Cherrykirsikalle

tiedostakiitollinen

Hei Cherrykirsikka ja hyvää kevättalven jatkoa sinulle!
Kyselin aiemmin sinulta ehkä helmikuun alussa tällä samalla nimimerkillä ihastuksestani ja kerroit entisestä elämästäni ja hänen olevan niiltäajoilta pikkuveljeni.En ole häntä kyllä viimeaikoina työpaikallani kohdannut harmikseni.
Ja mieltäni askarruttaa mikä hänen roolinsa tässä
elämässä mahtaa minun suhteen olla.Mutta toinen
asia on myös minulle tärkeä ja kysyisinkin sinulta
miten työpaikassani asiat tulevat järjestymään joudunko minä mitenkään sotkeutumaan juuri tällähetkellä ongelmana olevaan työtehtävään vai
selviääkö se asianomaisten kesken.Säilyykö tilanne
samana edes kesään saakka vai tuleeko muutoksia jo sitä ennen ja ylipäätänsä mikä olisi neuvosi
tulevaisuutta ajatellen?Säilyykö työ suhteeni vai
onko jotain radikaalia päätöstä näkyvissä?
Kiitän sinua jos jaksaisit tähän ongelmaani aikaasi uhrata ja kiitos jo aiemmasta tulkinnastasi vielä kerran.

2

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cherrykirsikka

      Hei taas ja kiitos palautteesta! Näkisin tämän ko. miehen tässä elämässä auttajanasi ja tukijanasi, henkilönä joka tuo aurinkoa pilviseen päivääsi ja jonka seuraan saat haaveissasi uppoutua :) Intiimiä ihmissuhdetta en näe teidän solmivan, jokin kuilu välillänne säilyy, mutta keskinäiset tunteenne ovat kuitenkin lämpimät, syvät ja kipinöivätkin. Iloitse niistä päivistä jolloin saat nauttia hänen seurastaan, ole kiitollinen hänestä äläkä haikaile sellaista mitä ei tähän elämään ole tarkoitettu, ihmisenä hän on kuitenkin ihana ja sinä tiedät sen ja saat iloita siitä :)!

      Työpaikkasi ongelmavyyhti on laaja ja sotkuinen ja koskettaa jollain tavalla sinuakin, mutta kovin syvälle et siihen joudu, vain pintaa raapaisten, ehkä avustamaan jossain asiaan liittyvässä. Muutokset tapahtuvat hitaasti ja kesään mennessä tuskin tapahtuu juuri mitään, enkä näe sinua 'poislähtevien listalla'. Tee työsi rauhassa ja huolella, mutta voit toki toisella silmällä vilkuilla myös esim. työpaikkailmoituksia muualta, mihinkään paniikkiin ei kuitenkaan liene syytä. Näkisin kuitenkin että myrskynsilmään et joudu ja työpaikkasi saat säilyttää, jos vain itse niin haluat. Hyvää kevättalven jatkoa myös Sinulle!

      • tiedostakiitollinen

        Kiitos taas Cherrykisikka!Kyllä huomaan että hyvin olet tulkinnut tilanteeni,aivan hämmästyttävää.Olen itsekkin ajatellut asiosta aika samoin ihastukseni suhteen.Hän on ihana ihminen ja moni muukin varmaan on samaa mieltä joka hänet tuntee.Minulle hän on ainoa joka tällaisia tunteita on minussa herättänyt vaikka takanani on jo kauan kestänyt ihmissuhde.Näin vaan
        joskus elämässä on ja täytyy nauttia niistä hetkistä silloin kun voi tietyllä tasolla kuten sanoit.Myöskin työpaikan asiat varmaan menee kuten
        sanoit,ainakin viimeisimmän tiedon mukaan jonka tänään sain.Toivottavasti kaikki jatkossakin menee
        hyvin.Kiitos aivan hirveästi tulee paljon kevyempi olo kun asioita voi näin peilata ja saada
        näkökulmaa muualtakin.Oikein kaunista keväänjatkoa sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe