Olen ollut villinä keväästä ja kiinnostaisi minkälaisia kokemuksia Menevän välityksestä?
Löytyykö keikkaa ja onko niissä järkeä?
Kokemuksia Menevästä
29
5873
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin Suomea toimit?
- Anonyymi
Helsinki-Vantaa pääasiassa.
- Anonyymi
Ja taksikokemusta 7v taksi helsingin kuskina.
- Anonyymi
Kokemuksia?
Menevä kuljettaja uhkaili kesätyöntekijää aika ronskisti kesäkuussa Katajanokalla.
Menevä ei puuttunut millään tavoin tilanteeseen, vaan puolusteli kuskia.
Eli firmassa ei ole mitään kuria eikä järjestystä, sama kuin villi taksit.
Miettikää jos kyseessä olisi ollut taksi helsingin kuski, sanktiota ja jopa kenkää heti! - Anonyymi
Olet villi ja osaat kirjoittaa, fiksu et ainakaan ole...valitettavasti.
- Anonyymi
Mitähän tuo tarkoitti, fiksu olet ilmeisesti itse.
Jopa niin fiksu, ettei sun tekstistä saa selvää, olet valitettavasti ala-aste ikäisen tasolla kehitykseltäsi 😉- Anonyymi
Et näköjään osaa lukeekaan, joten tämäkin kirjoitus on turha.
- Anonyymi
Menevä on hyvä toisikuin LT/TH
- Anonyymi
Menevä kikkailee työllistämistuella, kun palkkaa maahanmuuttajia ja "jeesustelee" reiluudella ja syrjimättömyydellä. Veivaa rahakkaat kela -kyydit kavereilleen. On siis tyypillinen taksifirma!
- Anonyymi
Selvitäpäs huviksesi montako autoa Menevä, Lähitaksi tai muu vastaava tilausvälitysyhtiö omistaa. Kun tuon saat selville, pystynet aavistamaan kenen palkkalistoilla kuljettaja on.
Mitä tulee noihin työllistämistukikuskeihin, palkkaan itse mieluummin motivoituneen ajotaitoisen kuin työhön pakotetun hädintuskin auton hallitsevan hahmon. Syynä tuohon on tietysti kassan suuruus sekä se ikävä tosiseikka, että aloittelija kolhii autoa aivan jatkuvasti kun taas se kokenut kettu onnistuu pitämään pellit suorina yleensä koko auton taksiuran ajan.
Henkilökohtaisesti minua ei kuljettajan sukupuoli, uskonto, alkuperäinen kotimaa tai ihonväri kiinnosta pätkääkään kunhan hän ajaa asiallista kassaa, ei kolhi kalustoa ja pystyy hoitamaan vaativammatkin yritysasiakkaat kunnialla perille. Asiakaskunta huomioonottaen palvelun on sujuttava molemmilla kotimaisilla sekä englannilla, kaikki muut kielet plussaa. Luonnollisesti käytöstapojen ja kielenkäytön on niidenkin oltava kohdallaan, muuten hommasta ei tule mitään.
Ei, auto ei ole se tyypillinen tolppa-Auris eikä sitä todellakaan näy öiseen aikaan rahtaamassa örveltäviä hinnastavinkujia juottolasta toiseen. Minun puolestani nuo saavat mennäkin TaxiHelsialla tai muulla vastaavalla Berneriläisellä. Antaa aloittelijoiden ajaa kura, meille kokeneemmille riittää tuo vähän rahakkaampi yrityspuoli suolattuna muutamalla satunnaisella Kelalla ja rollomummolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menevä kikkailee työllistämistuella, kun palkkaa maahanmuuttajia ja "jeesustelee" reiluudella ja syrjimättömyydellä. Veivaa rahakkaat kela -kyydit kavereilleen. On siis tyypillinen taksifirma!
Eipä ne kelakyydit niin rahakkaita ole, menevä vetää välistä. Menevä on ainoo, joka niillä tienaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toimint on nähty lapissakin.
- Anonyymi
Ois suotavaa ammattikuljettajan osaavan ajaa autoa.
Muu ei kiinnosta ,mutta ei oo kivaa pelätä henkensä puolesta.
Eli ei meneviä. - Anonyymi
Ajan Menevää Tampereella, paljon halvempi välitysmaksu kuin Taksi Tampereella ja tilitykset tulee aina ajallaan ja oikein , samaa ei voi sanoa Taksi Tampereesta missä mikään ei toimi. Kyytejä on riittänyt hyvin.
- Anonyymi
Ok, hyvä tietää että toimii Tampereellakin.
- Anonyymi
Olen WL-Taksi.Villi ja vapaa. Netin kautta tulee tilaukset puhelimeeni.
Olen tyytyväinen en tarvitse välitystä.
En maksa olemattomista palveluista.
Hinnat pysyy kurissa. Siis Wild Line. Is Best - Anonyymi
Totta Kuopiossa ilman tunnuksia kunnon taksit ja kuskit..
Hintataso ok. Tw Jape - Anonyymi
Sama meillä Turuus
- Anonyymi
Täällä kirjoittelee ammattitaidottomat villit ympäri suomea. Leikkivät taksikuskia.
- Anonyymi
Minäkin leikin. Ihan kivaa lisäansiota ja kyytiä on riittänyt ihan kivasti. Nytkin oli ihan hyvä viikonloppu. Viikolla saatte ajella keskenänne, mutta ensi viikonloppuna tulen taas auttamaan! Hyvää kesän jatkoa ja nähdään viikonloppuna tolpilla.
- Anonyymi
Mä oon kans ollu ihan villikko jostain syystä pitkän aikaa. Hassua.
- Anonyymi
Kokemukset sekä Tuomosta että kuskeista eivät ole kovin mairittelevia joten pöntöstä alas koko pulju.
- Anonyymi
Mitäs t.stä kokemuksia?
Mitään muuta kuin provikoiden keräyd tuolla toiminnolla ei ole tarkoitus tehdä. - Anonyymi
Varokaa Menevää, ei pidä sovituista taksoista kiinni.
- Anonyymi
Tilasin vaimolle kelataksin Menevältä.Sanoin kyydin tilauksen yhteydessä että ei sitten mitään VW caddyä niin sanoi että hän laittaa sen että ei.Sitten kun tilattu kelataksi tuli niin kuinka ollakaan VW caddy hurautti pihaan.Eikun vaimo sulloitui etupenkille joka on lonkkaleikkaukseen menossa.Ilmoitin asiasta kyytikeskukseen mistä sen tilasin että miksi näin?Joku mieshenkilö vastasi että selvittää asiaa mutta eipä ole mitään kuulunut.Tämän vuoksi Menevän toiminnasta jäi aikas huono maku.
- Anonyymi
Mikä on villi taksi? Olen alalla ollut yli kolmekymmentä vuotta enkä ole välityskeskuksen torppari.Kyytissä ollut herroja ja narreja enkä ole mikään villi. En työllistä maahanmuuttajia enkä maastamuuttajia:)
- Anonyymi
Menevähän on villitaksi välitys.
Villit kerätään tolpilta, tarrat autoihin ja kuskit vihreisiin takkeihin ja sitten et ole enää villi?.... - Anonyymi
Onko Menevän kuljettajat saanut koulutus miten käytetään esim Navigatori ollenkaan? Eilen sain soitto kuljettajasta joka väitti etta osoite ei löytyy...
vaikka näin auto karttalla puhelimessa, millä voi seurata missa auto on. Se oli 150 metron päästä. Miten tämä porukka ajattelee?? - Anonyymi
Kaikki me ollaan villinä keväästä. Se on niin ihanaa kun luonto herää, mutta en kyllä ole Menevää ajatellut mitenkään kevääseen liittyvänä asiana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844333Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan313222- 1712601
- 142026
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281492Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131160- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13872