Rahan tienaaminen kyselyihin vastaamalla.

Anonyymi

Olen keksinyt tai oikeastaan LÖYTÄNYT hauskan ja helpon tavan tienata hieman taskurahaa. Kyselyihin vastaamalla voi hankkia snadisti ylimääräistä, tuskin rikastumaan pääsee mutta jokainen sentti tai euro(oikeastaan dollari) on kotiinpäin :) Itse olen vakituisesti työelämässä, kyselyihin vastaaminen toimii hyvänä ajanvietteenä esim. bussimatkalla töistä kotiin, koneella käydessä jne.
Voin suositella!

https://www.clixsense.com/?15006353 <-- tuolta pääsee alkuun ja kokeilemaan. Suosittelen 5/5.

Tämä keskustelun avaus siksi, että haluan kertoa tällaisestakin vaihtoehdosta. Itse löysin Clixsensen pari kuukautta sitten ja olen pitänyt siitä, toivottavasti joku muukin :P

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuten hyvä mutta aina noihin liittyessä pitää ensin itse maksaa jotakin, että mukamas "pääsee töihin".

      Jo vuosia sitten oli joku vastaava joka halusi että maksa ja saat "asiakkaita" eli kyselyjä.

      En maksa siitä että alan tehdä jollekin töitä. Vaikuttaa rahankeräyshuijaukselta perustajien toiminnassa.

    • Kyllä, tämä on NEROKASTA! Maksamalla pääsee TIENAAMAAN rahaa!! Miksi kukaan muu ei ole aiemmin keksinyt näin loistavaa ideaa!!!

      • Anonyymi

        Sä et taida muistaa hillo sivustoa:
        "
        Kun liityt saat heti 100 euroa, totta saat heti 100 euroa tilillesi, uskomatonta mutta meillä on sellainen liikeidea, että uskomme sinuun ja saa todellakin 100 euroa.

        Heti kun olet maksanut tilillemme 300 € ja liittynyt mukaan maksamme palkkiosi ! nyt kannattaa liittyä, todellakin saat heti 100 €
        "

        Joku onneton erehty moittimaan niin oven taakse oli tullut porukkaa ja ainakin Muroista joku veti kaikki jutut pois...


    • Anonyymi

      Tähänkin kusetukseen lähtee Suomesta mukaan noin 1000 tolloa.
      Välillä on sitten näitä isompia huuhaajuttuja kuten Wincapita ja OneCoin mihin hurahtaa innosta soikeana kymmeniä tuhansia puupäitä pelkästään Suomesta.

      Kyllä. Ehdottomasti kannattaa maksaa että alkaa tehdä toiselle työtä! Vain siten kannattaa TIENATA!

    • Anonyymi

      Pikaisen tarkistukseni tuloksena löysin että sivusto on toiminut bitcoinien louhinnan kanssa, ja ilmeisesti siirtynyt muille toimialoille koinismin ohessa.
      Kuten muistamme koinismi ei ole kaikille kovin tuottanut.

      Koinismin ajoilta löytyi yleisön arvostelulausuntoja jossa "koinistit" ovat nimiensä ja logojensa perusteella Lähi-Idästäpäin sekä muslimimaista.
      Kehuivat että koinismin kautta saatua rahaa on helppo nostaa toiminnasta.
      Toiminnan sivusto sijaitsee Yhdysvalloissa mutta ilmeisesti maan kovat oikeuskäytännöt Ponzihuijauksia vastaan ovat ajaneet perustajat etsimään uhreja kehitysmaista ja USAn ulkopuolelta.

      Koinismista on nyt kuitenkin "pääyhtiö" siirtynyt uusille alueille ("kyselyihin vastaaminen"=?) joilla saa kerätä ilmeisesti liittymismaksuina rahaa sisälle, kun koinismin kautta liittymismaksuina olevat rahavirrat ovat mitä ilmeisemmin ehtyneet, kuten PONZIHUIJAUKSILLE aina yleensä tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin.

      T ent. nimim Ponzipaponzi

    • Anonyymi

      Barenaked Scam -sivustolla on teksti:

      "*SPECIAL PROMO - Referrals from Denmark, Finland, Norway, and Sweden will earn you a $5.00 bonus once they make their first $5.00."

      Kova on halu saada juuri näistä maista mukaantulijoita. Suomi lienee tunnettu puupäiden maana.

      Toisaalta muslimien invaasion kautta saattavat kuvitella että ovat hyvin jo soluttautuneet Suomeen huijaamaan.

      • Anonyymi

        Maaperä kaikelle ulkomaalaiselle on mitä parhain


    • Anonyymi

      Kyllä Ruja kohta palaa ja OneCoin menee pörssiin.
      Varmana ei ole manit veskassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe