Näitä huijaavia puljuja?
Koska tekisi mieli, mutta liekö tässä Sarvikuonojen maassa järkevää, itse joutuu maksamaan kun rötösherrat tuomaristokin täynnä.
Ja kun kyse rahallisesti pienestä jutusta liekö poliisikaan myötämielinen onko kokemuksia?
-
Oma juttu käsittelyssä, en avaa sen enempää, mutta rikkeitä jo tehty, mm perintäkirje vaikka riitalautakunnassa, selkeä rikos ja valitettuani peruivatkin, mutta pahoittelut jäi tietysti antamatta.
Kärkkyvät siellä nyt kusipäät, tekisi mieli pistää vastuuseen.
Onko kukaan haastanut näitä paskafirmoja oikeuteen?
Anonyymi
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä säälistä yksi vastaus: TÖRPPÖ
- Anonyymi
Harvinaisen törppöä tekstiä! Pisteet siitä. Firmojen nimet ovat julkisia ja ne saa ja pitää aina poikkeuksetta mainita.
Ei tarvitse eikä saa ikinä koskaan maksaa mistään, mitä ei ole itse tietoisesti tilannut. Riittää kiistää kaikki. Kyse on lähes aina ulkomaalaisista huijareista, joiden palkkaamat robotit osaavat vain soittaa suutaa vakiolauseilla. Pelkäävät poliisia ja oikeutta kuin ruttoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898