Onecoin kurssi kohdallaan!

Anonyymi

Turvesaunaan heti!
Joutsen123 LehtoPeat Oy
PRICE vain... 2.01 ONE
(1 ONE = 29.85 EUR )
terv. KW

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bitgoin syksyy ja ihmiset menetti rahat. Onecoin kurssi noussut vuodessa melkein 100 % tosin Onecoin nousi parhaanna vuotena yli 3000 % tälläistä tuottoa ei millään muulla valuutalla saa eikä tule saamaan, vaan virtuaalivaluutat jää narkkien vaihdantavälineeksi paitsi One jossa on KYK !

• Anonyymi

KYK = Kyrsiikö Yhtään Kusetus (koskee vain "onekoulutettuja"?

• Anonyymi

Hyvä KYK! Hyvä onecoin!

• Anonyymi

Tätä mä oon AINA sanonut.
      Kyllä Ruja palaa ja varmana ei ole manit Veskassa!!!

• Anonyymi

One-tunkittajalla alkaa olla ns. "Exit-strategy" ajat... Niinpä on erittäin tärkeätä että päätekijät voidaan tunnistaa _- ja jos KRP sitten lopultakin on Rujan taskussa, kuten väitetään - oikeutta voidaan joskus jakaa kun Suomen Poliisi taas edustaa Suomen etua. Kaikki sähköpostit pitää säilyttää, vaikka itse Poliisista pyydettäisiin tuhoamaan viestejä tai kokonaisia tilejä!

• Käsittämätöntä että tämä turvesaunakoijari vieläkin kehtaa ja rohkenee mainostaa onecoinia hyväksymällä sen maksuksi mutaviemärisaunastaan. Joko sillä on asiat todella huonosti tai heppu on täysi tollo.

Tai olisiko kolmaskin vaihtoehto? Paikalliset onecoin huijarit maksavat viemärisaunan pitäjälle tuplahinnan käteisenä saunan takana, jotta saisivat pidettyä edes jonkinlaista kulissia yllä onecoinista maksuvälineenä?!? Ja pelkäävät tietenkin että heidät haastetaan oikeuteen kusetuksesta.

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe