Kokemuksia Menevästä

Anonyymi

Olen ollut villinä keväästä ja kiinnostaisi minkälaisia kokemuksia Menevän välityksestä?
Löytyykö keikkaa ja onko niissä järkeä?

27

1793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä päin Suomea toimit?

    • Anonyymi

      Helsinki-Vantaa pääasiassa.

    • Anonyymi

      Ja taksikokemusta 7v taksi helsingin kuskina.

    • Anonyymi

      Kokemuksia?
      Menevä kuljettaja uhkaili kesätyöntekijää aika ronskisti kesäkuussa Katajanokalla.
      Menevä ei puuttunut millään tavoin tilanteeseen, vaan puolusteli kuskia.
      Eli firmassa ei ole mitään kuria eikä järjestystä, sama kuin villi taksit.

      Miettikää jos kyseessä olisi ollut taksi helsingin kuski, sanktiota ja jopa kenkää heti!

    • Anonyymi

      Olet villi ja osaat kirjoittaa, fiksu et ainakaan ole...valitettavasti.

    • Anonyymi

      Mitähän tuo tarkoitti, fiksu olet ilmeisesti itse.
      Jopa niin fiksu, ettei sun tekstistä saa selvää, olet valitettavasti ala-aste ikäisen tasolla kehitykseltäsi 😉

      • Anonyymi

        Et näköjään osaa lukeekaan, joten tämäkin kirjoitus on turha.


    • Anonyymi

      Menevä on hyvä toisikuin LT/TH

      • Anonyymi

        Menevä kikkailee työllistämistuella, kun palkkaa maahanmuuttajia ja "jeesustelee" reiluudella ja syrjimättömyydellä. Veivaa rahakkaat kela -kyydit kavereilleen. On siis tyypillinen taksifirma!


      • Anonyymi

        Selvitäpäs huviksesi montako autoa Menevä, Lähitaksi tai muu vastaava tilausvälitysyhtiö omistaa. Kun tuon saat selville, pystynet aavistamaan kenen palkkalistoilla kuljettaja on.

        Mitä tulee noihin työllistämistukikuskeihin, palkkaan itse mieluummin motivoituneen ajotaitoisen kuin työhön pakotetun hädintuskin auton hallitsevan hahmon. Syynä tuohon on tietysti kassan suuruus sekä se ikävä tosiseikka, että aloittelija kolhii autoa aivan jatkuvasti kun taas se kokenut kettu onnistuu pitämään pellit suorina yleensä koko auton taksiuran ajan.

        Henkilökohtaisesti minua ei kuljettajan sukupuoli, uskonto, alkuperäinen kotimaa tai ihonväri kiinnosta pätkääkään kunhan hän ajaa asiallista kassaa, ei kolhi kalustoa ja pystyy hoitamaan vaativammatkin yritysasiakkaat kunnialla perille. Asiakaskunta huomioonottaen palvelun on sujuttava molemmilla kotimaisilla sekä englannilla, kaikki muut kielet plussaa. Luonnollisesti käytöstapojen ja kielenkäytön on niidenkin oltava kohdallaan, muuten hommasta ei tule mitään.

        Ei, auto ei ole se tyypillinen tolppa-Auris eikä sitä todellakaan näy öiseen aikaan rahtaamassa örveltäviä hinnastavinkujia juottolasta toiseen. Minun puolestani nuo saavat mennäkin TaxiHelsialla tai muulla vastaavalla Berneriläisellä. Antaa aloittelijoiden ajaa kura, meille kokeneemmille riittää tuo vähän rahakkaampi yrityspuoli suolattuna muutamalla satunnaisella Kelalla ja rollomummolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevä kikkailee työllistämistuella, kun palkkaa maahanmuuttajia ja "jeesustelee" reiluudella ja syrjimättömyydellä. Veivaa rahakkaat kela -kyydit kavereilleen. On siis tyypillinen taksifirma!

        Eipä ne kelakyydit niin rahakkaita ole, menevä vetää välistä. Menevä on ainoo, joka niillä tienaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menevä kikkailee työllistämistuella, kun palkkaa maahanmuuttajia ja "jeesustelee" reiluudella ja syrjimättömyydellä. Veivaa rahakkaat kela -kyydit kavereilleen. On siis tyypillinen taksifirma!

        Tämä toimint on nähty lapissakin.


    • Anonyymi

      Ois suotavaa ammattikuljettajan osaavan ajaa autoa.
      Muu ei kiinnosta ,mutta ei oo kivaa pelätä henkensä puolesta.
      Eli ei meneviä.

    • Anonyymi

      Ajan Menevää Tampereella, paljon halvempi välitysmaksu kuin Taksi Tampereella ja tilitykset tulee aina ajallaan ja oikein , samaa ei voi sanoa Taksi Tampereesta missä mikään ei toimi. Kyytejä on riittänyt hyvin.

      • Anonyymi

        Ok, hyvä tietää että toimii Tampereellakin.


    • Anonyymi

      Olen WL-Taksi.Villi ja vapaa. Netin kautta tulee tilaukset puhelimeeni.

      Olen tyytyväinen en tarvitse välitystä.

      En maksa olemattomista palveluista.

      Hinnat pysyy kurissa. Siis Wild Line. Is Best

    • Anonyymi

      Totta Kuopiossa ilman tunnuksia kunnon taksit ja kuskit..

      Hintataso ok. Tw Jape

    • Anonyymi

      Sama meillä Turuus

    • Anonyymi

      Täällä kirjoittelee ammattitaidottomat villit ympäri suomea. Leikkivät taksikuskia.

      • Anonyymi

        Minäkin leikin. Ihan kivaa lisäansiota ja kyytiä on riittänyt ihan kivasti. Nytkin oli ihan hyvä viikonloppu. Viikolla saatte ajella keskenänne, mutta ensi viikonloppuna tulen taas auttamaan! Hyvää kesän jatkoa ja nähdään viikonloppuna tolpilla.


    • Anonyymi

      Mä oon kans ollu ihan villikko jostain syystä pitkän aikaa. Hassua.

    • Anonyymi

      Kokemukset sekä Tuomosta että kuskeista eivät ole kovin mairittelevia joten pöntöstä alas koko pulju.

    • Anonyymi

      Mitäs t.stä kokemuksia?

      Mitään muuta kuin provikoiden keräyd tuolla toiminnolla ei ole tarkoitus tehdä.

    • Anonyymi

      Varokaa Menevää, ei pidä sovituista taksoista kiinni.

    • Anonyymi

      Tilasin vaimolle kelataksin Menevältä.Sanoin kyydin tilauksen yhteydessä että ei sitten mitään VW caddyä niin sanoi että hän laittaa sen että ei.Sitten kun tilattu kelataksi tuli niin kuinka ollakaan VW caddy hurautti pihaan.Eikun vaimo sulloitui etupenkille joka on lonkkaleikkaukseen menossa.Ilmoitin asiasta kyytikeskukseen mistä sen tilasin että miksi näin?Joku mieshenkilö vastasi että selvittää asiaa mutta eipä ole mitään kuulunut.Tämän vuoksi Menevän toiminnasta jäi aikas huono maku.

    • Anonyymi

      Mikä on villi taksi? Olen alalla ollut yli kolmekymmentä vuotta enkä ole välityskeskuksen torppari.Kyytissä ollut herroja ja narreja enkä ole mikään villi. En työllistä maahanmuuttajia enkä maastamuuttajia:)

    • Anonyymi

      Menevähän on villitaksi välitys.
      Villit kerätään tolpilta, tarrat autoihin ja kuskit vihreisiin takkeihin ja sitten et ole enää villi?....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe