Yyterin nakurannalle

Anonyymi

Millaisia kokemuksia Yyterin nakurannasta? Keski-ikäinen pariskunta ollaan ja rajaton rusketus kiinnostaa. Millainen tunnelma paikan päällä?

18

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä aika ahdistava tunnelma, äijät kun änkee lähelle esittelemään vehkeitään

    • Anonyymi

      Vanhat ukot ovat maanvaiva näissä vähänkään paremmissa paikoissa.

    • Anonyymi

      Tuleeko nämä ukot esitteleen kalujaan, vaikka ois pariskuntana liikkellä? Ts. saako pariskunnat olla rauhassa, jos niin haluaa? Onko tuolla jokin sisäpiirin koodisto tms.

    • Anonyymi

      Sisäpiirin koodisto on niin että pariskunnan vaimo levittelee sormillaan miehen perse reikään homoille nussittavaksi

    • Anonyymi

      Nykyinen meno on valitettavasti sellainen, että häiriköt tuppaavat pilaamaan kaikki hyvät paikat missä ennen on saanut olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Yyterissä on se yks vanha ukko, jolla on kalu kuin hevosella.
      Usein näkee hiekkadyyneillä päivystämässä, hattu päässä, muuten naku ja esittelee vehjettään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jaa että ihan junajuttuja on harrastettu ja vaunujen paikkaa vaihdettu välillä. Hyvä meininki jos sellaisesta sattuu tykkäämään. Mutta lasten juttuja nää ei kyllä ole,


    • Anonyymi

      Jutut hattupäisestä isokaluisesta on humpuukia. Olen vieraillut rannalla vuosia eikä sellaista ole näkynyt. Isomahaisia pienikaluisia homoja kylläkin.
      Naisten kannattaa varoa muutamaa päällekäyvää ahdistelijaa.

    • Anonyymi

      Vanhaukko lippispäässä vehje löysänä reilusti yli 25cm ja paksu kuin naisen ranne nähty taas tänään siellä, Eli ei se ole mikään legenda vaan joku helve.in friikki. No ei kyllä käy kateeksi tuollaista ei pysty panemaan ellei sitten ole joku ämpäri p.llu.

      Pelkästään tuon friikin takia kannattaa ees kerran käydä yyterin nakurannalla. Väitän omin silmin tuon pesäpallomailan nähneenä tuo on jonkin sortin mailmanennätys

    • Anonyymi

      Minä näin puolimetrisen kalun. Omistaja kantoi sitä ylpeästi. Ihmiset häkin takaa katselivat sitä kateellisena. Kalun omistajaa ei saanut ruokkia.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa yleisellä rannalla sekstaavista kuvia jotta on todistusaineistoa poliisille.
      Myös auton rekkari on syytä painaa mieleen. Kyseessä on samat henkilöt jotka alueella häiriköi.

    • Anonyymi

      En suosittele kuvien ottamista. Jos huomaavat, voivat käydä päälle.

    • Anonyymi

      Minä puren homppelin kalun poikki jos tulee ahdistelemaan meitä.

    • Anonyymi

      Ei ne homppelit ahdistele! Ovat usein pönäköitä ja nysäkulleja! Vaikka ukm olenkin voisin käydä aidan toisella puolella jos olis edes kerrankin kunnon mela johon tarttua!

    • Anonyymi

      Kyllä vaan äijät tuppaavat melkein iholle, koko ajan niitä joutui hätistelemään pois. Ikävä kokemus oli.

      • Anonyymi

        Niin se vaan on. Rannoille pitä aidata "vain naisille" -alueita. Muu ei tehoa. Ihan kuten nyt on tehty Pihlajasaaressa.


    • Anonyymi

      Viime kesänä olin Yyterin nakurannalla pippeli ja perse paljaana.
      Makasin mahallani, haarat leveällä, selkä notkolla ja perse pystyssä.
      Jonkin ajan kuluttua mies pysähtyi taakseni ja katsoi kun olin tyrkyllä.
      Mies tuli taakseni, pani kyrpänsä pano-reikääni ja nussi minua perseeseeni.
      Menen taas kesällä Yyteriin homojen nussittavaksi.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe