Mihin 20 Eur

paffisti

Jos aikoo sijoittaa 20 ekeä paf:in kolikkopeliin, niin mihin niistä kannattaa laittaa ja millä panoksilla/systeemillä? Vai onko niin, että sama se kun häviät ne alle 5:ssä minuutissa?

12

2545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustalle

      Järkyttävä idiootti olet muuten, kun tuommoisia kyselet. Suunnilleen samat palautusprosentit niissä kaikissa on, eikä mistään voita sen todennäköisemmin kuin muistakaan.

    • On niissä aika paljonkin eroja, ja oletetaan nyt että puhut laivalla olevista peleistä, ne kun on kolikkopelejä. Lähes jokaisella laivalla on mm. Atronicin, Bellatrixin ja RAY:n koneita (ja jos tämä jo kuulostaa liian vaikelta, lukekaa rahapeliopasta http://www.rahapeliopas.info ).

      RAY:n samoja koneita (Hold It, Joker poker, Twenty-one) voi pelata maissakin, joten laivoilla turha pelata niitä, vaikka palutus onkin PAF:n operoinnissa olevien koneiden parhaimmasta päästä. Atronicin koneet taas eivät perustune täysin sattumaan ja vähän muustakin syystä en niitä laivalla pelaisi.

      Oikeastaan, mitä sitten pelata? Ehkä paras vastaus on että pelaa niin kuin hyvältä tuntuu, tosin rahat vaan menee äkkiä. IGT:n Triple Feverit on kivoja jos sattuu osumaan voittopiikin kohdalle; voitat paljon mutta muuten et sitten saakaan mitään..

      Pokeri mallia -86, Lucky Seven aka Super Jackpot, Hedelmäpuu ja Gold Liner ois kai ne joitten parissa itse aikani enimmäkseen viettäisin, niin ei heti menis kaikki rahat.. ja itse tykkään noista.

      • paffisti

        Sinne tuo 20 egee meni 5:ssä minuutissa kuten arvelinkin. (Joker Poker, Fishermans's, multihand pokers) Miten kummassa joku voi voittaa noista satoja euroja?


      • peluri
        paffisti kirjoitti:

        Sinne tuo 20 egee meni 5:ssä minuutissa kuten arvelinkin. (Joker Poker, Fishermans's, multihand pokers) Miten kummassa joku voi voittaa noista satoja euroja?

        fruit slottiin en oo muistaakseni ikinä hävinny. aina jää kympin tjs voitolle, mutta peli on niin pirun tylsä ettei sitä jaksa kukaan. kaks kertaa oon sen 100€ voiton vieny, mut päävoittoa (500€) en kertaakaan.

        se on kuitenki täysin rehti peli, senvoin sanoa, ja palautusprosentti isompi ku missään muussa hedelmäpelissä minkä tiedän. kuhan siis pelaa www.rahapeliopas.info sta löytyvällä oppaalla. oli muistaakseni 99,7% palautus. eli häviöllistä silti ja omat voitot sattumaa, mut saa sitä tunteja hakata ennenku lompakko on tyhjä, vaikka kaikki menis normaalijakauman mukaan.


      • Jaa niin, Triple Feverit valmistaa kylläkin Midleisure Services Ltd, mutta tällä tiedolla ei liene hirveästi väliä :)

        PAF:n nettipeleistä paras on se lukittava Fruit Slot, ainakin jos haluaa pelata pienellä rahalla ja pitkään.


    • kenoa

      4 numeroo ja max.panos,2e.samat numerot koko ajan,ku voitat 250e,voit ruveta kunnolla pelaan,mut vaihda peliä...

      • paffisti

        Mistä ton kenon löytää? Ei ollut Casino peleissä.


      • ei ihan persaukinen
        paffisti kirjoitti:

        Mistä ton kenon löytää? Ei ollut Casino peleissä.

        pari viikkoa sitten rekisteröidyin paffille ja voitin heti 4000 että silleen


    • ansku

      sain tänään 40eurolla 200e...ja on muutenki kiva peli!! ja mahis saada iso jackpotti!!

      • jokujaska

        [url]www.paf.fi[url]


      • aaa
        jokujaska kirjoitti:

        [url]www.paf.fi[url]

        no miten se vittu tapahtuu

        'www.paf.fi'


      • näin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe