Googlettelin varaosia kiinalaiseen 52 cc raivaussahaan, niin löytyi halvimmillaan samoja sahoja hintaan 35$.
Tosin minimimäärä mitä pitäisi tilata on 300 kpl.
No joka tapauksessa valmistuskustannukset on reilusti alle tuon 35$, että melkoisen halvalla niitä pystyy tuottamaan.
Tietysti maahantuonnissa tulee päälle ALV, tullimaksut, CE hyväksynnät, jos ei ole, ym.
Halpa raivaussaha
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi ettet Kajoa jatkossa enään kiinalaisiin sahoihin, ne ovat halvalla valmistettuja, voivat mennä omia aikojaan rikki, kun eivät vaan yksinkertaisesti kestä jatkuvaa käyttöä ja sitten kun huollon tarve häämöttää niin varaosien saanti voi olla hankalaa ellei jopa mahdotonta, on vain ja ainoastaan yksi merkki raivaussahoista joka toimii varmasti ja tarvittavat varaosat löytyy helposti ja huoltokin pelaa Se on Husqvarna. Halpatuotteet voit jättää suosiolla marketin hyllylle, kertta kun ja jos kerran ostat raivaussahan niin kannatan, että hommaat kerralla kunnon ammattimerkin, joka toimii, johon löytyy osia ja huoltokombleksikin pelaa moitteetta.
- Anonyymi
Husqvarna on tehnyt viimeiset kaksikymmentä vuotta toinen toistansa tyyppivikaisempaa tuotetta ja silti jotkut kuvittelee että ne on hyviä. Osta taata stihl. Ne toimii.
- Anonyymi
Kyllä kiinalaisiin löytyy varaosia, Suomessakin on maahantuojia, ja kiinalaisista verkkokaupoista löytyy, kun hakee pelkästään sylinterin koon mukaan, eikä jollain tietyllä merkillä, esim Hyundai.
Eihän kiinansaha tietenkään sovellu isompaan käyttöön, ja hyvä on osata itse korjailla hajoavia osia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinalaisiin löytyy varaosia, Suomessakin on maahantuojia, ja kiinalaisista verkkokaupoista löytyy, kun hakee pelkästään sylinterin koon mukaan, eikä jollain tietyllä merkillä, esim Hyundai.
Eihän kiinansaha tietenkään sovellu isompaan käyttöön, ja hyvä on osata itse korjailla hajoavia osia.Hyvin löytyy osia ja halavalla
- Anonyymi
itse tilasin ebayn kautta... esim kaasari on kaikissa samanlainen...joskus löytyy kokonainen moottori muutamalla kympillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059