moninimimerkkimies.

Anonyymi

ballipää , moninimimerkkimies palstapäivystäjä. tässä yksi.:

OtaHanuriinPoju
16.2.2016 15:37

Katsoa pojut alias lerppatrolli taas soittaa suutaan, hienoa tavataan taas bucciksessa, vai päiväunissasi, eikö sinua kiinnosta eroottisesti nahkapäät, resuperse..

Jos tulet ostan sinulle läheisestä kirjakaupasta Tom of Finland kalenterin, ja ämpärin tummelia niin nautitaan yhdessä, leppatrolli, ikäviä kirjoituksia sinustanvaan liikkuu että pilisi on niin pieni, ettei sitä voi edes pieneksi piliksi, kutsua.

Muuten tiedän tarkkaan kuka tuo 3teroa on, mainostin joskus tätä palstaa hänelle, hän on muuten pahkasikojen innokas kerääjä, mutta,muuten ihan asiallinen kaveri, meillä on jopa yhteinen harrastus, dopparit, käydään kimpassa koiranäyttelyssä, lerppatrolli lähdet mukaan.

60

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      3rumaaTeroa
      16.2.2016 4:54

      Mikähan sinunkin ongelmasi on, tuossa kirjoituksessa ei ole järjenhäivääkään, tämä ole mikään lasten satutuokio vaan matkailupalsta, kannattaisiko hieman hillitä itseään.

    • Anonyymi

      tom of finland kalenteri ja tummelia hua hinistä..

      • Anonyymi

        kyseiset artikkelit hyvin suosittuja huassa.


    • Anonyymi

      nuo kirjoitukset on hyvinkin helppo tunnistaa, ballilerppasensei kirjoitteli milloin milläkin nimimerkillä.. nykyään aina anonyyminä, kuvitellen ettei kukaan tunnista.

    • Anonyymi

      ChiangMaiAviomiesHD
      9.9.2017 12:03

      SeSoi kirjoitti:
      Omassa kämpässä on kaikki mitä tarvitsee ja tutut systeemit, siivoojat ja kaikki. Miksi pitäisi mennnä hotlaan?
      Joo Soi.
      Minulla ei siivoojaa mutta muuten kaikki tutut systeemit kuten uima-allas ja tietysti veneelle laituri.
      Olenkin ihmetellyt miksi ihmiset ei osta Helsingin yksiön hintaa vastaavalla rahalla omakotitaloa, vaan pitävät niin tehneitä itseään kehuvina miljonääreinä ja yhtiökonsernin omistajina.


      hahahahaaaaaa vittunensentäänmikävajakki

      • Anonyymi

        32NumBall
        9.9.2017 19:32

        Ei tuo resuperse ole hankala sillä on vaan yksinkertaisesti ruuvit löysällä, tai pudonneet pois kokonaan, näin on ollut jo vuosia.


    • Anonyymi

      jumankekka mitä viihdettä.. :

      654767567657
      6.5.2017 11:36

      543634636326 kirjoitti:
      Keskikokoisessa hotellissakaan ei ole tuollaista määrää vettä varavesisäiliöissä. Olet kyltymätön valehtelija. Yhdessäkään omakotitalossa tai huvilassa ei ole tonttia täytelty 10-20 kuution varavesisäiliöillä ei Thaimaassa eikä missään muuallakaan. Sorry vaan.
      Bangkokin alueella on osassa taloissa 1-2 tötteröä katolla, joiden tilavuus on noin 500 ltr / kpl. Niistä riittää katkoksiin ja ne lämpiää auringossa.

      Ukkeli mikä istuu netissä kaiket päivät ja jolle jokainen pikkuinenkin menoerä tuntuu olevan kauhistus jopa riisiannoksen hinnassakin, kertoilee kymmenientuhansien altaan puhdistuskuluista, jääpaloilla altaan jäähdyttämisestä ja kaikenlaisia muita satuja täällä ja ei tajua edes hävetä juttujaan.
      Sama ukkeli lentelee Floridaan katselemaan Spacex rakettien laukaisuja, säätää NASAn kuituja kotonaan hiustenkuivaajalla, painelee Vegasissa aamiaiselle kello 00.08 yöllä ja hilluu AREA 51:ssä bongailemassa ufoja ja sitten ihmettelet miksei sinua ota kukaan vakavasti.

      Kysyn uudestaan sinulta kahden senttimetrin korkeudessa lentävältä ilmavoimien hydrokopterin lentokapteenilta, että miksi sinulla IT-velholla ei ole Thaimaassa nettiä älypuhelimessasi ja tabletissasi? Nääs kun minullakin on, vaikka olen Thaimaassa vain osan vuodesta kahdessa osassa.
      Näytä lisää
      Älä reppana ole huolissasi, asiasta... asiantuntijat ovat laskeneet vedentarpeen, samoin hoitavat ötökät ja uima-altaan firma nimeltä rentokill, veloittaa noin 12-15.000 vuodessa... koko hommasta, joo resuperse osaan varsin pitkälle tietotekniikkaa mikä on varsin harvinaista minun ikäiselle, jos nyt välttämättä haluat tietää käytössä on 100/5 truen netti, synologyn nassi ja ubuntu joka ohjaa maaatilalla 18 anturia, sekä talolla neljää videovalvontakameraa... lisäksi yksi valvonta kamera on portilla, kaikkissa ikkunoissa on tunnistimet, upsit on 12 tunnin, kaikki tabletit, kännykät ja koneet yksi kannettava mac book pro ja mac pro palvelin on truen wlan hubissa, auto ja moottoripyörä on varustettu piiloitetulla gps paikantimella jotka lähettää sijaintitiedot mobiilidatan kautta tuonne nassiin, jotka toimivat itsenäisesti vaikka akkuirroitetaan,

      • Anonyymi

        Oikein hienoa, Kontulan mies on löytänyt itsellensä viihdettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hienoa, Kontulan mies on löytänyt itsellensä viihdettä.

        tämä on todellista viihdettä . kaksi idioottia kuvittelee asuvansa thaimaassa, todellisuudessa jahti ja keltainen kumiankka odottaa, iltajuku siihen päälle ja näin iltatoimet laitoksessa on suoritettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on todellista viihdettä . kaksi idioottia kuvittelee asuvansa thaimaassa, todellisuudessa jahti ja keltainen kumiankka odottaa, iltajuku siihen päälle ja näin iltatoimet laitoksessa on suoritettu.

        toinen näistä herroista asuu kotkassa, eukkonsa paikallisessa hieronnassa töissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on todellista viihdettä . kaksi idioottia kuvittelee asuvansa thaimaassa, todellisuudessa jahti ja keltainen kumiankka odottaa, iltajuku siihen päälle ja näin iltatoimet laitoksessa on suoritettu.

        Hauskaa, 2010, nasu ja tämä anoonyyminen samaan aikaan palstalla.
        Nasu jauhaa tyrmäystipoista ja senssusta.
        2010 on paneutunut jahtiajatteluun kohteenaan senssu.
        Tämä anoanaali jauhaa omaansa ja kopioi historiaa työkseen.

        Hauskaa poppoota, olis hupaa jos sattuisivat Maken mestoille samaan aikaan.

        Pattayan matkailupalsta on todella hauska kun sen oikein oivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, 2010, nasu ja tämä anoonyyminen samaan aikaan palstalla.
        Nasu jauhaa tyrmäystipoista ja senssusta.
        2010 on paneutunut jahtiajatteluun kohteenaan senssu.
        Tämä anoanaali jauhaa omaansa ja kopioi historiaa työkseen.

        Hauskaa poppoota, olis hupaa jos sattuisivat Maken mestoille samaan aikaan.

        Pattayan matkailupalsta on todella hauska kun sen oikein oivaltaa.

        niin, yksi on varmaa.. sinua ei kukaan koskaan tule thaimaassa näkemään.
        muut voivat vaikka maken mestoille sattua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, yksi on varmaa.. sinua ei kukaan koskaan tule thaimaassa näkemään.
        muut voivat vaikka maken mestoille sattua...

        nähdäkseni myös kommentoija on anonyymi..


      • Anonyymi

        onhan kaverilla älylaitteita.!!,
        uskoisiko ihan kaikkea..?


      • Anonyymi

        onhan numballilla tietotekniikkaa.


      • Anonyymi

        khiai !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, 2010, nasu ja tämä anoonyyminen samaan aikaan palstalla.
        Nasu jauhaa tyrmäystipoista ja senssusta.
        2010 on paneutunut jahtiajatteluun kohteenaan senssu.
        Tämä anoanaali jauhaa omaansa ja kopioi historiaa työkseen.

        Hauskaa poppoota, olis hupaa jos sattuisivat Maken mestoille samaan aikaan.

        Pattayan matkailupalsta on todella hauska kun sen oikein oivaltaa.

        lisää hauskuutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hienoa, Kontulan mies on löytänyt itsellensä viihdettä.

        ei muuta kun KHIAI..!!


    • Anonyymi

      Jollain on aktiviteettia Pattaya-aiheisena, hyvä, ei ole pussikaljoinensa ostarilla Kontulassa.

    • Anonyymi

      tuossa itseään aivan tervepäisenä pitävän kommenttia.. :

      TwinCamChiangMai
      29.9.2017 16:54

      33NumBall kirjoitti:
      Resuperse toki tiedän olen nähnyt kolmen nuoren thaikkunaisen kuolevan aidsiin, siksi tuen aids työtä täällä muutamalla tonnilla vuodessa, yhden jenkin kanssa joka tukee vielä huomattavasti suuremmilla summilla se ei ole mukava sairaus, onneksi se on kohtuu hyvin pidettävissä hallinnassa, kunhan on varaa lääkkeisiin, ja tosiaan täällä ne saa paikallinen ilmaiseksi, eli jos lahjoitat vaikka 5000e punaiselle ristille... tuolla saadaan 5000 annosta, varattomille... joita thaimaassa on varsin paljon, esim. lähimaista...
      Näytä lisää

      Hyvin heitetty Numba.
      Nää alffat jatkuvasti irvailee vammaisuudesta ja sairauksista, kun elämä on pelkkää glamouria.
      Hivikin on näille rakkaille vain pelkkä pieni paha naimiseen liittyen.
      Siis ei pienintäkään ymmärrystä tosielämästä.
      Kirjoitin tämän senkin uhalla, että taas tulee tuubaa tuutin täydeltä kun olen samaa mieltä, joka on niin kertakaikkisen kiellettyä täällä jossa temmeltää kymmenen Pattayan rakasta kaikkien nuollen toistensa perseitä.

      nimimerkin vaan vaihtuu...

      • Anonyymi

        "hyvin heitetty numba"....


    • Anonyymi

      63NumBall64
      25.11.2018 4:46

      kivaako_on kirjoitti:
      Ilmapuntarin tuijottaminen näyttääkin olevan ainoa tekeminen Hua Hinissa ja siitä raportoiminen Pattaya palstalle ainoa elämänsisältö numerotollolle.
      Oikein antoisia hetkiä sinulle harrastuksesi parissa. Näin alkaa olla päätöksessään sitten lerpan valonjuhla.

      PS: Säätiedot kaikkialle maailmaan löytyy täältä netistäkin kattavamminkin, niin voit myydä sen ilmapuntarin ja ostaa sillä rahalla esimerkiksi kiljutarvikkeita pimeitä Paraisten syysiltoja varten.
      Näytä lisää


      resupetteri ole tapasi mukaan väärässä täällä on varmasti enemmän tekemistä kun sinun oleskelualueellasi, täällä on mm. kaksi isoa vesipuistoa, jossa olen kummassakin käynnyt useasti, kymmenkunta golf kenttää osa thaimaan parhaita, mutta en pelaa golfia, tänään on taas cha-amin iltamarkkinat joten ajelen sinne illalla forzalla jos vaimo ei mene kavereiden kanssa shoppailemaan, jos menee menen sitten itse aeroxilla sinne, pikku mopohan tuo on 155 mutta ihan laadukas abs go stop systeemi siinäkin, eikö vain reppana... olen huoleti en ole pätkään turhautunut elämääni, olen hyvin tyytyväinen saavutuksiin, ja varallisuuttakin on kertynyt sen verran etten pysty sitä elinaikani tuhlaamaan, vaikka eläkkeiden maksu loppuisi tänään, jatka resupettteri näiden kurttausten tekemistä jos saat siitä vertaistukea, mutta sinun kannattaisi oikeasti laitta asiasi kuntoon, avaus ei ole tervepäisen tekemä.

    • Anonyymi

      Trollimme 2010-nazi-44-laiffi-anonyymi-jne into trollata ponnistanee tarpeesta yrittää olla kerrankin jotain.
      Lähes täydellinen ilmaisukyvyttömyys ja maneerinen samojen latteuksien toistaminen viittaa heikkolahjaisuuteen ja sitä kautta vähäosaisuuteen.
      Pyrkimys on olla palstojen pikkurikollinen, trolli, kerrankin ”jotain”.
      Mitätönkin pyrkii.
      Neidin kummallisuus on siinä, että hän väittelee kuvitteellisten itse luomiensa opponenttiensä kanssa.
      Hän esiintyy numbana ja senseinä kaikissa sen olomuodoissaan kun nämä itse ei kirjoita ja vastaa sitten näiden nimissä kirjoittamiinsa viesteihin.
      Siten hän kerrankin on varma, että toimii tasolla, jossa pärjää -siis itsensä ”tasolla”, jolla nousee melkein minirikolliseksi, trolliksi.

    • Anonyymi

      657865656565
      3.9.2016 14:29

      Älä paskaa resuperse puhu, makkarin ruuat on erittäin terveellisiä... tutkittuja onhan se maailman suurin ruoka-alan yritys, vitun idiootti se että resuperseillä ei ole aivoja, ei näytä olevan huumorin tajuakaan, reppanat. Miksi vitussa söisin jotain prosessoitua paska mitä makkarin ruuat on, kun thaimaasta ruokakärryistä saan vaikkapa grillatua kanaa ilman mitään lisäaineita, joka on kanaa ei mitään broilerin paskaa...resuperseet.

    • Anonyymi

      3rumaaTeroa
      28.6.2016 6:05

      Jep joskin en löisi sinunkaan mielenterveyden puolesta vetoa, senttiäkään resuperse.

    • Anonyymi

      Ei voi olla heräämättä kysymystä, onko vajaamielisyyden huippu saavutettu, lerpan kohdalla?
      Epäilen vahvasti, että kyllä on.
      Perusteet te arvoisat lukijat olette tuhansia kertoja jo saaneet lukea uusista aloituksistaan ja vastauksistaan!

      Kokenut kaiken tietää ja vaivainen kaiken kokee, sopii kuin nakutettu lerppaan!!!
      Toivottavasti ottaa motokseen em. lisäksi tämän häneen hyvin sopivan lauseen : Lerppa vaivansa nuolkoon...

      Niin se tämäkin päivä on jälleen sujunut lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavilla aloituksillaan...

      Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

      "Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

      Uskokoon ken haluaa...

      Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

      Hui Hailaiset Chiang Mailaisten kera aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen tulevansa palstojen kunkuiksi...

      Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset, Chiang Mailaisten ohella yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, törkeillä teksteillään, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus paikkoja kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

    • Anonyymi

      eräs nimimerkeistä.:

      ThaiLady1
      18.5.2017 7:43

      Retkulle Lahesta lienet epähuomiossa vuosien varrella näitä lukeneena pompsahdellut ohi huorittelut, joita on rakenneltu tuntemattomien miesten vaimoista sepittäen heidän huorittelumatkoja ja jopa pompsahtamista Cittarin käytäville, myös toki minun huoritteluani unohtamatta.

      Vinkkaappa minulle ja muille aiheesta kiinnostuneille tahdikkaasti naisia kunnioittavia tiedossasi olevia kirjoituksia.

    • Anonyymi

      654767567657
      11.12.2016 18:28

      Tähän voi "viisaasti" todeta että vittuako se sinulle kuuluu mitä teen, minne menen tai olen menemättä reppana, katsos siihen on varmaan jokin syy miksi olen pattayalla vain neljä päivää reppana, menehän taas sinne pikku pilisten osastolle kertomaan satuja, reppana.

      • Anonyymi

        Lerppa olet ja lerppana pysyt lerppamuori, joka itsesi lento kapteenin arvonimen saajaksi ylensit.


    • Anonyymi

      OtaHanuriinPoju
      24.3.2016 13:34

      Luulenpa että sinun sairautesi on lerppatrolli, hieman vakavampaa laatua kuin minun resuperse, siitä on lukuisa joukko todisteita kauneuskilpailut, tummelit, hiekkaharju lista on loputon, katsos minä aloitan työt ensi kuun puolessa välissä ja maanantaina 3rumaaTeroa ilmestyy tänne Thaimaahan, sinä vaan leikit siellä Serla nimisen tyttöystävän kanssa, en viitsisi muille näin vittumaisesti kirjoittaa mutta sinulle hyvä ystävä sitä saat mitä olet tilannut, nautinnollisia hetkiä tyttöystäväsi kanssa, resuperse.


      että oikein 3rumaateroa ilmestyy tänne... voi jessus.. on mielikuvitusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      että näin niitä persoonia riittää.. :

      3rumaaTeroa
      21.3.2016 10:20

      katseles lerppatrolli omaa kuvaasi sieltä peilistäsi jos sinulla yleensä sellaista edes on, muuten lähden esiviikolla pariksi kuukaudeksi thaimaahan, kun tuo otahanuriin palaa lomiltaan, ja katsos meillä on vielä kaksi viikkoa yhteistä lomaa, reppana.

      • Anonyymi

        ei näköjään miljonäärikään aina tiedä että ollako Thaimaassa vai eikö ollen...


    • Anonyymi

      3rumaaTeroa
      4.3.2016 3:17

      tummeliteronjutut kirjoitti:
      Tummelitero tietää kaiken, hienoa, että noinkin tietävä retonkimekon heilauttaja on päässyt suutaan soittamaan palstalle.
      Näytä lisää
      Tuota juuri tarkoitin tämä yksi sairas pilaa useita palstoja kirjoituksillaan, on onkomiestä, tummeliteroa, sika Amailiaa, retonkimekkoja, pilkuttajaa, kauneuskilpailuja milloin mitäkin, ja minä olen kirjoittanut tänne muutaman kuukauden, tämä seköpää vuosia.
      Kommentoi
      635676356
      4.3.2016 5:50

      Muutaman kuukauden, älä jauha paskaa. Reppana resuperse



      näin sitä riidellään itsensä kanssa... melko tervettä.

    • Anonyymi

      656546456456
      7.11.2016 15:32

      resuperse ei ole enään paljon järkeä mennä pattayalle, jäämme Bangkokiin BTS:llä pääsee helposti lentokentältä nanalle, vietämme siellä viikonlopun, sitten menemme minne huvittaa, loppu kuusta tulee yksi yli 70v. pariskunta pattayalle jossa heillä on talo... ovat kesään asti Thaimaassa, ja ovat joka vuosi olleet puolisen vuotta Thaimaassa...

      Alkaa olla Bangkokin jotenkin hanskassa, ainakin BTS asemien läheltä, pidän paljon Bangkokista se on mahtava kaupunki, kaikki turisti kohteet olen kiertänyt täällä jo vuosia sitten, mutta uutta on paljon...

    • Anonyymi

      numeromies
      13.1.2016 13:48

      Kyllä olen juuri sitä mieltä, niitä pitää osata lukea...

      ne on hyvin hauskoja, mm. retonkihame ja kauneuskilpailut eivät ole hänen juttujaan,

      ettekö te tosiaan tajua mitä tuo OtaHanuriinPoju tarkoittaa tai tuo resuperse...

      hankalaa on vaan se että täällä kirjoittaa useampi kirjoittaja tuolla OtaHanuriinPoju tunnuksella...

      luin joku aika sitten jonkun aivan viimeisen päälle hyvän jutun, ja minulla meni varmaan 15 minuuttia kun tajusin mitä hän kirjoitti, eikä sitä ollut kukaan muu tajunnut, vaikka vastauksia oli liki 50.

      hänhän ei koskaan kirjoita mitään henkilökohtaisesti loukkaavaa, ja ne kirjoitukset missä jotain loukataan eivät ole hänen tekeleitään, vaan yleensä tuon retonkihame hemmon kirjoittamia,

      Todennäköisesti tämä retonki on lukenut jonkun hänen kirjoituksensa, ja ei oikein ymmärtänyt mitä siinä kerrotaan, ajatellut että häntä pilkataan ja vetänyt herneen nenään, ja esiintyy hänenä, riidanhaastamismielessä, ja voipi olla että tämä retonkihame kirjoittaa herjan ja vastauksen ihan itse.

      • Anonyymi

        seli seli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seli seli..

        khiai! khiai!


    • Anonyymi

      OtaHanuriinPoju
      14.1.2016 10:22

      Matkamiesvaan kirjoitti:
      Voi hyvänen aika. Eihän tämä hanuristi ja lukuisilla muillakin nimimerkeillä palstalle esiintyvä hahmo ole mitään muuta kuin tyypillinen trolli, jolla on aikaa kirjoitella palstoille. Oletettavasti usealle muullekin palstalle ja useilla nimmareilla. Lajissaan vieläpä erittäin heikko kirjoittaja ja asioiden sanoittelija. Toistaa samoja hokemiaan vähän eri järjestyksessä.

      Mutta, mutta... että joku suuri lingvistikko oikein tekee kirjallisuusanalyysiä ja etsii ja vieläpä löytää teksteistään piilomerkityksiä ja metafooria, way to go :) Epäilenpä että ihan hanuristin alterego "numeromies" itse yrittää tehdä itsestään sophistikoituneempaa ja uskottavampaa.

      Aikoihin on eletty, mutta eiköhän me Thaimaassa oikeasti matkailevat pystytä jatkossa matkailuasioissa (ja jos ei, niin onhan noita hyviä palstoja sosiaalisen median puolella, missä esiinnytään omalla nimellä ja kuvalla).
      Näytä lisää
      Älä jauha paskaa, esiinnyn täällä vain OtaHanuriinPoju nimimerkillä, en millään muulla, mutta samaa tunnusta käyttää useampi kirjoittaja... Pahin esimerkki on tämä retonkihame ja kauneuskilpailu kirjoittaja, minulla ei ole niiden kirjoitusten kanssa mitään tiedoksi

    • Anonyymi

      33NumBall
      2.11.2017 11:35

      On tuolla hua hin beachillä rottia joskus näkynyt, mutta ylen harvinaista... pattayalla niitä näkee päivittäin kun kävelee kehuttua rantabulevardin päästä päähän niitä on tuhansia, suurimmat kissan kokoisia.

      • Anonyymi

        Hua Hininhotellit kuhisevat rottia ja kaupungilla valtavasti, toisin kuin Pattayalla, hotellit rottavapaita ja kaupungilla niitä ei näe.


      • Anonyymi

        pakteerit ovat krotiilin kokoisia..


      • Anonyymi

        uskoisitko tämän kaverin kirjoituksia.?


    • Anonyymi

      tämäkö ei sitten ole yksi ja sama.?

      • Anonyymi

        Yksi ja sama lerppa se on, usko jo.


    • Anonyymi

      numballin, tervepäisen tuotoksia, olkaa hyvä.

    • Anonyymi

      hauskaa viihdettä..

    • Anonyymi

      Näitä numerotollon tuoroksia on aina yhtä hauska lukea.!

      • Anonyymi

        muistellaanpa sunnuntain ratoksi miljonäärin kaskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muistellaanpa sunnuntain ratoksi miljonäärin kaskuja.

        Lisätään pitkään listaan kollimaattori.


    • Anonyymi

      Lärpän parhaat.

    • Anonyymi

      hauskaa miljonäärielämää suomi24 palstalla.

      • Anonyymi

        palstamatkailija original


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        palstamatkailija original

        Hehe


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Khiiiijjjjaaaii.. tämä kertoo minusta.!

    • Anonyymi

      Numballia, palstan satusetä usealla persoonalla.

      • Anonyymi

        Pasasen seikkailuja.


    • Anonyymi

      Nostetaan ylös ja nauretaan.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe