Mitkä parhaat asennot jos miehellä pieni varustus?
Strategiset mitat 13 cm pituutta ja 4 cm leveyttä ( ympärysmitta noin 13 cm) erektiossa.
Asennot pienikaluiselle?
4
190
Vastaukset
- Anonyymi
Kalusi on ihan keskikokoinen. Lähes kaikki asennot onnistuu. Kokeilet vaan mikä tuntuu teistä parhaalta.
- Anonyymi
Ei ole pieni varustus, vaan normaali....Itse olen ollut mkropeniksen (n. 5-7 cm erektiossa) omaavan miehen kanssa ja lähes kaikki asennot onnistui. Aivot on ihmisen suurin sukupuolielin.
- Anonyymi
Mulla myös tuutu jolla tuollainen mikropenis ja hyvin on kuulemma pärjännyt, kuten sanoit seksi on aivoista kiinni:)
- Anonyymi
Niin, ja tämä mies oli saanut aikaiseksi kolme lasta ja onnistunut pitämään ex-vaimonsa monin tavoin tyytyväisenä ja tyydyttyneenä. Joten ei ole peniksen kokoon katsomista.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?935310- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113110- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211890