Naiseen pissaaminen

leavy

En tiedä, onko tämä jotenkin tavattoman outoa, kun en ole aiemmin vastaavia kysymystä täällä nähnyt. Pissa-ja kakkaleikeistä on keskusteltu, mutta onko kellään kokemusta sisälle pimppiin pissaamisesta? Miltä sellainen tunttuu? Kertokaa kokemuksia sekä miehet, että naiset. Ajatus naisen sisälle pissaamisesta kun on todella kiihottava:)

20

8582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska

koska ei sinne pilluun mahdu kusta jos sinne on jo työnnetty penis

Vai tarkoititko että nainen levittää sormillaan pilluan ja mies kusee sinne sisään ?

• leavy

..niin että penis on myös vielä sisällä naisessa. Esim. yhdynnän päätteksi peniksen jo veltostuessa antaa pissan tulla naisen sisälle ns. huipennukseksi.

• just me...

Miksipä ei??

Joskus tuota voisi kokeillakin.. Se varmaankin tuntuis hyvältä, tulis "täysi" olo..

Harmi ettei oma mies koskaan tekis noin.. :'[

• Gamble

• oldie
        Gamble kirjoitti:

Ota yhteyttä, minä teen sen enemmän kuin mielelläni! :-)) [email protected]

Mä olen kerran kokeillut. Se tulee aika äkkiä ulos kun sinne ei mahdu ja meillä loppui siihen että kovasta panemisesta oli paikat hellinä ja alkoi kirvelemään naisella liikaa.

• Anonyymi
        oldie kirjoitti:

Mä olen kerran kokeillut. Se tulee aika äkkiä ulos kun sinne ei mahdu ja meillä loppui siihen että kovasta panemisesta oli paikat hellinä ja alkoi kirvelemään naisella liikaa.

Pissa on puhdasta,käytetty haavojen puhdistukseen.Olen vuosien ajan pissannut naisteni sisään ja naiset kaluni päälle,tehdään se suihkussa ja on todella makeaa. Ensin spermat sisään ja huuhtelu pissalla,nainen nauttii kun kuuma pissa huuhtoo kohdun.

• vaarallista!

Varmaan on kiihottava mutta se on naiselle terveydellisesti tosi vaarallista saada kohtuun asti virtsaa! Hei haloo!

• reality check

Oletko koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin kohdunkaula ja mitkä asiat siitä menee läpi ja milloin.

• pissiäinen

Haloo haloo. Miten niin se on muka vaarallisempaa kuin saada spermat sisäänsä? Taitaa olla vain joku yleisiljetys päällä taas, vai mitä?

Päiväpissa on steriiliä kuten tuossa jo joku sanoikin. Sitä on käytetty ammoin ruuan säilytykseen ja haavojen puhdistamiseen. Aamupissa ei ole steriiliä, eikä sitä siis kannata käyttää mihinkään leikkeihin (tosi masokistit sitten erikseen. =)

Aamupissaa ei suositella käytettäväksi sen vuoksi että se on yön yli seisonutta ja siihen on tullut mukaan bakteereja.

Parisuhteessa bakteerit ja muut mömmöt ovat jo monta kertaa ehtineet sekoittua toisen elimistössä juuri nussimisen, hyväilyjen ja suutelun vuoksi joten päiväpissojen sisäänsä saaminen ei niin paljoa saajan elimistöä järkytä. Sitäpaitsi pissoja ei sinne jätetä seisomaan vaan sehän valuu sieltä heti pois. Pissa kylläkin huuhtelee limakalvoja ja voi joissain tapauksissa aiheuttaa ikävän yllätyksen, mutta sen tekee esimerkiksi vesikin ja jos se ei ensimmäisellä kerralla tunnu hyvältä, niin eihän sitä tarvitse enää toista kertaa kokeilla.

Yhdenyön suhteissa ei kannata alkaa pissailemaan tuosta vain sisään, eikä syömään kakkaa tai nuolla pyllynreikää. Oma elimistö ei välttämättä ole sopeutunut sellaiseen bakteerishokkiin ja voi siinä saada liian suuren annoksen vääränlaisia bakteereja jotka voivat sekoittaa vatsan kunnolla, tai pimppiin/suuhun pissaamisessa aiheuttaa vaikka jonkun tulehduksen.

Pusutautihan on tuosta bakteereiden sekoituksista se yleisin vaiva. Uusi suhde, uudet bakteerit => pusutauti. Vittupilkunnussijoille tiedoksi, sillä ei ole väliä onko se pusutaudin aiheuttaja virus, koska se on kuitenkin saatu siltä toiselta.

• Kristalliprinsessa

Se on naiselle tavattoman vaarallista tulehdusvaaran takia.

• sutki

Jos pissa pimpissä olisi tavattoman vaarallista, ei yksikään nainen olisi hengissä.

• Dr Phil
        sutki kirjoitti:

Jos pissa pimpissä olisi tavattoman vaarallista, ei yksikään nainen olisi hengissä.

Oletkohan nyt ihan tietoinen mistä se naisen virtsa oikein tulee??? Katsohan joskus...

• Hauskaajoo

Ensinnäkin virtsa on steriiliä, sitä käytetään jopa haavojen puhdistamiseen, jollei puhdasta vettä ole saatavilla.

Olen virtsannut naiseni sisälle Tunne on herkkä ja tilanne kaunis, jos vain molemmat ovat hyväksyvin mielin mukana.

• L0NDI

mä oon saanu muutaman kerran pissat sisään ja elossa vielä ollaan ;)

se on kiva tunne, mut miehelle vaikea suoritus, välillä tuntuu et ukolla lakkaa seisomasta ku pitää niin tosissaan punnata :(
      mut kyl se onnistuu ku vaan jaksaa koittaa ;D

• Kokeillut

Ollaan muutaman kerran kokeiltu ja onnistuu kun jaksaa yrittää.
      Hommassa saa kyllä pinnistää ihan tosissaan että saa tulemaan sisään asti.
      Mut kokemuksesta voin kertoa että kyllä kannattaa ainakin yrittää...

• iiiiiik

Ei se mitään vaarallista oo, se tuntuis varmaan tosi ihanalta, heti laukeaisin jos joku niin tekis. Kateeks käy joitten mies suostuu.

• marpen1111
        iiiiiik kirjoitti:

Ei se mitään vaarallista oo, se tuntuis varmaan tosi ihanalta, heti laukeaisin jos joku niin tekis. Kateeks käy joitten mies suostuu.

Se tekee aivan älyttömän hyvää kun saa päästää naisen sisään kaiken kusen mitä löytyy. Erään kerran kusin rakastajattareni sisään varmaan minuutin kun menin suoraan kapakasta hänelle naimaan. Sänky oli puoliksi märkä ja loput tilkat mitä oli jäljellä päästin hänen suuhun. Ja hän nieli ne....

• Alfons79
        iiiiiik kirjoitti:

Minä pissaan mielelläni sinut täyteen muru! Mailaile [email protected]

• Anonyymi
        marpen1111 kirjoitti:

Se tekee aivan älyttömän hyvää kun saa päästää naisen sisään kaiken kusen mitä löytyy. Erään kerran kusin rakastajattareni sisään varmaan minuutin kun menin suoraan kapakasta hänelle naimaan. Sänky oli puoliksi märkä ja loput tilkat mitä oli jäljellä päästin hänen suuhun. Ja hän nieli ne....

Mua kiihottaa jos saisi kusta naisen sisään, mutta ei kiinnosta kun kusi tulee yli ja sänkyyn, jos voisi kusta naiseen että kusi jäisi naisen sisälle ja naisen pitäisi mennä vessaan ja kusta minun kusi pois naisesta, tämä on tietysti mahdotonta, mutta ajatus kiihottaa minua. Mulkku nousee pystyyn kun ajattelen, jos olisin tyttöystäväni kanssa ja alkaisi kusettaa, avaisin tyttöystävän vetskari ja työntäisi mulkun sinne ja laskisin rakkoni tyhjäksi naiseen ja jos nainen olisi kuin alusastia joka pitäisi kusen sisällään. Haluisin kusta daenerys targaryenin täyteen, kiihottaa jos hän sanoisi :"olen täynnä kusta, halkean kohta!"

• Anonyymi

Mua kiihottaa ajatus käyttää naista vessana, jos kusettaa niin vois kusta naiseen, mutta pilluun ei sovi koko lestin, vaan räiskyy lattialle, pitää kusta suuhun. Haluan paskantaa naisen suuhun ja pyyhkiä perseen naisen vaatteisiin, parempi jos nainen nuolisi perseen puhtaaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe