Onko kenelläkään paniikin oireet pahentuneet lääkityksen alussa? Aloitin Cipralexin jo koko ajan seuraan tuntemuksiani. Välillä tuntuu että käsi tai jalka ei ole oma ja että ne tuntuu oudolle.
Paheneeko oireet lääkityksen alussa?
vilma
3704
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
ei oo mulla ainakaa pahentunu...ainut mitä oon huomannu lääkkeen syömisen aikana on että ei oo tapahtunu yhtää mitää. Ajattelinki että jotku rauhoittavat napit olis nyt pakko saada että pärjäis ees jotenki.
ei nuo lääkkeet vaikuta kuin viiveellä ja silloinki eri ihmisillä eri tavoin.eikä mitään ykskaks olon muutosta tule mihinkään suuntaan.lääke on ainoastaan kainalosauva,sen avulla on tarkoitus päästä varsinaisen ongelman kimppuun,keskusteluterapiaa ym..tämänhän sinä tiesitkin.
mielikuvitus on huono seuralainen jos on taipumusta pyöritellä asioita päässään.
keksisitkö jotain sellaista tekemistä mikä veis ajatukset muualle,pois itsensä tarkkailusta?
mulla on lääkityksenä efexor ja sen kanssa pärjään.
Itselläni oireet paheni hetkeksi, pariksi viikoksi. Lääke oli juuri Cipralex. Luulin kuolevani tai vähintään sekoavani lopullisesti.
MUTTA sitten alkoi autuus ja hyvät fiilarit, sinnittele vaan pari viikkoa ja kyllä se siitä sutviintuu..
Nyt olen kylläkin jo lopettanut n. 9 kkden kuurini eikä paniikkeja ole silti tullut -- kenties apu on löytynyt intensiiviterapiasta, jossa luentojen välissä ramppaan. Tää on hianoo.