Onko muita, jotka kärsivät yöllisistä paniikkikohtauksista? Millä annoksella käytätte escitalopramia, jos se on lääkkeenä? Kysyn sen vuoksi, kun oma psykiatrini on nyt lomalla ja yleislääkäri oli hieman epävarma annoksesta. En haluaisi käyttää sitä lääkettä kuin pienimmällä mahdollisella annoksella, koska tunteet latistuvat.
Paniikkikohtaukset yöllä?
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
Yöllä unessa tuleviin kohtauksiin täytyy olla jokin fyysinen häiriö kehossa. Kiinnitäpä huomiota hengitykseesi, kuorsaatko, hengityskatkoksia, selällään nukkuessa nielu, kurkun pää herpaantuu ja liimaa kurkun kiinni jne. Verenpainekin saattaa laukaista nukkuessa elimistön häiriötilan tai on taipumusta ryhmihäiriöihin. Jos syö keskushermostoa lamaannuttavaa lääkettä se saattaa tehdä yöllä haittaa kun elimistön pitäisi rentoutua ja levätä lääke estää sen. Pelkästään psyykkiseen mieliala syyhyn en kyllä usko. vaikka lääkärit yleisesti näin väittävät.
- Anonyymi
Älä jää kiinni miettimään oloasi. Käännä kylkeä ja nuku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026