Miten saada perhe suostumaan koiraan ?????!!!!!

Anonyymi

Me asutaan omakotitalossa Kaupungissa, ja oon jo pitkään halunnu koiran. Äiti alko jo harkitsee, mutta isä on este. Se ei pidä koirista yhtään. Miten saisin sen suostumaan. Toivon että joku vastais pian. T: 14v

1

<50

Vastaukset

• Kunnioita isäsi koirista pitämättömyyttä, ja lopeta haaveilu. Niin kurjaa kuin se onkin. Isääsi eikä koiraa kohtaan ole reilua hankkia koiraa. Koira kyllä aistii sen ettei isäsi siitä tykkää yhtään, ja sellaisessa perheessä ei koiran tulisi olla josta kaikki siitä eivät pidä.
    Koska kerran olet jo 14v niin enää muutama vuosi kun muutat omillesi, kannattaa odottaa siihen asti ja hankkia se koira sitten :) niin minä tein. Olinvähän samassa tilanteessa paitsi että isäni sijaan se oli äiti joka ei pidä yhtään koirista

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    54
    1400
  2. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    100
    1200
  3. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    693
  4. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    38
    599