaan vai onko janottanut koko ajan?

        Ei ole mikään vanha suola. Vanhemmalle miehelle menee kylläkin.


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä ikäväsi kohteeseen?

    • Anonyymi

      Mulla on ollut samanlainen päivä tänään ja olen itkenyt myös. Mies ei sitä varmasti tiedä, koska itse olen eron liikkeelle pannut osapuoli. En tehnyt sitä kuitenkaan siksi, etten häntä rakastaisi vaan siksi, kun oli pakko. Sen vuoksi nämä kyyneleet

      • Anonyymi

        Miksi oli pakko jos teillä molemmilla oli tunteita toisianne kohtaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oli pakko jos teillä molemmilla oli tunteita toisianne kohtaan??

        Miehen tunteista en varmuudella tiedä, mutta hän käyttäytyi ainakin niin, kun niitä ei olisi. Siitä tämä tilanne johtuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tunteista en varmuudella tiedä, mutta hän käyttäytyi ainakin niin, kun niitä ei olisi. Siitä tämä tilanne johtuu

        Eli et tiennyt varmaksi. Miksi ihmeessä menit laittamaan eron liikkeelle jos et ollut ensin varmistunut että onko sillä toisella osapuolella tunteita vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et tiennyt varmaksi. Miksi ihmeessä menit laittamaan eron liikkeelle jos et ollut ensin varmistunut että onko sillä toisella osapuolella tunteita vai ei?

        En voinut muutakaan, minun oli ajateltava omaa hyvinvointiani tässä ja uskoisin, että ihminen jolla on tunteita ei toimisi niin toista kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut muutakaan, minun oli ajateltava omaa hyvinvointiani tässä ja uskoisin, että ihminen jolla on tunteita ei toimisi niin toista kohtaan.

        Ehkä hän reagoi epävarmassa tilanteessa samoin kuin sinä ja alkoi suojelemaan itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän reagoi epävarmassa tilanteessa samoin kuin sinä ja alkoi suojelemaan itseään.

        Niin, tuohon en osaa sanoa. Hän on vaikuttanut viimeaikoina kaikesta päätellen aika tunteettoman oloiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuohon en osaa sanoa. Hän on vaikuttanut viimeaikoina kaikesta päätellen aika tunteettoman oloiselta

        Miten se tunteettomuus näkyy? Ei vastaile viesteihisi ja nähdessänne pysyttelee etäällä ja viileänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tunteettomuus näkyy? Ei vastaile viesteihisi ja nähdessänne pysyttelee etäällä ja viileänä?

        Hän on etäinen ja ilkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on etäinen ja ilkeä

        Niin mutta miten nuo ilmenevät? Jotain esimerkkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta miten nuo ilmenevät? Jotain esimerkkiä?

        Toistaa sanoja perässä ja illistelee, silleen näyttää hörökorvia ja kieltä, katsoo kieroon ja ääntelee omituisesti. 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaa sanoja perässä ja illistelee, silleen näyttää hörökorvia ja kieltä, katsoo kieroon ja ääntelee omituisesti. 😞

        Tuo edellinen oli sitten jonkun muun heittämä välikommentti. En viitsi enempä tarkentaa


    • Anonyymi

      Etkä sinä nainen tiedä että olen aivan hajalla. Hirveä ikävä. Ahdistaa että meidän matka jäi niin pahasti kesken. :(

      Jos vain saisi sinut ja meidät vielä kerran takaisin.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä? Vihjaa jotain?


      • Anonyymi

        Yritä. Vaikka kokisit että on liikaa esteitä ja ette enää voisi päätyä yhteen, niin tiedätkö, ne esteet ja pelot ovat vain sinun mielessäsi. Yritä vielä saada hänet elämääsi! Toinen osapuoli saattaa juuri nyt elää samojen tunteiden vallassa kuin sinäkin. Mutta kun kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä... Aika on saattanut parantaa haavat; muuttaa tunteita niiden ajatuksien/asioiden suhteen joiden vuoksi ette ole nyt yhdessä. Kannattaa takoa kun rauta on vielä mahdollista saada kuumaksi, eikä elää loppuelämäänsä katuen. Jos kävisikin niin, että yrittäisit ja epäonnistuisit, niin sitten ainakin tietäisit, että "matkanne" on lopullisesti päättynyt. Et joutuisi enää elämään epätietoisuudessa. Parhaassa tapauksessa, jos pettymyksiesi jälkeen vielä uskot rakkauteen (usko!), voitte saada vielä toisenne. ♥


      • Anonyymi

        Etkö voisi sitten ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi

        Pidän sulle peukkuja että saat aloittajan takaisin.


      • Anonyymi

        Tässä on valitettavasti yksi tapa tärvätä ja missata niin nainen kuin matkakin.
        Puhua asioista ja tuntemuksista täällä ei kenellekään. Tuliko koskaan puhuttua sen asianomaisen ihmisen kanssa. Niin minäkin luulen.


      • Anonyymi

        Samantyylinen tilanne itsellä. Pk-seutu. Nainen asuu keskustassa ja minä hieman pohjoisemmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä. Vaikka kokisit että on liikaa esteitä ja ette enää voisi päätyä yhteen, niin tiedätkö, ne esteet ja pelot ovat vain sinun mielessäsi. Yritä vielä saada hänet elämääsi! Toinen osapuoli saattaa juuri nyt elää samojen tunteiden vallassa kuin sinäkin. Mutta kun kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä... Aika on saattanut parantaa haavat; muuttaa tunteita niiden ajatuksien/asioiden suhteen joiden vuoksi ette ole nyt yhdessä. Kannattaa takoa kun rauta on vielä mahdollista saada kuumaksi, eikä elää loppuelämäänsä katuen. Jos kävisikin niin, että yrittäisit ja epäonnistuisit, niin sitten ainakin tietäisit, että "matkanne" on lopullisesti päättynyt. Et joutuisi enää elämään epätietoisuudessa. Parhaassa tapauksessa, jos pettymyksiesi jälkeen vielä uskot rakkauteen (usko!), voitte saada vielä toisenne. ♥

        Valitettavasti minä en ollut häntä varten. En ota enää yhteyttä vaikka ikävä onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä. Vaikka kokisit että on liikaa esteitä ja ette enää voisi päätyä yhteen, niin tiedätkö, ne esteet ja pelot ovat vain sinun mielessäsi. Yritä vielä saada hänet elämääsi! Toinen osapuoli saattaa juuri nyt elää samojen tunteiden vallassa kuin sinäkin. Mutta kun kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä... Aika on saattanut parantaa haavat; muuttaa tunteita niiden ajatuksien/asioiden suhteen joiden vuoksi ette ole nyt yhdessä. Kannattaa takoa kun rauta on vielä mahdollista saada kuumaksi, eikä elää loppuelämäänsä katuen. Jos kävisikin niin, että yrittäisit ja epäonnistuisit, niin sitten ainakin tietäisit, että "matkanne" on lopullisesti päättynyt. Et joutuisi enää elämään epätietoisuudessa. Parhaassa tapauksessa, jos pettymyksiesi jälkeen vielä uskot rakkauteen (usko!), voitte saada vielä toisenne. ♥

        Niin kyllähän aika saa näkemään asioita uusista näkökulmistakin. Haluaisin minä hänet edelleen mutta hänellä taisivat tunteet hiipua. Sivusta tämä. Samankaltainen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti minä en ollut häntä varten. En ota enää yhteyttä vaikka ikävä onkin.

        Mistä niin päättelet? Et voi tietää, vaikka molemmat ikävöisitte toisianne?


      • Anonyymi

        Jos olisit hän, niin voisit saadakin tietyin ehdoin, mutta sinun on itse otettava yhteyttä edistääksesi asiaa! Saat kyllä yhteyden halutessasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, niin voisit saadakin tietyin ehdoin, mutta sinun on itse otettava yhteyttä edistääksesi asiaa! Saat kyllä yhteyden halutessasi

        Menee jo hei epätoivon ja huvittavuuden puolelle, eikö kellään oo puhetaitoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee jo hei epätoivon ja huvittavuuden puolelle, eikö kellään oo puhetaitoo.

        Koen, että hänen on otettava yhteyttä jos jotain haluaa. Olen antanut hänelle useita mahdollisuuksia, jotka hän on kerta toisensa jälkeen pilannut. Tilanne on nyt se, että hän joko ottaa tai ei ja sen mukaan eletään.


    • Anonyymi

      Laita joku tunniste? Mies naiselle.

    • Anonyymi

      Eräs kollegasi ei usko ihmisen käyneen kuussa. Uskomatonta

      • Anonyymi

        Äh liian geneerinen noita löytyy jokaiselta😊. Yhteisestä ajasta löytyy varmasti jotain jonka vain molemmat tietävät ja tunnistavat.


      • Anonyymi

        Höpö höpö,
        Asiaan perehdyttyään tuo kollega mitä ihanin on ollut jokauan vakuuttunut kuukävelystä.

        Btw, mitä upein kuu toissayönä pilvien lomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö,
        Asiaan perehdyttyään tuo kollega mitä ihanin on ollut jokauan vakuuttunut kuukävelystä.

        Btw, mitä upein kuu toissayönä pilvien lomassa.

        Täysikuu osuu, mutta kollega ei😊


    • Anonyymi

      Puhuminen olisi paras vaihtoehto, mutuna velloo vain tuntemuksien ristiaallokossa, eikä se johda välttämättä mihinkään myönteiseen? Puhuminen auttaa aina, vaikkei lopputuloskaan olisi mieleinen, myönteisellä suhtautumisella löytää aina paremman lopputuloksen. Kielteisellä, et välttämättä osaa nähdä asiaa oikein? Pelko ja arkuus voivat rajoittaa ajatusta? Näin itse ajattelen.

    • Anonyymi

      Kumman pitää ottaa yhteyttä, sen joka ikävöi (esim.mies) palstalla naista, joka ei ole ikävöinyt edellistä, eikä ylipäätään yhtään ketään. Ilmeisesti mies kuitenkin luulee, että nainen on viestitellyt hänelle.

      • Anonyymi

        Olet etsiytynyt ikävä-palstalle kertomaan kuinka et ikävöi yhtään ketään.

        Meneekö tuo valhe edes itsellesi läpi?


      • Anonyymi

        Noinhan se menee varmasti suurimmassa osassa viestejä täällä, senverran pölkkypääkansa täällä hokee rakkauttaan täysin tuntemattomille kirjoittajille.


    • Anonyymi

      Ja porua ihmiset kolmannella vaikka kukaan ei toistaan tunnekaan. Prkl.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe