Pitkään olen ajatellut siivousfiman perustamista. Suuren huoleni on mistä löytäisin asiakkaat alkuun? Millä lailla kannattaa hoitaa kirjanpitoa?
Mielellääni siivoisin yritystiloja tai sen vastaavia, myymälöitä, vanhuskoteja...
Firmassa olisi mun alaisena nopeasti (jos töitä löytyy) kaksi muutakin henkilö työntekijana.
Siivouspalvelu-firma mielessä, mistä alkuu asiakkaat?
4
244
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittämisessä vaikeinta on juuri saada maksavat asiakkaat ja saada ne pysymään. Tästä syystä suuri osa on ”vieraalla” töissä ja myös isompia yrityksiä menee konkurssiin.
- Anonyymi
Tarjoat jotain sellaista mihin isot firmat eivät taivu ja tietysti olet halvempi.
- Anonyymi
Lasket kulut kirjanpitoon ja mietit montako asiakasta tarviit peittääkseen kulut. Kulupohjainen kirjanpito ja tiedät tasan tarkkaan loput ite. Persoonallisuus on joka jää mieleen. yrittäjänä elätät itsesi ja jos riittää asiakasta niin veät toisen hyvän oloisen ammattilaisen lisäks. Ei välttis tarvii miettiä konserneja.
- Anonyymi
No toki voit alkuun tehdä vaikka laskutuspalvelun kautta, no tänä päivänä on paljon helpompaa markkinoida kuin 80 -90 luvulla kun itse toimin. No ja tietenkin postilaatikkoohin ns suoramainoskirjeitä.
Ja että laatu on alusta asti hyvää. ja nykyään on laskureita esim tuntihinnasta .
no nyrkki säätö ajateltu palkka jos esim palkkaat työtekijän niin ( 10 eur/h x 3 =
30eur/h ) niin ollaan lähellä todellisuuttaa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen252674Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402322Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621308Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991231- 41986
- 42967
- 77884
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh76866Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175803Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93792