Minkä ikäisenä saa alkaa harrastaa seksiä?13-22 vuotiaana?Itse olen 34 vuotias,mutta nykyään miestä on niin vaikea löytää.Minkä ikäisenä kannattaisi aloittaa seksin harrastaminen?
Seksin harrastaminen
18
105
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestäni saa aloittaa silloin milloin haluaa,myös teininä,mutta nyt kun olet 34 vuotias niin SAA HARRASTAA!!!!!!!!Seksin harrastaminen aloitetaan teininä!
- Anonyymi
Öööööö.Onkohan noin?Itse aloitin 55 vuotiaana ja nyt olen 88 vuotias<3
- Anonyymi
Se on oma päätöksesi. PS.jos olet håt niin anna puhelinnumerosi<33
- Anonyymi
Voi sua ,Reino...
- Anonyymi
Nussitaanx?mul o klamydia,hiv ja aids T:Matti
- Anonyymi
Haista!En todelkaa! t:Anonyymi
- Anonyymi
oon nii kiimas pliiiiiizz nussi mua,nussi!!!!OOT MUN SEKSI ORJNI HAHAAA
- Anonyymi
Ei se suostu,mut nussi mua!<3 t:Annika Salosta
- Anonyymi
moi oon Jesper Sironen oon 17. salost muaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
kiva sit ku kerroit kaikil T:matti rovaniemeltä,joka on iha helveti kiimas ja haluu välittömästi nussii sua
- Anonyymi
NUSSIIIIIII MUAAA HETIIIIIII JA SAAT 100000000000000000000000000 EUROOO MATTI OON HOMO T:REINO
- Anonyymi
Nää nussi mua, saat taudin-jutut alkaa olla mauttomia.
- Anonyymi
Pidätkö miehistä paras paikka homoille ----> https://bit.ly/suommi24 <---- Rekisteröidy nyt ilmaiseksi!
- Anonyymi
Kaikkihan sitten tietävät että mikä on suojaikäraja tässä maassa? Ja myös sen, että se vaihtelee eri maissa ja USA:ssa myös eri osavaltioissa, jottei tule sielläkään tehtyä sellaista virhettä josta joutuu tuomarin puheille? Esim. Kaliforniassa suojaikäraja on meikäläisittäin korkea 18, mutta kun astut Nevadan puolelle, ikäraja onkin 16. Mutta jottei menisi liian helpoksi, niin ikäero vaikuttaa siellä asiaan ratkaisevasti. Jos olet itse reilusti yli 18 mutta kumppani Nevadassa 16, rangaistavuus muuttuu ikävällä tavalla rikoksen puolelle.
- Anonyymi
Päivän uutisissa seksistä USA:ssa:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/76cb1edf-60c1-4ebd-b1f6-000bdf2f0062- Anonyymi
15 vuoden tuomio saattaa rapsahtaa tuosta. Pitäkää nyt joku raja näissäkin hommissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuoden tuomio saattaa rapsahtaa tuosta. Pitäkää nyt joku raja näissäkin hommissa.
runkkaa mua!!"anonyymi"
Itse olin 12.v kun ekan kerran harrastin seksiä, ja tyttö oli 16.v. Ei kait tuossa ole mitään kivitauluun hakattua sääntöä? Kyllä jokainen tietää itse milloin on siihen valmis. Ihmiset on yksilöitä, ja kehittyy niin eri tahtiin. Jos ajatus tuntuu hyvältä, ja fysiikka on valmis, ni anna palaa!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020