Valtio käynnistää Ruotsissa projektin, jolla yritetään saada siellä asuvia suomalaisia paluumuuttamaan Suomeen.
Suomessa ei nuoret enää osaa ruotsia, joten suomenruotsalaisilla on piioista pulaa. Paluumuuttajista toivotaan ruotsia osaavia piikoja.
RKP pitää saada eduskunnasta ulos, ottamallla käyttöön äänikynnys.
Ruotsinsuomalaisia houkutellaan piioiksi!
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai minä ajattelin että ruotsinsuomalaisia tarjotaan Ruotsissa asuville muslimiperheille piioksi. Kun on valtavasti lapsia niin on paljon pyykkiä ja sotkua ja ruokaakin tarvitaan isot määrät. Auttavat kädet tarpeen.
- Anonyymi
Äänikynnys toimi sinisillä. Neljän vuoden kuluttua sama homma persuilla.
RKP ei saa enää ruotsinsuomalaisia homojakaan riveihinsä. Sebastian Tynkkynen on Persu ja kohta kaikki Österbottenin suomenruotsalaiset myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056