Airpro Cabin Crew talvi 19-20 TUI

Anonyymi

Muita hakeneita? Onko jollain kokemusta millasesta yhtiöstä kyse?

117

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä yks! Kutsu haastatteluunkin tuli perjantaina, jännää

    • Anonyymi

      Ketkä kaikki ovat kuulleet jotain tai olleet haastatteluissa? Onko muita, jotka eivät ole kuulleet vielä mitään? Ilmeisesti jo jotain haastatteluja ollut TUIlle :)

    • Anonyymi

      Joo, ykköshaastattelussa käyty ja toiseen haastetteluun menossa myöhemmin tällä viikolla :) Kyllä sieltö vielä voi kuulua!

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta! Toivotaan, ainakin hakuaikaa on vielä vähän jäljellä. Tsemppiä sulle toiseen haastatteluun :)


    • Anonyymi

      Minäkin jätin heinäkuussa hakemuksen ja mitään ei ole kuulunut. Ainoastaan s-postikuittaus että kiitos hakemuksesta. Hakuaikaa pitäisi vielä olla muutama päivä mutta kun eilen katsoin niin haku on suljettu jo 😳🤔.

      Onko peli jo menetetty kun eivät mitään ilmoita?

    • Anonyymi

      Katsoin samaa. Hakuaikaa 4 päivää vielä mutta haku on päättynyt

      • Anonyymi

        Itse jätin hakemuksen heinäkuun lopussa, eikä mitään ole kuulunut :(


    • Anonyymi

      Mullekaan ei ole tullut mitään infoa, mistään muuta kuin että hakemus on perillä. Laitoin ekan version menemään heti 15.7 mutta ei tullut kuittausta. Laitoin s-postia ja vastasivat että on ollut ongelmia niiden hakijoiden hakemusten kanssa jotka hakivat myös Thomas Cookille.
      Poistivat mun TC hakemuksen niin sitten sain lähetettyä uuden Tuille ja sitten tuli kuittaus että on vastaan otettu.

      Mutta mitäpä nyt ?! Hiljaista on...

    • Anonyymi

      Ihmettelin samaa, että menivät sulkemaan ilmoituksen etuajassa! Näköjään monta meitä, jotka eivät ole vielä kuulleet mitään. Pidetään peukkuja pystyssä, koulutus olisi kuitenkin vasta lokakuussa eli aikaa pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Menossa 8.8. haastatteluun! Toivottavasti kuulette pian, eiköhän viimeistään tuu sähköpostia sitten kun ovat haastatelleet kaikki mahdolliset ja valinnat ovat sitovat. Nähdään toivottavasti tulevalla talvikaudella.

      • Anonyymi

        Onnea haastatteluun! Kerro sitten miten meni :)


    • Anonyymi

      Toisessa haastattelussa käyty ja siellä ilmoittivat että järjestävät vain yhden kurssin koska niin monta vanhaa emoa palaa takaisin tulevalle kaudelle. Ensi viikon perjanatihin mennessä he lupasi ilmoittaa valinnoista!

      • Anonyymi

        On se hienoa ettei kaikkien hakemuksia edes käyty läpi 🤬


      • Anonyymi

        Uskon, että tarkotuksena oli käydä kaikki läpi! Mutta kun kurssia aikastettiin kuukaudella oli heidän pakko jatkaa niillä hakemuksilla mitä siihen mennessä oli tullu. Ja siks hakemukskin meni kiinni pari päivää aikasemmin. :)


    • Anonyymi

      Mä laitoin hakemuksen 23.7 eikä ole tullut kuin kuittaus että hakemus on vastaanotettu.

      Oonkohan mäkin ulkona jo kaikesta, laittaisivat edes kiitos ei/kiitos olette jatkossa viestin

    • Anonyymi

      Kukaan vielä kuullut mitään kakkoshaastattelujen jälkeen?

      • Anonyymi

        Ei ole vielä tänään kuulunut mitään... eilen oli 2. haastattelu. Ei auta kun odotella...Jännää on !!!


      • Anonyymi

        Onko täällä ketään jotka kävi 11.7. ekassa haastiksessa ja nyt myös käyneet toisessa? :D


      • Anonyymi

        Joo, ja olin myös toisessa. Nyt odotan toisen vastausta . Piti tulla tänään. Ei tullut joten varmaan en päässyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja olin myös toisessa. Nyt odotan toisen vastausta . Piti tulla tänään. Ei tullut joten varmaan en päässyt

        Mulle taas kerrottiin että vasta ensi viikolla tulee tieto pääsystä :)


      • Anonyymi

        Lupasi ilmottaa ensi viikon perjantaihin mennessä! Joten toivo ei oo vielä menentetty!


      • Anonyymi

        Ite olin 11.7 ekassa haastattelussa ja tällä viikolla olin toisessa haastattelussa. MIten tässä jaksaa vielä melkeen viikon odottaa...


      • Anonyymi

        Minäkin olin toisessa haastattelussa keskiviikkona! Ei ainakaan vielä ole kuulunut. Jännittävää!


    • Anonyymi

      Mitä kohteita tuilla on ?

      • Anonyymi

        Suomesta Thaimaa (Phuket ja Krabi), Vietnam, Kap verde ja Meksiko! Mutta voi kans olla lähtöjä Ruotsista/Tanskasta/Briteistä mistä lennetään kanssa esim. Dominikaaniseen tasavaltaan ja Mauritiukselle!


      • Anonyymi

        Apua 🤩


      • Anonyymi

        Ei voi ymmärtää näitä jotka hakee lentoemännäksi koska "haluan matkustella". Yleensä tällaisen asenteen omaavat ihmiset karsitaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi ymmärtää näitä jotka hakee lentoemännäksi koska "haluan matkustella". Yleensä tällaisen asenteen omaavat ihmiset karsitaan pois.

        Kyllä se on mielestäni kiva tieto kuulla missä päin maailmaa viettää myös suuren osan talvestaan. Lentoemännät kuitenkin yöpyvät lomalentoyhtiöiden kohteessa joskus muutamiakin öitä putkeen. Minua ainakin kiinnostaa :) Kyllä siinä työssä tarvii paljon asiakaspalvelutaitoja ja jaksamista, että pärjää. Ei pitkälle pötki jos pelkästään matkustelun takia lähtee lentoemännäksi. Uskon kuitenkin, ettei moni pelkästään koneessa viihdy vaan motivoi kun tietää pääsevänsä edes päiväksi aurinkoon. Voithan hakea vaikka Norralle jos viihdyt enemmänkin pelkässä koneessa kun kohteessa? :)


      • Anonyymi

        Samoilla ajatuksilla täällä... Mieluummin lennän viikon välein thaimaahan tai meksikoon kun jotain lontoota ja tukholmaa edestakasin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi ymmärtää näitä jotka hakee lentoemännäksi koska "haluan matkustella". Yleensä tällaisen asenteen omaavat ihmiset karsitaan pois.

        Ööö ja miksiköhän ei ? 😂


    • Anonyymi

      Järjestetäänkö enää haastatteluja? Odottelen vielä vastausta ...

    • Anonyymi

      Älkää ottako kovin henkilökohtaisesti ja raskaasti jos ette tässä haussa pääse TUIlle! Ei ole välttämättä kyse just sun huonoudesta tai persoonasta tai mistään sellaisesta. Uus hakemus vaan sisään ensi syksynä jos haku on tai muihin yhtiöihin!

    • Anonyymi

      Onko kellään tietoa, esim. joltain joka oikeasti on tehnyt lentoemännän hommia TUI:lla, paljonko käytännössä saa kuukausittain palkkaa? Tiedän että pohjapalkka taisi olla 1300e, mutta minkä verran lisiä ja päivärahoja tyypillisesti kertyy siihen päälle? Onko kokonaistienestit esim. lähempänä 2000e vai enemmänkin 2500e?

      • Anonyymi

        Mä oon kuullu että parhaimmillaan voi tienata jopa 3000€. Uskon että palkka on 2500-3000€ välissä riippuen kuukaudesta.


    • Anonyymi

      Kuuluispa huomenna jo jotain, jännittävää!

      • Anonyymi

        Mäkin toivon, että kuuluis mahdollisimman pian pääsi tai ei. Todennäköisesti soittavat kurssille päässeille ja hylyt tulee mailina loppu viikosta.


    • Anonyymi

      Onko joku jo saannut kutsun kurssille?

    • Anonyymi

      Just tuli Tuilta info että en ole valittujen joukossa

      • Anonyymi

        Sähköpostilla vai soittona? Kävitkö milloin haastattelussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostilla vai soittona? Kävitkö milloin haastattelussa?

        S-postilla


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo tarkoita että valitut ilmoitettiin pe ja loput hylky. Onnea valituille

      • Anonyymi

        Kenellekään valitulle ei ainakaan tähän keskusteluun viitaten ole ilmoitettu kurssille pääsystä. Yksi ”ei kiitos” ja sekin voi olla höpöhöpöä.


      • Anonyymi

        Niinpä! Tuskin on kenellekkään vielä ilmoittanut, ainakaan mitä mä oon kuullu.


      • Anonyymi

        mulle tuli s-postilla että en ole valittu. en tosin käynyt edes haastattelussa, olin laittanu vasta hakemuksen :D


    • Anonyymi

      JOS tulisi valituksi, mitkä ovat seuraavat askeleet ennen kurssilta valmistumista? Ilmeisesti lääkärintarkastus ja turvallisuusselvitys - mitä muuta?

      • Anonyymi

        Lääkärintarkastus, turvallisuusselvitys ja tietenkin kurssin läpäiseminen.


    • Anonyymi

      Täällä kans yks kuka odottelee vastausta viimeviikon kakkoshaastiksen jälkeen.. jännittää niin hirveesti!! Tietääkö kukaan että onko vielä tälläviikolla haastatteluja?

      • Anonyymi

        Ei ole enää haastatteluja! Kaikki kakkoshaastattelut pidettiin viime viikolla. Siis toivon niin että paikka kurssille aukeisi.


    • Anonyymi

      Mun s-postissa luki näin:

      Hyvä työnhakija,

      Olemme vastaanottaneet ja käsitelleet hakemuksesi Matkustamohenkilökunnan työtehtävään talvikaudeksi 2019-2020.

      Olemme nyt valinneet henkilöt tehtävään, ja valitettavasti tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun.

      Kiitos mielenkiinnosta Airprota sekä avoimena ollutta tehtävää kohtaan!

      Ystävällisin terveisin
      Airpro rekrytointi

      Otsikkona oli Matkustamohenkilökunnan tehtävä talvikaudeksi 2019-2020

      Eli en pääsyt

      • Anonyymi

        Eikää :( Ens vuonna uudestaan! Saitko tänään ton sähköpostin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikää :( Ens vuonna uudestaan! Saitko tänään ton sähköpostin?

        Sain, tuli klo 15.56.
        Toivottavasti teillä muilla tärppää💪🏻


    • Anonyymi

      Viikolla 35 pidetään lisää kakkoshaastiksia eli kaikki rekrypäivällä käyneet ei ole saanu tietää edes pääseekö tokaan haastikseen...

      • Anonyymi

        Ei pidetä. Toisessa haastattelussa sanoivat, että viikon 35 haastattelut on peruttu lentoyhtiön toimesta. Eli vaan pidetään 1 kurssi koska viime vuodelta palaa vanhoja emoja lentämään.


    • Anonyymi

      Ompas outoo että kävin 5.8 ensimmäisessä haastattelussa ja siellä taas sanottiin toisien haastatteluiden jatkuvan elokuun loppuun asti ja soittelevat vasta mahdollisesti viikolla 34 jos toiseen vaiheeseen pääsee.. Täällä taas sanotaan että toisia haastatteluja ei enää järjestetä. Eli turha odottaa soittoa ja etsiä uutta työpaikkaa, vai mitä muut sanovat?

    • Anonyymi

      Mä kysyin elokuun alussa missä mennään ja rekrystä vastasivat 5.8 näin:

      Rekrytointiprosessi on vielä hieman kesken ja se olisi tarkoitus saada päätökseen ensi viikon loppuun mennessä.

      Terveisin,

      Airpro Rekrytointitiimi

    • Anonyymi

      Joo, vanhoja emoja tulee lentämään niin paljon ettei toista kurssia tehdäkään. Vanhat emot menee uusien ohi haussa.

      • Anonyymi

        Onko kenelläkään tullut vastausta, että pääsi koulutukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenelläkään tullut vastausta, että pääsi koulutukseen?

        Ei ainakaan mulle!


      • Anonyymi

        Ei niin mitään!


      • Anonyymi

        Ei ole tännekkään tullut vielä mitään!


      • Anonyymi

        Soitto kurssille tuli! Niin onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitto kurssille tuli! Niin onnellinen

        Onnea paljon! ☺️ Tulisipa itsellekkin.


      • Anonyymi

        Onnea,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitto kurssille tuli! Niin onnellinen

        Milloin kävit kakkoshaastattelussa? Onnea paikasta :)


      • Anonyymi

        Kiitos! Haastattelussa olin viime viikolla :)


    • Anonyymi

      Asmulla tuli ei valittu @. Olin toisessa haastetelussa.

      • Anonyymi

        Voi harmi ettei valittu :( itse en oo kuullu vieläkään mitään. Milloin olit 2. Haastattelussa?


      • Anonyymi

        7.8 olin toisessa


      • Anonyymi

        Onko muille haastattelussa olleille tullu hylkyä?


    • Anonyymi

      Olin 1.8 ekassa haastiksessa eikä ole kuulunut mitään. Selvästi kurssille on porukka jo valittu ja ne jotka oli 1.8 tai 5.8 haastiksessa, ei ollut edes mahdollisuutta päästä eteenpäin... törkeetä
      Kertoo todella paljon jo Airpro :sta työnantajana... tsemppii siis niille jotka pääs :D

      • Anonyymi

        Suurin osa on vanhoja emoja ja osa siirtyi suoraan Thomas Cookin hausta (ulman ekaa haastattelua) eteenpäin Tuille. Mä luulen myös että ottivat muutaman yksittäisen uuden kurssille ja iso nipou hakemuksia jäi kokonaan käsitettemättä koska haku päättyi etuajassa


      • Anonyymi

        Olin ekassa 1.8 ja tokassa 8.8. Ei ole vielä kuulunut mitään.


    • Anonyymi

      Kurssipaikka saatu! Nähdään syyskuussa. Sain soiton hetki sitten. Mukavaa nähdä kurssilla.
      Kovasti tsemppiä niille ketkä ei päässy. Kilpailu alalla on kova ja aina ei onnistu, mutta ihan varmasti Finnairilla on jatkuva haku, älkää luovuttako!

      • Anonyymi

        Jee onnea!! Koska sulla medikaali? Nähdään syyskuusa :)


      • Anonyymi

        Mä olen myös mukana syyskuussa! Wohoo!!!


      • Anonyymi

        Finnairilla ei ole jatkuvaa hakua, nyt tosin useampi haku ja hakukierros ollut melko peräjälkeen.


      • Anonyymi

        Sinne sitten hakemusta menemään:)


    • Anonyymi

      Ihan vaan miellenkiinnosta kyselen että minkä ikäisiä olette? Haastattelupäivissä oli niin kaiken ikäisiä että kiva nähdä minkä ikäistä porukkaa on kurssilla.

      • Anonyymi

        20!


    • Anonyymi

      Hain ihan haluajan puitteissa ja tuli vaan vastaus, että kurssilaiset on valittu jo 😂
      Kertoo joo todella paljon airprosta työnantajana. Lienee omaksi eduksi ettei tullut valituksi.

      • Anonyymi

        Hakuajan*


      • Anonyymi

        Sama kävi mulla 🙄
        No toisaalta, mä haen pitkäaikaista työtä ja irtisanoutuminen nykytyöstä epävarman 5kk työn takia en ole edes pahoillani.


    • Anonyymi

      Harmi ettette päässeet! Itsellä jäi kyllä hyvä kuva airprosta. Paljon parempi kuin esim Finnairista, mutta ei tiedä mistä syystä he hylkäsivät noin nopeasti. Ensi talvella uusiksi! :)

    • Anonyymi

      Airpro ei ole työnantaja. Työnantaja on se lentoyhtiö eli tässä tapauksessa Thomas Cook tai Tui. Airpro vaan rekryää porukkaa (ja olen kieltämättä kuullut heistä paljon huonoa), mutta työnantaja tulee joka tapauksessa olemaan se lentoyhtiö. Vai? :D

    • Anonyymi

      Ihmeellistä rekrytointia. Ja tosiaan erikoista, että haku loppui aiemmin mitä sanottiin. Ihme touhua.

    • Anonyymi

      Kuulkaas kun tälläistä se lentomaailma on. Mielummin lopetetaan rekry ennen aikojaan kuin kurssitettaisiin turhaan henkilökuntaa. Tässä vuosia takaperin Finnair koulutti emoja ison kurssillisen ja vasta valmistumispäivänä selvisi ettei töitä olekaan. Tilanteet elävät ja siihen on vain sopeuduttava jos tälle alalle mielii töihin - yhtiöstä riippumatta. Varmasti moni meistä hakee täysaikaista työtä, mutta työkokemusta kertyy myös näistä pätkähommista. Että onnea ja jaksamista rankalle kurssille valituille ja meille pudonneille kärsivällisyyttä omaa kurssia odotellessa!

      • Anonyymi

        Aivan näin! Tsemppiä meille eikä anneta periksi, harva kummiskaan pääsee ensimmäisellä yrittämällä lentämään sillä kilpailu alalla on todella kovaa.


      • Anonyymi

        Silloin rekrytointi kannattaa yksinkertaisesti sulkea kokonaan! Rekryä pidettiin auki ja heille pystyi hakemaan vielä ihan normaalisti, vaikka kurssilaiset oli jo valittu. Kyllä se on surkeaa rekrytointia, turha väittää muuta.
        Kilpailu alalla on joo kovaa, mutta se ei liity nyt tähän asiaan oikeastaan mitenkään.:D


      • Anonyymi

        Kurssilaiset valittiin tällä viikolla...


      • Anonyymi

        Ymmärtäkää myös se, että työnantajakaan ei välttämättä ole varautunut, jos tulee ilmoitus, että tarvitaankin vähemmän henkilöstöä. Ne keillä nyt on katkeruutta niin suosittelen odottelemaan vuoden, hakemaan muille yhtiöille tai sitten tehdä muita töitä. Valittaminen ja yhtiön ja rekrytoijan syyttäminen ei tässä tilanteessa johda mihinkään.

        Ja totuushan se on, että lentoalalla on kova kilpailu, ja valitettavasti se fakta on olemassa. Hyväksykää se. Jos ette tulleet valituksi, niin ainakin arvostetaan teidän hakemuksia ja aikaanne siihen.


    • Anonyymi

      Joo katkeruus ei auta. Hyviä hakijoita on varmasti enemmän kuin paikkoja. Jokainen voi itse miettiä olevansa rekrytoija. On vain pakko johonkin laittaa raja. Tilaaja määrää aikarajan työlle jossa ehdokkaat valittava.

      Varmasti moni sopiva jäi ilman paikkaa.

      Itse en ole katkera, minulla ei nyt vain ollut kaikkia tarvittavia kykyjä tai toisilla oli enemmän.

      Maailma on mahdollisuuksia täynnä

    • Anonyymi

      Eihän siinä mitään, että tilanteet elää joo (yritetään) ymmärtää, mutta selvästi kurssilaiset on valittu ja silti EI ole ilmoitettu muille, että et saanut paikkaa. Törkeetä odotuttaa ihmisiä TURHAAN.. sen lisäksi että käyt haastattelussa turhaan. Itseäni ei harmita yhtä paljon sillä töitä tässä riittää, mutta joidenkin syksyn suunnitelmat jopa asuinpaikasta lähtien on kiinni tässä rekryssä joka täysi farssi.
      Toisekseen Airpro on myös cabin crewn työnantaja, ei vain rekrytöijä, lukekaa vaikka heidän sivuilta. He PALKKAAVAT, tämä sille joka väitti toisin ja taisi jopa päästä kurssille.
      Kurssille päässeet olivat onnekkaita, että sattuivat olemaan heinäkuun lopulla jo haastiksissa, jos olisitte ollu elokuussa, ette olisi saanut paikkaa, karu totuus. Sanoisin, että rekryjen tulisi olla tasapuolisia kaikille, tälläinen toiminta tuntuu jopa syrjimiseltä.
      Airpro :n tulisi selvittää ensin kuinka moni vanha emo jatkaa, ei pitäisi olla haastavaa. Sitten vasta hakea uutta porukkaa töihin. Ihmettelen, jos täällä oikeesti jonkun mielestä tälläne rekrytoiminta on ok..?!

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä! Itse kans olin 5.8 haastattelussa ja sanoivat siellä, että lähettävät kutsun tokiin haastiksiin tällä viikolla ja pitävät näitä elokuun loppuun asti. Todellisuudessa kuitenkin tällä viikolla valittiinkin jo kurssilaiset jolloin meillä elokuussa haastatteluissa olleille ei ollut edes mitään mahdollisuutta tulla valituksi, vaikka paljon potentiaalisia ja huippu hyviä hakijoita olikin meidän haastattelupäivänä. Harmittaa kuitenkin, että ei edes ilmoitettu miten rekry prosessissa kävi. Moni varmaan odottaa vielä innoissaan tietoa jatkoon pääsystä, sillä kaikki ei lue edes näitä keskusteluja eikä tiedä että tokat haastikset peruttu ja kurssilaiset jo valittu. Ymmärrän kyllä, että tilanne elää rekryssa ja näin, mutta olisivat edes voineet ennen rekryja selvittää kuinka moni vanhoista emoista jatkaa tulevalle talvikaudelle.. Todella törkeetä toimintaa Airprolta...


      • Anonyymi

        Olin kuullut jo aiemmin erittäin paljon huonoa Airprolta joten suhtauduin vähän varauksella, mutta päätin kuitenkin hakea. Noh, tässä se taas nähtiin. Erittäin "tasapuolista" rekrytointia. 😂

        En mä päässyt Finnairillekaan, mutta se ei ärsytä koska he hoitivat rekrynsä ihan normaalisti kuten lupasivat ja tasapuolisesti kaikkia kohtaan. Ilmoittivat myös nopeasti tulokset. Airpron rekry oli suoraan sanottuna törkeää.


    • Anonyymi

      Tämähän muuten EI ole mikään lentoyhtiöiden, Airpron tai muun rekryfirman virallinen infosivusto. Eiköhän sieltä vielä kaikille tule jonkunlainen viesti kun sen aika on. Tässä on myös ollut kesälomakausi päällä mikä osaltaan vaikuttaa tiedotukseen.
      Ja hei mitä tästä keissistä opimme? Sen ainakin, että kun haku seuraavaksi aukeaa niin hakemus sisään heti eikä useamman viikon pohdinnan jälkeen.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä pitäisi heti hakea? Minä ainakin haen jatkossa yhtiöille, joiden haku loppuu ihan normaalisti sinä päivämääränä joka alun perin ilmoitetaankin. Ei tarvitse huolia tällaista enää.


    • Anonyymi

      Millasta porukkaa airpro nyt oikeen sitte palkkasi? Te ketkä pääsitte kurssille, millaisia olette? Millaiset lähtökohdat, kielitaito, yms? Ihan mielenkiinnosta.

      • Anonyymi

        Mä sain myös hylsyviestin, elokuun toka päivä laitoin hakemuksen. Eivät ottaneet edes haastatteluihin. Olen 28v, AMK sh (jo 8v. olen ollut ensiavussa töissä). Kielitaito hyvä yms..
        Olisivat edes lukeneet/katsoneet läpi kaikki hakijat


      • Anonyymi

        Mut valittiin ja mulla on vaan lukion päätötodistus taskussa. Valmistuin nyt keväällä. Puhun suomee, englantii ja tosi kehnosti ruotsia. Saksa taipuu jotenkin. Oisin menny opiskelemaan tänä vuonna, mutta en päässy kouluun, mutta onneksi välivuodelle löyty aivan ihana työpaikka!! Oon haaveillu lentoemännän urasta pienestä pitäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut valittiin ja mulla on vaan lukion päätötodistus taskussa. Valmistuin nyt keväällä. Puhun suomee, englantii ja tosi kehnosti ruotsia. Saksa taipuu jotenkin. Oisin menny opiskelemaan tänä vuonna, mutta en päässy kouluun, mutta onneksi välivuodelle löyty aivan ihana työpaikka!! Oon haaveillu lentoemännän urasta pienestä pitäen.

        Oliko sulla asiakaspalvelukokemusta ? Lähinnä mietin kun sitä painottivat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla asiakaspalvelukokemusta ? Lähinnä mietin kun sitä painottivat...

        Suuri osa potentiaalisista hakijoista karsiutui sen takia ettei elokuun haastiksista valittu ketään aikataulun takia... oli entisiä lentoemäntiä yms. asiakaspalvelutyötä tehneitä, kaikki out.
        Nimenomaan hakivat asiakaspalvelun ammattilaisia, joten tuntuu oudolta, että ilman asiakaspalvelukokemusta pääsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri osa potentiaalisista hakijoista karsiutui sen takia ettei elokuun haastiksista valittu ketään aikataulun takia... oli entisiä lentoemäntiä yms. asiakaspalvelutyötä tehneitä, kaikki out.
        Nimenomaan hakivat asiakaspalvelun ammattilaisia, joten tuntuu oudolta, että ilman asiakaspalvelukokemusta pääsisi.

        Juurikin noin. Painottivat vähintään 2v asiakaspalvelutyökokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla asiakaspalvelukokemusta ? Lähinnä mietin kun sitä painottivat...

        Oon ollu kesätöissä kahvilassa ja pikaruokaravintolassa. En tiedä tuleeko niistä 2h yhtäjatkoista kokemusta


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi kurssipaikan saanut !

      Ikää mulla on 24v. lukiopaperit ja 2 lasta. Oon edelleen hoitovapaalla ja lopetan sen kun syyskuun kurssi alkaa.
      Työkokemusta ei hirveesti ole, mitä nyt kesätöitä joskus kertynyt mutta ehkä ne katsoo kokonaisuutta.

      • Anonyymi

        Oho. Uskomatonta ettei ensiavussa töissä ollut sh ole päässyt edes haastatteluihin!!! Ja sitten pelkällä lukiolla on päästy. Tarkoitus ei ole haukkua ketään eikä arvostella, mutta onhan tuo jännä juttu.

        Sinulle sh, hae Finnairille! Ja muihin yhtiöihin jotka hakevat nyt. Pääset taatusti johonkin noilla lähtökohdilla. Ja kurssille päässeille onnea! Olen kateellinen. Suuri haave minullekin, mutta en hakenut vielä. Haaveilen ammatista ja olen aikeissa hakea hieman myöhemmin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Uskomatonta ettei ensiavussa töissä ollut sh ole päässyt edes haastatteluihin!!! Ja sitten pelkällä lukiolla on päästy. Tarkoitus ei ole haukkua ketään eikä arvostella, mutta onhan tuo jännä juttu.

        Sinulle sh, hae Finnairille! Ja muihin yhtiöihin jotka hakevat nyt. Pääset taatusti johonkin noilla lähtökohdilla. Ja kurssille päässeille onnea! Olen kateellinen. Suuri haave minullekin, mutta en hakenut vielä. Haaveilen ammatista ja olen aikeissa hakea hieman myöhemmin :)

        Ehkä tärkeintä ei ole se työkokemus vaan millainen ihminen on... Nyt rauha.


      • Anonyymi

        Kyllä täällä on ihan rauha. Asioista voi keskustella täällä ihan vapaasti ;)


    • Anonyymi

      Millainen englannin kielen taito teillä valituilla on? Oletteko kaikki tosi hyviä vai pääsikö joku ei niin hyvällä enkulla jatkoon?

    • Anonyymi

      Mitä muita hakuja nyt on päällä Finskin lisäksi ?

      • Anonyymi

        Ei tällä hetkellä muita. En ainakaan ole löytänyt


      • Anonyymi

        Easyjet ja ryanair ainakin muistaakseni hakee.


    • Anonyymi

      Hei kaikille!
      Olen ollut useamman vuoden töissä Airprolla ja näistä kirjoituksista hyvinkin erottaa kokeneet ja koulutetut, jotka osaavat ajatella prosessien kulkua, työantajan avoimuutta ja luotettavuutta sellaisista, jotka ovat juuri koulunsa päättäneet.
      Airpro ei ole lentoyhtiö vaan Finavian pelinappula tuottaa halpaa työvoimaa ja palveluita lentoyhtiöille.
      Yrityksessä on tosi tyly ja epäasiallinen tapa kohdella ihmisiä, rekry osasto valitsee mielellään kokemattomia, koska ne jäävät helpoiten yrityksen koukkuun ja ovat jatkossakin töissä. Yleensä kokeneet ja koulutetut fiksut lähtevät ensimmäisen vuoden jälkeen parempiin hommiin eli hakevat talosta koulutuksen ja menevät muualle töihin. Näin tapahtuu joka vuosi ja sen vuoksi ei mielellään oteta sellaisia, jotka haistavat ja kokevat töissäkin outoja juttuja, joihin lähestulkoon joka kerta vastauksena on, että syy on jossain muualla kuin Airprossa.
      Joka vuosi Airprolla on rekryt auki joka lentoasemalla, ei mikään ihme, sillä monet, jotka ovat kokeneet työnantajan siis Airpron töykeyden hakeutuvat muualle jos mahdollista, muuten taloon ei töihin pääsiskään.
      Parasta on hankkia kurssien ja harjoittelutöiden yms. kautta itselleen alan osaamista tavalla tai toisella ja hakeutua koulutukseen paremmilla eväillä.
      Lentoyhtiö on ostanut Airprolta matkustamohenkilökunnan palvelut, se ei tarkoita, että olisit lentoyhtiöllä töissä!
      Lentoyhtiöillä on kova kilpailu ja niihin on vaikea päästä muuten kuin tällaisen reppana yrityksen kautta ja sen vuoksi monet vanhat emot hakevat takaisin töihin, jos eivät ole onnistuneet pääsemään muualle parempiin töihin.
      Tsemppiä ja voimia kestämään ankaran maailman vaatimuksia ja onnea kurssille päässeille ja ennenkaikkea työniloa sinne lennoille, jotka eivät ole aina niin herkullisia keikkoja!

      • Anonyymi

        Enemmän tuo kommenttisi kuulosti katkeran tilitykseltä joka itse ei päässyt lentoemännäksi😂😂


      • Anonyymi

        Joo ei hätää, kyllä meitä löytyy jotka palaavat innolla talveksi lentämään, eikä ole muuta kuin hyvää sanottavaa työpaikasta! Työ voi olla rankkaa jos ei siitä itse pidä, mutta jos nauttii työstään niin ei haittaa vaikka työpäivät venyy ja aikataulut pettää, se nyt vaan kuuluu ilmailualaan. Täysin kyllä omasta asenteestaan kiinni!


      • Anonyymi

        Täällä kaksi talvikautta TUI:n lentoja lentänyt, eikä mitään pahaa sanottavaa! Hain toiseen lentoyhtiöön vain ja ainoastaan määräaikaisen sopimuksen takia. Olisin varmasti muuten vielä siellä lentämässä! Työ oli monipuolista, ihanat työkaverit eikä mulla ole pahaa sanottavaa Airprosta.

        Oma asenne ratkaisee tosi paljon ja toivonkin henkilölle joka tuon ylemmän pitkän kommentin kirjoitti: Tsemppiä sulle elämään!


      • Anonyymi

        Ei kyllä itsellä mitään pahaa sanottavaa Airpron matkustamohenkilökunnan työstä! Päinvastoin 😍


    • Anonyymi

      Täällä myös Airpron matkustamohenkilökunnan jäsen. Näin useamman vuoden yrityksessä työskennelleenä ei yrityksestä ole pahaa sanottavaa. Lentotyö on kuitenkin ihan samaa, oli sitten suoraan lentoyhtiön listoilla tai ei. Harmi, että Anonyymillä on huonoja kokemuksia, toivottavasti olet saanut töitä sieltä mistä olet halunnut, vaikka sitten suoraan lentoyhtiön listoilta. Itse pysyn mielellään Airprolla :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe