Maatalon isäntä annetaan käyttöön

Anonyymi

Mun fetissi on, että mies tai nainen haluisi sextailla mun kanssa täällä Kempeleessä mun tilalla. Olen yrittäjä, joka pyörittää viljelyn ohessa hevostallin. Ajan maasturimersulla ja pidän farkkutyöasuja, voitas paneskella hevostallin lattialla. Voin antaa yhteystietoja, jos jotain kiinnostaaa tällainen setämies 50 vuotta. Olen lyhyt, mutta sieltä kookas ja muuten lihaksikas mies. Olen joskus miettinyt seksiä tamman kanssa, mutta vielä en ole rohjennut. Kun saisi siihen kaverin, niin tehtäisi sitä yhdessä. Naisille löytyisi oria.

Lämmintä tallissa terkuin P...Veikkomies

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä isännälle löytyy, ehkä ei. Täytyy varautua pettymyksiin.

    • Anonyymi

      Et pety kun tämä Veikkonen laittaa letkun soimaan.

    • Anonyymi

      Nyt sen tein, luo tamman kiiruhti Veikko ja rakkautta jakoi.

    • Anonyymi

      laita joku sähkäri esim !!

    • Mää oon käynyt imemässä Veikkomiehen kikkeliä ja oli mahtavaa, vaikkei se nyt oikein iso ollutkaan. Ehkä noin 12 cm seisokista kun ajattelisi, mutta kovasti hän örisi ja haisi lannalle, niin sen kunno landejuntin täytyykin. Mahtava mies on, kannattaa kipaista kylään.

    • Anonyymi

      Sun yhteystietoja, onko kik?

    • Anonyymi

      Ei mulla ole kikkiä vai mikä halvattu se onkaan. Mutta löydät kyllä puhelinnumeron kun vähän näet vaivaa. Terkuin Männikön keskeltä Veikkonen tallista Kempeleen.

    • Anonyymi

      Viikolla on tiukka hanuri. Piilohomostellaan sen kanssa kun akat ratsastaa hevosella.

      Heppamies Oulusta

    • Anonyymi

      Voisin tulla sinne sun hevoseksi, varusteina tietenkin kuolaimet, satula, ja ihan normaalit hevosen varusteet

    • Anonyymi

      Laita yhteystietoja niin täältä ori tulee astumaan sinua

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe