Minkälainen auto tuo voisi olla?
m.nettiauto.com/bmw/316/10615890?vifAdCount=19
Ekaa autoa ostamassa...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
30 vuotta vanha loppuunajettu vikapesä ja hintaa vielä pyydetään yli 2 tonnia. Hullujako ne tuolla kamuksilla on? Tai hulluhan se on joka tuon lintan tuolta ostaa ja maksaa siitä yli 200 euroa.
- Anonyymi
Ei ole vikapesä.
Halpa hinta tyylikkäästä ja urheilullisesta autosta.
Hauskakin vielä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vikapesä.
Halpa hinta tyylikkäästä ja urheilullisesta autosta.
Hauskakin vielä.Hauskaa on näköjään ollut, sen verran iso reikä penkkiin on räjähtänyt. Mutta onhan tuohon tuunattu lämpömittari, mikä nostaa hintaa sen pari tonnia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa on näköjään ollut, sen verran iso reikä penkkiin on räjähtänyt. Mutta onhan tuohon tuunattu lämpömittari, mikä nostaa hintaa sen pari tonnia.
Lämpömittari onkin keittävässä koneessa pakollinen varuste.
- Anonyymi
Skoda Octavia. Saa halvalla ja oppii korjaamaan autoja, olkoonkin sitten perinteinen itäauto, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Juu eli ostin kyseisen auton, nyt ajettu pari päivää.
Hyvältä vaikuttaa...- Anonyymi
Eiks olekin hyvä ajettavuus bemuissa? 😍😍😍
- Anonyymi
Olen ollut kyllä tyytyväinen, myös ajettavuuteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757