Yyterin nakurannalle

Anonyymi

Millaisia kokemuksia Yyterin nakurannasta? Keski-ikäinen pariskunta ollaan ja rajaton rusketus kiinnostaa. Millainen tunnelma paikan päällä?

18

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välillä aika ahdistava tunnelma, äijät kun änkee lähelle esittelemään vehkeitään

• Anonyymi

Vanhat ukot ovat maanvaiva näissä vähänkään paremmissa paikoissa.

• Anonyymi

Tuleeko nämä ukot esitteleen kalujaan, vaikka ois pariskuntana liikkellä? Ts. saako pariskunnat olla rauhassa, jos niin haluaa? Onko tuolla jokin sisäpiirin koodisto tms.

• Anonyymi

Sisäpiirin koodisto on niin että pariskunnan vaimo levittelee sormillaan miehen perse reikään homoille nussittavaksi

• Anonyymi

Nykyinen meno on valitettavasti sellainen, että häiriköt tuppaavat pilaamaan kaikki hyvät paikat missä ennen on saanut olla rauhassa.

• Anonyymi

Yyterissä on se yks vanha ukko, jolla on kalu kuin hevosella.
      Usein näkee hiekkadyyneillä päivystämässä, hattu päässä, muuten naku ja esittelee vehjettään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jaa että ihan junajuttuja on harrastettu ja vaunujen paikkaa vaihdettu välillä. Hyvä meininki jos sellaisesta sattuu tykkäämään. Mutta lasten juttuja nää ei kyllä ole,

• Anonyymi

Jutut hattupäisestä isokaluisesta on humpuukia. Olen vieraillut rannalla vuosia eikä sellaista ole näkynyt. Isomahaisia pienikaluisia homoja kylläkin.
      Naisten kannattaa varoa muutamaa päällekäyvää ahdistelijaa.

• Anonyymi

Vanhaukko lippispäässä vehje löysänä reilusti yli 25cm ja paksu kuin naisen ranne nähty taas tänään siellä, Eli ei se ole mikään legenda vaan joku helve.in friikki. No ei kyllä käy kateeksi tuollaista ei pysty panemaan ellei sitten ole joku ämpäri p.llu.

Pelkästään tuon friikin takia kannattaa ees kerran käydä yyterin nakurannalla. Väitän omin silmin tuon pesäpallomailan nähneenä tuo on jonkin sortin mailmanennätys

• Anonyymi

Minä näin puolimetrisen kalun. Omistaja kantoi sitä ylpeästi. Ihmiset häkin takaa katselivat sitä kateellisena. Kalun omistajaa ei saanut ruokkia.

• Anonyymi

Kannattaa ottaa yleisellä rannalla sekstaavista kuvia jotta on todistusaineistoa poliisille.
      Myös auton rekkari on syytä painaa mieleen. Kyseessä on samat henkilöt jotka alueella häiriköi.

• Anonyymi

En suosittele kuvien ottamista. Jos huomaavat, voivat käydä päälle.

• Anonyymi

Minä puren homppelin kalun poikki jos tulee ahdistelemaan meitä.

• Anonyymi

Ei ne homppelit ahdistele! Ovat usein pönäköitä ja nysäkulleja! Vaikka ukm olenkin voisin käydä aidan toisella puolella jos olis edes kerrankin kunnon mela johon tarttua!

• Anonyymi

Kyllä vaan äijät tuppaavat melkein iholle, koko ajan niitä joutui hätistelemään pois. Ikävä kokemus oli.

• Anonyymi

Niin se vaan on. Rannoille pitä aidata "vain naisille" -alueita. Muu ei tehoa. Ihan kuten nyt on tehty Pihlajasaaressa.

• Anonyymi

Viime kesänä olin Yyterin nakurannalla pippeli ja perse paljaana.
      Makasin mahallani, haarat leveällä, selkä notkolla ja perse pystyssä.
      Jonkin ajan kuluttua mies pysähtyi taakseni ja katsoi kun olin tyrkyllä.
      Mies tuli taakseni, pani kyrpänsä pano-reikääni ja nussi minua perseeseeni.
      Menen taas kesällä Yyteriin homojen nussittavaksi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3940
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2933
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1860
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1760
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1742
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      50
      1587
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1527
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1475
    Aihe