Näitä huijaavia puljuja?
Koska tekisi mieli, mutta liekö tässä Sarvikuonojen maassa järkevää, itse joutuu maksamaan kun rötösherrat tuomaristokin täynnä.
Ja kun kyse rahallisesti pienestä jutusta liekö poliisikaan myötämielinen onko kokemuksia?
-
Oma juttu käsittelyssä, en avaa sen enempää, mutta rikkeitä jo tehty, mm perintäkirje vaikka riitalautakunnassa, selkeä rikos ja valitettuani peruivatkin, mutta pahoittelut jäi tietysti antamatta.
Kärkkyvät siellä nyt kusipäät, tekisi mieli pistää vastuuseen.
Onko kukaan haastanut näitä paskafirmoja oikeuteen?
Anonyymi
2
87
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä säälistä yksi vastaus: TÖRPPÖ
- Anonyymi
Harvinaisen törppöä tekstiä! Pisteet siitä. Firmojen nimet ovat julkisia ja ne saa ja pitää aina poikkeuksetta mainita.
Ei tarvitse eikä saa ikinä koskaan maksaa mistään, mitä ei ole itse tietoisesti tilannut. Riittää kiistää kaikki. Kyse on lähes aina ulkomaalaisista huijareista, joiden palkkaamat robotit osaavat vain soittaa suutaa vakiolauseilla. Pelkäävät poliisia ja oikeutta kuin ruttoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875