Keskustakin haluaa pakolaisia?

Anonyymi

Vihreät ajaa tälläkin hetkellä Maria Ohisalon johdolla pakolaisia Suomeen. Ja puhuu ainaki. Omasta mielestään hallituksen ja Suomen äänellä.

Salvinihan on oikeassa. Ainoa keino pysäyttäätuo on olla ottamatta vastaan laivoja Afrikasta Italian satamiin! Näin tekee esimerkiksi Australia jne. Eikä kukaan arvostele siitä Australiaa! Tämä vouhotus on vihervasemmiston ideologiaa jolla yritetään saada väkisin suomalaiset maksumiehiksi.

Hulluintahan asiassa on se, että ei tässä todellakaan ole kyse kymmenistä, sadoista tai tuhansista ihmisistä. Jos vihervasemmiston ajatukset menisi läpi Eurooppaan olisi tulossa kymmeniä, jopa satoja miljoonia ihmisiä paremman sosiaaliturvan perässä. Siihen meillä ei kertakaikkiaan vain ole varaa, mutta sitähän ei ymmärrä henkilö joka ei tällä hetkelläkään tätä yhteiskuntaa ole rahoittamassa, vaan on edunsaajana. Ja hulluinta edelleen on se, että ne edut loppuu silloin mahdottomuuteen myös suomalaisilla kun rahat on loppu!

Seisooko Keskusta Ohisalon hölmöilyn takana vai olisiko nyt aika jonkun muunkin kuin Kärnän ja Kurvisen aika ko ahtaa, että Ohisalon ja vihervasemmisto ruotuun! Ei Ohisalon voi puhua hallituksen äänellä, jos hallitus ja etenkään suomalaiset ei ole hänen ajatustensa takana!

Jos Keskusta on hiljaa älkää ihmetelkö jos kannattajapako jatkuu perussuomalaisiin!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun järjen valo on sammunut ja joukkopsykoosi vallannut nuo idealistit niin ei se lopu ennenkuin koko Afrikan väestö on siirretty Suomeen ja sitten lähdetään pelastamaan kiinalaisia ja intialaisia.

      • Anonyymi

        miksi maajussit eivät työllistä pakoloisia vaan thaikkuja jaukrainalaisa
        pelloillaan
        syrjintää pahimmmillaan


    • Anonyymi

      Halonenkin vaati lisää pakolaisia, ja lisää heille maihinsa velkarahaa meiltä.
      Kai kannalla vasemmistolaiset olette. 1,65 miljardia Halonenkin ajoi takaa, että he nekkri johtajille antaa. BKT:stä 0,7 % vasemmistovihreät vaatii.

      Kyllä kepulaisena olen mieltä että heitä avustaa vain pääosin tiedoilla, ei rahalla suoraan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe