Me asutaan omakotitalossa Kaupungissa, ja oon jo pitkään halunnu koiran. Äiti alko jo harkitsee, mutta isä on este. Se ei pidä koirista yhtään. Miten saisin sen suostumaan. Toivon että joku vastais pian. T: 14v
Miten saada perhe suostumaan koiraan ?????!!!!!
Anonyymi
1
180
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnioita isäsi koirista pitämättömyyttä, ja lopeta haaveilu. Niin kurjaa kuin se onkin. Isääsi eikä koiraa kohtaan ole reilua hankkia koiraa. Koira kyllä aistii sen ettei isäsi siitä tykkää yhtään, ja sellaisessa perheessä ei koiran tulisi olla josta kaikki siitä eivät pidä.
Koska kerran olet jo 14v niin enää muutama vuosi kun muutat omillesi, kannattaa odottaa siihen asti ja hankkia se koira sitten :) niin minä tein. Olinvähän samassa tilanteessa paitsi että isäni sijaan se oli äiti joka ei pidä yhtään koirista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815430Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151432- 105941
- 78841
- 50822
- 41813
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773