Jumala jätti meidät jo ajat sitten

Anonyymi

Jumala loi ensin koko universiumin ja jätti sen jälkeen ihmisen kokonaan oman onnensa nojaan. Hän voisi ratkaista kaikki ongelmamme, mutta ei tee sitä, ei nyt, eikä koskaan, sillä hän antoi meille ”vapaan tahdon”. Me emme omassa voimassa vain paljoon kykene, joten kuka meitä auttaa? Sitä voi kysyä.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä taida ketään kiinnostaa kommentoida tätäkään?☹️

      • Näin tulivat valmiiksi taivas ja maa ja kaikki mitä niissä on.


    • Anonyymi

      KR 1933/-38
      1Joh. 4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.

      Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Room. 5:8 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.

      Room. 8:32 Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?

      1Joh. 3:16 Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä.

      Biblia (1776)
      1Joh. 4:9 Sen kautta ilmestyi Jumalan rakkaus meidän kohtaamme, että Jumala lähetti ainoan Poikansa maailmaan, että me hänen kauttansa eläisimme.

    • Anonyymi

      Roomalaiskirje:
      7:1 Vai ettekö tiedä, veljet - minä puhun lain tunteville - että laki vallitsee ihmistä, niin kauan kuin hän elää?
      7:2 Niinpä sitoo laki naidun vaimon hänen elossa olevaan mieheensä; mutta jos mies kuolee, on vaimo irti tästä miehen laista.
      7:3 Sentähden hän saa avionrikkojan nimen, jos miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle; mutta jos mies kuolee, on hän vapaa siitä laista, niin ettei hän ole avionrikkoja, jos menee toiselle miehelle.
      7:4 Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta, tullaksenne toisen omiksi, hänen, joka on kuolleista herätetty, että me kantaisimme hedelmää Jumalalle.
      7:5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
      7:6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
      7:7 Mitä siis sanomme? Onko laki syntiä? Pois se! Mutta syntiä en olisi tullut tuntemaan muuten kuin lain kautta; sillä en minä olisi tiennyt himosta, ellei laki olisi sanonut: "Älä himoitse."
      7:8 Mutta kun synti otti käskysanasta aiheen, herätti se minussa kaikkinaisia himoja; sillä ilman lakia on synti kuollut.
      7:9 Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
      7:10 ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.
      7:11 Sillä kun synti otti käskysanasta aiheen, petti se minut ja kuoletti minut käskysanan kautta.
      7:12 Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.
      7:13 Onko siis hyvä tullut minulle kuolemaksi? Pois se! Vaan synti, että se synniksi nähtäisiin, on hyvän kautta tuottanut minulle kuoleman, että synti tulisi ylenmäärin synnilliseksi käskysanan kautta.
      7:14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
      7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
      7:16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
      7:17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
      7:18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
      7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
      7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
      7:21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
      7:22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
      7:23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
      7:24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

      Roomalaiskirje: 8:1-15
      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille,
      jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

      Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

      Sillä mikä laille oli mahdotonta,
      koska se oli lihan kautta heikoksi tullut,
      sen Jumala teki,
      lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa
      ja synnin tähden
      ja tuomitsemalla synnin lihassa,

      että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä,
      jotka emme vaella lihan mukaan,
      vaan Hengen.

      Sillä niillä,
      jotka elävät lihan mukaan,
      on lihan mieli,
      mutta niillä,
      jotka elävät Hengen mukaan,
      on Hengen mieli.

      Sillä lihan mieli on kuolema,
      mutta hengen mieli on elämä ja rauha;

      sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan,
      sillä se ei alistu Jumalan lain alle,
      eikä se voikaan.

      Jotka lihan vallassa ovat,
      ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

      Mutta te ette ole lihan vallassa,
      vaan Hengen,
      jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.
      Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä,
      se ei ole hänen omansa.

      Mutta jos Kristus on teissä,
      niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden,
      mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.

      Jos nyt hänen Henkensä,
      hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista,
      asuu teissä,
      niin hän,
      joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen,
      on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.

      Niin me siis,
      veljet,
      olemme velassa,
      mutta emme lihalle,
      lihan mukaan elääksemme.

      Sillä jos te lihan mukaan elätte,
      pitää teidän kuoleman;
      mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot,
      niin saatte elää.

      Sillä kaikki,
      joita Jumalan Henki kuljettaa,
      ovat Jumalan lapsia.

    • Anonyymi

      > Jumala loi ensin koko universiumin ja jätti sen jälkeen ihmisen kokonaan oman onnensa nojaan.

      Mielestäni tuo ei ole totta. Meillä on Raamattu ja siellä hyvät ohjeet. Ihmiset vaan on äärimmäisen pahoja ja haluavat vaan tuhota ja tehdä maailmasta helvetin kaikille.

      • >Ihmiset vaan on äärimmäisen pahoja ja haluavat vaan tuhota ja tehdä maailmasta helvetin kaikille.

        Tunnet näköjään vain hirveitä ihmisiä, mutta hehän ovatkin uskovaisia.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Ihmiset vaan on äärimmäisen pahoja ja haluavat vaan tuhota ja tehdä maailmasta helvetin kaikille.

        Tunnet näköjään vain hirveitä ihmisiä, mutta hehän ovatkin uskovaisia.

        > Tunnet näköjään vain hirveitä ihmisiä, mutta hehän ovatkin uskovaisia.

        Valitettavasti tunnen erittäin vähän uskovaisia. Suurin osa Suomessa on ateisteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        > Tunnet näköjään vain hirveitä ihmisiä, mutta hehän ovatkin uskovaisia.

        Valitettavasti tunnen erittäin vähän uskovaisia. Suurin osa Suomessa on ateisteja.

        Oletko siis lopultakin päättänyt, onko kristittyjä vähän vai paljon? Ilmeisesti hyvin vähän? Lukitaanko, vai tarvitsetko mahdollisesti toisessa yhteydessä sittenkin miljardeja kristittyjä?

        Missä ihmeen piireissä oikein liikut, jos tuntemasi ihmiset kerran ovat äärimmäisen pahoja ja haluavat vain tuhota ja tehdä maailmasta helvetin?


    • Anonyymi

      KR 1933/-38 KR 1933/-38 Jer. 3:13-25
      Ainoastaan tunne rikoksesi,
      että olet luopunut Herrasta,
      Jumalastasi,
      ja juossut sinne
      ja tänne vieraitten jumalain luo,
      kaikkien viheriäin puitten alle,
      ettekä ole kuulleet minun ääntäni,
      sanoo Herra.

      Palatkaa takaisin,
      te luopuneet lapset,
      sanoo Herra,
      sillä minä olen ottanut teidät omikseni,
      ja minä noudan teidät,
      yhden ainoankin kaupungista
      ja kaksi sukukunnasta,
      ja tuon teidät Siioniin.

      Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan,
      ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä
      ja taidolla.
      Ja kun te lisäännytte
      ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä,
      sanoo Herra,
      niin ei enää puhuta Herran liitonarkista,
      se ei enää ajatukseen astu,
      eikä sitä enää muisteta;
      ei sitä enää kaivata,
      eikä sellaista enää tehdä.

      Siihen aikaan sanotaan Jerusalemia Herran valtaistuimeksi,
      ja kaikki kansat kokoontuvat sinne,
      Jerusalemiin,
      Herran nimen tähden eivätkä enää vaella pahan sydämensä paatumuksessa.

      Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa,
      ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan,
      jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.

      Minä ajattelin:
      Kuinka asetankaan sinut lasten joukkoon
      ja annan sinulle suloisen maan,
      ihanan perintöosan,
      ihanimman kansojen maista!
      Ja ajattelin:
      Sinä olet kutsuva minua isäksi etkä ole koskaan kääntyvä minusta pois.

      Mutta niinkuin vaimo on uskoton puolisollensa,
      niin olette te,
      Israelin heimo,
      olleet uskottomat minulle,
      sanoo Herra.

      Kuule!
      Kalliokukkuloilta kuuluu itku,
      israelilaisten rukous,
      sillä he ovat vaeltaneet väärää tietä,
      ovat unhottaneet Herran, Jumalansa.

      Palatkaa takaisin,
      te luopuneet lapset,
      niin minä parannan teidän luopumuksenne."
      - "Katso,
      me tulemme sinun luoksesi,
      sillä sinä olet Herra,
      meidän Jumalamme.

      Totisesti,
      petosta on,
      mitä kukkuloilta kuuluu,
      pauhina vuorilla.
      Totisesti,
      Herrassa,
      meidän Jumalassamme,
      on Israelin pelastus.

      Häpeäjumala on syönyt isiemme vaivannäön nuoruudestamme asti, heidän lampaansa
      ja raavaansa,
      poikansa
      ja tyttärensä.

      Maatkaamme häpeässämme,
      ja häväistyksemme peittäköön meidät,
      sillä Herraa,
      meidän Jumalaamme,
      vastaan me olemme syntiä tehneet,
      me ja meidän isämme,
      hamasta nuoruudestamme tähän päivään asti,
      emmekä ole kuulleet Herran,
      meidän Jumalamme,
      ääntä."

      • Anonyymi

        Avaruus vaikenee jumalasta sillä jumala pakenee valonnopeudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaruus vaikenee jumalasta sillä jumala pakenee valonnopeudella.

        KR 1933/-38 suomennos psalm 8:4 ->
        Kun minä katselen sinun taivastasi,
        sinun sormiesi tekoa,
        kuuta ja tähtiä,
        jotka sinä olet luonut,

        8:5 niin mikä on ihminen,
        että sinä häntä muistat,
        tai ihmislapsi,
        että pidät hänestä huolen?

        8:6 Ja kuitenkin sinä teit hänestä lähes jumal'olennon,
        sinä seppelöitsit hänet kunnialla
        ja kirkkaudella;

        8:7 panit hänet hallitsemaan kättesi tekoja,
        asetit kaikki hänen jalkainsa alle:

        8:8 lampaat
        ja karjan,
        ne kaikki,
        niin myös metsän eläimet,

        8:9 taivaan linnut
        ja meren kalat
        ja kaiken,
        mikä meren polkuja kulkee.

        8:10 Herra,
        meidän Herramme,
        kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa!


    • Anonyymi

      Eikö tähän kukaan osaa vastata itse? Ilman muita lähteitä?

    • Anonyymi

      Juosta ei piruparkojen tarvitse.

    • Aloittaja on oikeassa muuten paitsi että Koraani kertoo totuuden. Luominen tapahtuu tulevaisuudessa ja Eedenin Puutarha on siellä. Jossain vuodessa 3600 jKr tapahtuu syntiinlankeemus ja Aatami sekä Iblis eli Jeesus heitetään toistensa vihollisina tähän keinomaailmaan eli menneisyydessä olevaan Ihmiskunnan hautaan.
      Aadam heitetään vuoteen 4220 eKr ja Jeesus vuoteen 0 jKr. Mutta Jumalan poikana Jeesus osaa aikamatkailun ja järkkää ihmiskunnalle tosi kusisia hetkiä jatkuvasti. Hän murskasi Baabelin tornin ja tuhosi sen jälkeen ihmisten rakentamat kaupungit ja murhasi ihmiskunnan tärkeimmät pääedustajat. Jo Aadamin aikaan asti tuo Jumalten poikien kapina ulottui ja he sinne alkoivat ihmisten tyttäriä metsästämään mennä.
      EMME OLE HEITTEILLE JÄTETTYJÄ, VAAN PALJON PAHEMPAA. OLEMME IRSTAIDEN SUSIEN ELI JUMALAN POIKIEN ARMOILLE JA VALTAAN JÄTETTYJÄ HYVÄKSIKÄYTÖN UHREJA. Nuo ovat vieneet kaikki tyttäret, joita tahtoivat ja murhanneet ihmiskunnan kehityksestä vastaavat johtohahmot sekä tuhonneet ihmiskunnan rakentamat kaupungit.

      • Anonyymi

        Ota se punainen pilleri niin heräät todellisuuteen.


      • Anonyymi

        Lähi-idässä se näkyykin selvääkin selvemmin mitä koraanin ohjeet ovat toimineet. Syyriassa, Jemenissä, Irakissa, Iranissa jne
        Ainoa valopilkku siellä on Demokraattinen Israelin valtio.


    • Anonyymi

      Jumalan historian oppitunnista ei makseta minulle mitään, no ei vaiskaan.... en ajattele että aika on rahaa, no aloitetaan, koska en ole jumala enkä täydellinen niin kirjoitan suurimmilla piirteillä sellaisista asioista joita pyritään tekemään nykyäänkin nyky luonnon ja ihmisen harmonian kanssa mutta se ei onnistu kuten jumalalta koska maata ollaan varastettu ja käytetty väärin, ei ainakaan helpolla tai ilman kysymistä. Jumala joka oli ennen neanderthal ihminen niin syntyi jumalaksi 70 000-35 000 tuhatta vuotta sitten syötyään teobromiinipitoisen oliivipuun kaikki oliivit käyttäen chi energiaa ja voimaa ruumissaan jotta hän saisi oliivien lihasta sen teobromiinin avulla värähtelyjä kehoon jotta oliivien lihasta tulisi öljyt hänen soluihin ja teobromiinit käpyrauhaseen sekä oliivien lihat nahkaan, hän jatkoi syömistä näistä vahvoista vaikutuksista huolimatta ja päätti syödä koko oliivipuun oliivit ja hän muuttui läpinäkymättömäksi tästä vesipitoisesta öljystä jonka struktuurit olivat sellaiset alkukantaisimmassa olivipuussa jossa oli aikaisemman neanderthal ihmisen sielu, tämä on jumala joka on myös ihminen, se voi vaikuttaa meidän sieluumme jos olemme tehneet hyviä liikkeitä suusta aloittaen. Jotkut ovat saaneet jumalan puoleensa rahalla ja vallalla ja meidän pitää estää tämän. Suomessa on ihmiskunnan pahuuden lähde ja ihmiskunnan historian parhaimmat cacao pavut jumalan valitulla jotka jumala kasvatti jumalan valitulle.
      Meidän pitää vain rukoilla liikkeissämme suusta aloittaen että tätä puhdasta vettä saataisiin lisää ihmiskuntaan jonka jumala on siunanut jumalan valitulle, emmekä voida varastaa tai ottaa ilman lupaa näitä cacao papuja tai syntyy kolmas maailmansota tai varkaan suvulle syntyy jälkeläisiä joille tulee kaikille syöpä sekä syövästä tulee maailmanlaajuinen kriisi ja kehittyneempi muoto jota ei edes jumala osaa korjata koska hän teki niistä cacao pavuista niin hyviä! Kysymällä ei häviä mitään. Rahan ja vallan tavoittelijat ja selkärangattomuutta edistävät tahot ovat jo varastaneet näitä cacao papuja pedofilialla tietäen että niitä on minulla ja he käyttivät tilaisuutta hyväkseen tuomalla sääliä kerääviä ihmisiä ympärille sen toivossa tietäen että sorrun antamaan heille cacao papuja ja jumala ei ollut läsnä siinä hukuttaakseen heitä, asiat ovat muuttuneet. Suomessa pitää muuttua asiat, jos samalla tavalla yritetään varastaa pedofilialla niin minä en avaudu mistään pahasta mitä näen ja silloin tulee kärsimään koko ihmiskunta kohdistaen vihan suomeen. Jumala auttaa meitä hyvässä eikä pahassa. Muistakaa että kysymällä ei häviä mitään! Älkäkää tehköö pedofiliaa!

      • Anonyymi

        Nämä pedofiilit eivät kysyneet mitään, heitä edustaa kaikkia suomen tasojen psykologiaa tuntevat tyrannit. Älkää matkiko pahoja ihmisiä, älkää varastako, kysykää ihmisiltä ja asioiden omistajilta. Jumala on läpinäkymätön ja hän osaa liikkua ilman pedofiliaa, jumala käyttää puhdasta vettä oliivipuusta viisauteensa josta hän näkee kaiken hänelle tarvittavan, hän ei toimi kuten casper elokuvissa, se on toinen läpinäkymätön ihminen joka on limonero, sitruuna mies George Bush joka muuttuu sitruunan öljystä läpinäkymättömäksi ja kuin hän palautuu näkyväksi hän tekee sen niin että hän tulee esille jonkun perheen keskelle 4seinän sisällä ja rikkoo yhdellä sormella lasin rikki niin että hän selittää miten hän teki sen ja häipyy(vuodattamatta verta sormesta).... omituisia tyynen valtameren alkuasukkaan rituaaleja.


    • Anonyymi

      https://www.vauva.fi/keskustelu/3521437/hong-kong-vallataan-kohta-kiinalaisarmeijalla#comment-38873746

      https://www.vauva.fi/keskustelu/3521525/tuleeko-aivastus-suusta-vai-nenasta?page=1#comment-38874464

      Tulisi sisältää enemmän kuin linkkejä, "tulisi". Onko jumalan vastainen tulisi siperian metsäpaloissa nyt? Missä ihmiskunnan äänestys ja demokratia on? Onko demokratia tulisi? Tulisi. Mitä kaikkea "jumala" on keksinyt teille. Laitojen teille... on tää finlandia nii hassu. Germaanien matematiikkaa...

    • Anonyymi

      Siionistit halusivat/haluavat aloittaa kolmannen maailmansodan Trumpin kustannuksella Iranista vähentääkseen ihmiskunnan väestön 0/5miljardiin kuten georgian guidestonessa sanotaan mutta George Bush, John Kerry ja Donald Trump haluavat ihmiskunnan äänestyksen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunusta eikä sotaa, he haluavat ihmisten hengittävän toisin kuin sionisti juutalaiset jotka ovat globaali illuminati eliittiä ja täynä verkostoja kuningas monarkiaan. Kuningatar on hävittänyt kaiken lisäksi ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimen.

    • Anonyymi

      Itse en usko en usko koko Jumalaan. Eihän me edes tiedetä mitä oli ennen maapalloa, ennen universumia. Universumi on niin iso, ettei me ihmiset tiedetä siitä yhtään mitään. Pidetään itseämme niin fiksuina vaikka oikeasti tuhotaan maailma ympärillämme eikä edes hahmoteta maailmankaikkeutta. Uskon että on jokin/joku ketä tämän kaiken on luonut ja saanut aikaan mutta se tekijä ei ole ihmisten tietoisuudessa. Eihän me edes tiedetä mitä kaikkea universumi sisältää ja mitä oli ennen sitä tai mitä edes on tyhmyys. Niin miten meille sitten olisi edes oikein luulla tietävämme mikä tämän kaiken on luonut. Itselläni on aina ollut isoja ongelmia ja tuntuu ettei mikään vaan mene oikein. Tässä kuitenkin lohduttava ajatus "Elämäsi on vain yksi luku maailman isoimmasta sadusta. Jos siinä on vaikeuksia on sen kirjoittaja halunnut tehdä siitä merkittävän"

      • Anonyymi

        Kyllä tiedetään. Evoluutiostakin tiedetään mutta jotta se tulisi medialle päihinsä kirjoittaa De Facto evoluutiosta niin se vaatii enemmän kuin kysymistä ja jalkoihin pussailua, samalla media varastaa minkä kerkee evoluution etenemisessä. Median jalkoja ollaan jo pussailtu ja mediaa ollaan mielistelty tarpeeksi jo ja mihinkään he ei ryhdy, kuvittele! He eivät ole kertaakaan media antanut näiden media tyrannien johdosta suomen politiikkaan avointa keskustelua maahanmuutosta ihmiskunnan historian suurimmassa pakolaisvyöryssä! Amerikalla on materiaalia nöyryyttää ja pakottaa mediaa tekemään juttuja evoluutiosta ja maahanmuutosta mutta amerikka ei sekaannu siihen koska se ei ole amerikan asia, amerikka pyytää vain yhtä asiaa ja kuin he pyytävät niin he pyytävät oikeasti tai kuin amerikkalaiset (neanderthalit) oikeasti ryhtyvät johonkin niin he myös tekevät sen erittäin tasapainoisesti ja kestäväksi. Amerikka janoaa ihmiskunnan äänestystä medialta.
        Amerikka ei ruve käyttämään jalohopea varantoja median nöyryyttämiseen. Jos ihmiskunnan äänestystä ei tule eikä tätä äänestystä rakentavaa tahoa tapahdu niin maapallon yhtenäisyys tulee kärsimään ja se tietää kolmatta erittäin brutaalista maailmansotaa. Kuninkaallisilla mm. George Bushilla on erittäin lojaalinen ja itsekurinen kunnioitus miten sotaa käydään ja miksi, kaverilla on jo ikää reilu 400vuotta John Kerryn kanssa eikä he hyväksy sitä toimeenpidettä miten jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli varastettiin heidän suomalaiselta neanderthal edustajalta.


    • Anonyymi

      Kirkko Raamattu 1933/-38 Hebrealaiskirje:
      1:1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti
      ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,

      1:2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta,
      jonka hän on pannut kaiken perilliseksi,
      jonka kautta hän myös on maailman luonut

      1:3 ja joka,
      ollen hänen kirkkautensa säteily
      ja hänen olemuksensa kuva
      ja kantaen kaikki voimansa sanalla,
      on,
      toimitettuaan puhdistuksen synneistä,
      istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,

      1:4 tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi,
      kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.

      1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut:
      "Sinä olet minun Poikani,
      tänä päivänä minä sinut synnytin";
      ja taas:
      "Minä olen oleva hänen Isänsä,
      ja hän on oleva minun Poikani"?

      1:6 Ja siitä,
      kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan,
      hän sanoo:
      "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit."

      1:7 Ja enkeleistä hän sanoo:
      "Hän tekee enkelinsä tuuliksi
      ja palvelijansa tulen liekiksi";

      1:8 mutta Pojasta:
      "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina
      ja iankaikkisesti,
      ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

      1:9 Sinä rakastit vanhurskautta
      ja vihasit laittomuutta;
      sentähden on Jumala,
      sinun Jumalasi,
      voidellut sinua iloöljyllä,
      enemmän kuin sinun osaveljiäsi."

    • Anonyymi

      Vapaan tahdon oppi on filosofiaa. Raamattu ei väitä, että Aatamille olisi annettu vapaa tahto. Eikä väitä, että uskomattomilla olisi vapaa tahto.

      Johanneksen evankeliumi:
      8:34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

      • Synti on Agrikolan kehittämä käsite hänen luodessansa suomen kieltä.
        Mikä onkaan alkuperäinen sana lainauksesi Joh8:34 kohdassa.
        Synti on monin paikoin ollut erehdys, osua ohi, usko erillisyyteen.

        Rohkenen tarjota seuraavasti
        "Jokainen joka uskoo erillisyyteen on erillisyyden orja."
        Tällätavoin erillisyyden voi ajatella olevan henkilön oma valinta.

        Sopii katsoa muita kieliä ja niiden käännöksiä


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Synti on Agrikolan kehittämä käsite hänen luodessansa suomen kieltä.
        Mikä onkaan alkuperäinen sana lainauksesi Joh8:34 kohdassa.
        Synti on monin paikoin ollut erehdys, osua ohi, usko erillisyyteen.

        Rohkenen tarjota seuraavasti
        "Jokainen joka uskoo erillisyyteen on erillisyyden orja."
        Tällätavoin erillisyyden voi ajatella olevan henkilön oma valinta.

        Sopii katsoa muita kieliä ja niiden käännöksiä

        Asia on varsin yksinkertainen. Tahto on kysymys vallasta. Luuleeko ihminen tahtovansa vapaasti, vai onko kaikkivaltiaan alaisuudessa. Kaikkivaltiaan, joka kaiken hallitsee, myös tahtomiset ja tekemiset. Kristinuskossa lienee olennaista usko kaikkivaltiaaseen. Vrt. uskontunnustus.

        Roomalaiskirje:
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.

        11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.


    • Onhan noita inkarnaatioita tullut auttamaan etenkin viimeisen 500 vuoden aikana oikein roppakaupalla:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15752023/martti-luther-oli-vishnun-avatar-matsya

      Viimeisin on Narasimha inkarnaatio, joka voisi olla brittiläinen maailmanvalta. Kun lukee jotakin Bertrand Russelia ja Wittgensteinia voisi kuvitella heidän keksineen tietokoneet tai ainakin ohjelmointikielet.

      Uusin villitys on odottaa islamin suurta Messiasta Imaami Mahdia. Hän on poliittis-taloudellinen vaikuttaja ennen muuta, joka tuo rauhan, totuuden, vaurauden ja oikeuden maailmaan. Sitä en tiedä tuoko hän uutta tiedettä kovin paljoa sen lisäksi mitä jo on saatu.

      Ei voi kuin ihmetellä sitä ihanaa tapaa, jolla Jumala on puuttunut maailman kehitykseen tai pysähtyneisyyteen monina kertoina monin tavoin.

    • Anonyymi

      Tuosta tuli mieleen että mikä mahtaa olla rukouksen etenemisnopeus. Jos vaikka valon nopeudella liikkuu niin Jumala on luultavasti niin kaukana että turha odottaa vastauksia. Selittäisi hyvin sen miksi rukoilulla ei ole todettu olevan vaikutusta mihinkään.

    • Anonyymi

      Lue 4 Evankeliumia, kuuntele ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! esim:

      "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.

      "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.

      "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.

      "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.

      Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".

      ÄLÄ koskaan ota pedon merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22

      Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc

      Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja:

      truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".

      Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS

      Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ

      Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY

      Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa

      JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki !

      • Anonyymi

        Kukaan ei voi tuollaista tehdä et sinäkään tuota tee:
        "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. "
        Jos noin tekisit, niin miten sinulle kävisi? Muuttaisitko kylmään ja pimeään metsään asumaan? Miten kauan siellä selviäisit? Kukaan ei selviä täällä ilman ruokaa ja rahaa sekä asuntoa.
        Tuollaista on helppo pyytää, kun tietää ettei kukaan siihen kuitenkaan pysty.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe