Ruissaloon

Anonyymi

Viikonloppuna menossa Ruissalon nakurannalle. .Onko muita tulossa .

24

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole,saat koko rannan pitää itse.

    • Anonyymi

      Mä olen menos perjantaina klo 16 jälkeen

    • Anonyymi

      Saavumme sinne lauantaina kolmen jälkeen poikaporukalla kullit valmiiksi tanassa, tule vaikka katsomaan.

    • Anonyymi

      Melkoisen typerää kirjoitella täällä milloin kukin on menossa.Joko mennään tai ei.Ketään oikeaa naturistia ei kiinnosta moinen. He joko menevät tai ei sama se oletko siellä vai et.

    • Anonyymi

      Ja lopulta paikalla on vain vanhoja ylipainoisia hinureita räpläämässä pikkiriikkistä nakkiaan...on tuo niin tyhjänpäiväinen paikka.

    • Anonyymi

      Ei ole tuosta paikasta kokemusta mutta jos näin on niin en lähde edes yrittämään sinne. Tulee vaan paha mieli sellaisten näkemisestä jotka eivät ymmärrä naturismia.

    • Anonyymi

      No onko lähiseudulla sitten vaihtoehtoisia paikkoja joissa saa olla rauhassa?

    • Tyttöystävä käveli sinne metsikköön pissalle missä on ne suojaiset kaislat, nuorimies oli vimmatusti runkannut suurta kyrpäänsä siellä suojassa.

    • Anonyymi

      Se olin minä. Eikö tyttöystäväsi kertonut mitä muuta siellä tapahtui ? Emme ehtineet suikkaria pidemälle kun tulit keskeyttämään.

      ps. Huomenna kun menet töihin tyttöystäväsi tulee rannalle ja nussitaan kunnolla. Hyvää työpäivää sinulle

    • Anonyymi

      Mikä vajakki se lippispäinen punkero joka kulkee pyyhelanteilla ? Muistan tuon häirikön jo muutamanvuoden takaa kun viimeksi rannalla kävin, No ei se ole yhtään muuttunut tänään taas kun menin metsänlaitaan kuselle niin tämä hinttari kipittää heti perässä vittu että teki mieli kantaa se jätekasa veteen ja hukuttaa SAATANA KUN EI SAA EDES KUSELLE MENNÄ ILMAN HÄNEN LÄSNÄOLOA.

      • Anonyymi

        Onko se lippispäinen punkero se Timo Soinin kaksoisolento.? Tyyppi on päivystänyt siellä 15 v tuntitolkulla .


      • Anonyymi

        Sama tyyppi mietinkin ketä hän muistuttaa. Itse lopetin tuolla käymisen vuosia sitten juuri tuon hinttaripunkeron takia. Viikko sitten erehdyin taas vuosien jälkeen menemään niin sama punkero seisoi laiturilla mussuttamassa leipää. En ehtinyt edes pyyhettä asetelemaan hiekalle kun se saatana jo seisoi vieressäni typeräilmepäällä pyyhe kainaloihinasti kietoutuneena. Siinä se idiootti tuijotti estoitta muniani. Se reissu jäi 10minnuutin mittaiseksi pakkasin tavarat ja lähdin menemään. 10 vuoden päästä uusi yritys .


    • Anonyymi

      Järkyttävä äijä tuo on, istuu aina samassa paikassa josta näkyvyys joka suuntaan, kun tosiaan poistuu kuselle niin seuraa, kilttinä miehenä en oo vielä reagoinut mut seuraavaksi tapahtuu.

    • Anonyymi

      Melko outo kysymys. Veikkaisin ettet oo siel kuitenkaan yksin, eli varmasti tulee muitakin;-)

    • Anonyymi

      Pannut merkille saman ukon, Oranssi pyyhelanteilla juoksee edestakasrantaa ellei sitten ole laiturilla istumassa penkillä tähystämässä. Itse olen senverran vanha ja lihava että olen saanut olla tuolta kummajaiselta rauhassa ne 2 kertaa vuodessa kun kyseisellä rannalla käyn.

      • Anonyymi

        No eihä sille toinen lihava kelpaa..


    • Anonyymi

      Huomenna lauantaina olen menossa.Hoikka timmi ja todella pienipeppuinen hyvin ruskettunut sälli. Poikkea ihmeessä jutustelemaan jos satut paikalle.

    • Anonyymi

      Eilen illalla joku nuoripari päätti ruveta panemaan tuolla...

    • Anonyymi

      Sattuuhan sitä. Toisinaan saa taas olla rauhassa, niinkuin kaikilla rannoilla pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Noniin, kävin eilen keskellä päivää kattomas paikan ja oli kyll tarkoitus jäädä vähäks aikaa . Mutta, toi saatanan runkkari pitäis saada pois sielt... eilen oli liila lippis. En edes kerinny saada pyyhe kassista kun se oli jo selän takana. Ei muuta kun takasin pois sielt. Hyvältä tuntuu ju ajaa reilut 100km turhaan... Onks turun lähellä missään muualla nudepaikkoja?

      • Anonyymi

        Niin, se lippispäinen on siellä joka päivä satoi tai paistoi....


    • Anonyymi

      Olette vaan kateellisia kun tuo atleetti nuorekas pikku soini vie rannan kaikki miehet ja naiset. Komea mies jonka perässä juoksee kaikki, Siksi hän päivystää laiturilla kun saa olla siinä edes hetken rauhassa teiltä kuolaajilta.

      Hänen pyyhkeenkäyttöön on yksinkertainen syy. Hänellä on yli 20 cm kalu jonka piilottaa pyyhkeenalle ettete te pervot juoksisi kokoajan hänen perässä munaa anellen.

    • Anonyymi

      Tänään illalla oli kiihottava pari olkien suojassa...
      Runkkailin heidän kanssa ja kiusattiin rouvaa kahdella kovalla kyrvällä. Tuutteko vielä?

      • Anonyymi

        Kiitos itsellesi, Huomenna tullaan puolenpäivänjälkeen. Onneksi huomenna on jo viileämpää kun me emme auringonotosta nauti. 15-20 astetta on juuri meidän ilma. Toivottavasti nähdään huomenna. Terveisin tämänpäiväinen pari


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe