Mihin 20 Eur

paffisti

Jos aikoo sijoittaa 20 ekeä paf:in kolikkopeliin, niin mihin niistä kannattaa laittaa ja millä panoksilla/systeemillä? Vai onko niin, että sama se kun häviät ne alle 5:ssä minuutissa?

12

2545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustalle

      Järkyttävä idiootti olet muuten, kun tuommoisia kyselet. Suunnilleen samat palautusprosentit niissä kaikissa on, eikä mistään voita sen todennäköisemmin kuin muistakaan.

    • On niissä aika paljonkin eroja, ja oletetaan nyt että puhut laivalla olevista peleistä, ne kun on kolikkopelejä. Lähes jokaisella laivalla on mm. Atronicin, Bellatrixin ja RAY:n koneita (ja jos tämä jo kuulostaa liian vaikelta, lukekaa rahapeliopasta http://www.rahapeliopas.info ).

      RAY:n samoja koneita (Hold It, Joker poker, Twenty-one) voi pelata maissakin, joten laivoilla turha pelata niitä, vaikka palutus onkin PAF:n operoinnissa olevien koneiden parhaimmasta päästä. Atronicin koneet taas eivät perustune täysin sattumaan ja vähän muustakin syystä en niitä laivalla pelaisi.

      Oikeastaan, mitä sitten pelata? Ehkä paras vastaus on että pelaa niin kuin hyvältä tuntuu, tosin rahat vaan menee äkkiä. IGT:n Triple Feverit on kivoja jos sattuu osumaan voittopiikin kohdalle; voitat paljon mutta muuten et sitten saakaan mitään..

      Pokeri mallia -86, Lucky Seven aka Super Jackpot, Hedelmäpuu ja Gold Liner ois kai ne joitten parissa itse aikani enimmäkseen viettäisin, niin ei heti menis kaikki rahat.. ja itse tykkään noista.

      • paffisti

        Sinne tuo 20 egee meni 5:ssä minuutissa kuten arvelinkin. (Joker Poker, Fishermans's, multihand pokers) Miten kummassa joku voi voittaa noista satoja euroja?


      • peluri
        paffisti kirjoitti:

        Sinne tuo 20 egee meni 5:ssä minuutissa kuten arvelinkin. (Joker Poker, Fishermans's, multihand pokers) Miten kummassa joku voi voittaa noista satoja euroja?

        fruit slottiin en oo muistaakseni ikinä hävinny. aina jää kympin tjs voitolle, mutta peli on niin pirun tylsä ettei sitä jaksa kukaan. kaks kertaa oon sen 100€ voiton vieny, mut päävoittoa (500€) en kertaakaan.

        se on kuitenki täysin rehti peli, senvoin sanoa, ja palautusprosentti isompi ku missään muussa hedelmäpelissä minkä tiedän. kuhan siis pelaa www.rahapeliopas.info sta löytyvällä oppaalla. oli muistaakseni 99,7% palautus. eli häviöllistä silti ja omat voitot sattumaa, mut saa sitä tunteja hakata ennenku lompakko on tyhjä, vaikka kaikki menis normaalijakauman mukaan.


      • Jaa niin, Triple Feverit valmistaa kylläkin Midleisure Services Ltd, mutta tällä tiedolla ei liene hirveästi väliä :)

        PAF:n nettipeleistä paras on se lukittava Fruit Slot, ainakin jos haluaa pelata pienellä rahalla ja pitkään.


    • kenoa

      4 numeroo ja max.panos,2e.samat numerot koko ajan,ku voitat 250e,voit ruveta kunnolla pelaan,mut vaihda peliä...

      • paffisti

        Mistä ton kenon löytää? Ei ollut Casino peleissä.


      • ei ihan persaukinen
        paffisti kirjoitti:

        Mistä ton kenon löytää? Ei ollut Casino peleissä.

        pari viikkoa sitten rekisteröidyin paffille ja voitin heti 4000 että silleen


    • ansku

      sain tänään 40eurolla 200e...ja on muutenki kiva peli!! ja mahis saada iso jackpotti!!

      • jokujaska

        [url]www.paf.fi[url]


      • aaa
        jokujaska kirjoitti:

        [url]www.paf.fi[url]

        no miten se vittu tapahtuu

        'www.paf.fi'


      • näin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe