"Sukupuolineutraalius kumoaa evoluution"

ROThan voisi kaiketi tehdä tuollaisenkin aloituksen.

Että sen takia meillä on näitä poikia nimeltä Päivi, "koska epigenetiikka". Ja että koska "DNA ei sanele mitään".

Innolla jäämme odottamaan.

8

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On eliöitä, joilla on mekanismiin perustuva kyky vaihtaa sukupuolta elinaikana.

      Ihmisellä ei kuitenkaan tällaista mekanismia ole, vaan sukupuolen määräytyminen tapahtuu epigeneettisesti siten, että miehellä X-kromosomin jaksot, joita tarvitaan naisellisiin rakenteisiin ja ominaisuuksin , tulee vaimentaa ja vastaavasti jaksot, joita tarvitaan miehisiin rakenteisiin ja ominaisuuksiin, tulee aktivoida. Y-kromosmomista löytyvät jaksot mm. miehen sukuelimiä varten. Sukupuoli-identiteetti on siis kromosomileimattua.

      Epigeneettiset häiriöt voivat aiheuttaa ongelmia sukupuoli-identiteetin määräytymisessä. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi eikä ihmisen ole tarkoitus olla biologisesti jossain miehen ja naisen välimaastossa.

      • "Epigeneettiset häiriöt voivat aiheuttaa ongelmia sukupuoli-identiteetin määräytymisessä. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi eikä ihmisen ole tarkoitus olla biologisesti jossain miehen ja naisen välimaastossa. "

        No miksi Jumalasi mahdollisti epingeneesin, joka aiheuttaa sitä, etteivät lääkäritkään pysty vauvoista tunnistamaan sukupuolta. Syntiinlankeemus on köppänen selitys. Onko vastasyntynyt vauvakin langennut sytiin, kun Jumala kostaa kehityshäiriöillä. Jos on, niin mm. Hararin esittämä ratkaisu teodikean ongelmaan alkaa näyttää oikealta:
        "Jos jumala on kaikkivaltias, niin Jumala on paha"


      • agnoskepo kirjoitti:

        "Epigeneettiset häiriöt voivat aiheuttaa ongelmia sukupuoli-identiteetin määräytymisessä. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi eikä ihmisen ole tarkoitus olla biologisesti jossain miehen ja naisen välimaastossa. "

        No miksi Jumalasi mahdollisti epingeneesin, joka aiheuttaa sitä, etteivät lääkäritkään pysty vauvoista tunnistamaan sukupuolta. Syntiinlankeemus on köppänen selitys. Onko vastasyntynyt vauvakin langennut sytiin, kun Jumala kostaa kehityshäiriöillä. Jos on, niin mm. Hararin esittämä ratkaisu teodikean ongelmaan alkaa näyttää oikealta:
        "Jos jumala on kaikkivaltias, niin Jumala on paha"

        Rappeutuminen on ihmisen väärien valinnan, eli synnin syytä. Jos koko maailma kärsii yhden ihmisen synnin takia, niin mietipä, kuinka paljon Jumala vihaa syntiä, jota me kaikki teemme. Siksi olemme kaikki matkalla kadotukseen. Vain Jeesus voi meidät pelastaa kadotustuomiolta.


      • Haa! Siinähän se tulikin!


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Rappeutuminen on ihmisen väärien valinnan, eli synnin syytä. Jos koko maailma kärsii yhden ihmisen synnin takia, niin mietipä, kuinka paljon Jumala vihaa syntiä, jota me kaikki teemme. Siksi olemme kaikki matkalla kadotukseen. Vain Jeesus voi meidät pelastaa kadotustuomiolta.

        Vilpillisyytesi tieteen suhteen antaa vahvan aiheen olettaa, ettet ole uskon asioissa yhtään sen rehellisempi.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Rappeutuminen on ihmisen väärien valinnan, eli synnin syytä. Jos koko maailma kärsii yhden ihmisen synnin takia, niin mietipä, kuinka paljon Jumala vihaa syntiä, jota me kaikki teemme. Siksi olemme kaikki matkalla kadotukseen. Vain Jeesus voi meidät pelastaa kadotustuomiolta.

        Tietojen mukaan hyvinmonilapsisten perheiden kuopuspään pojilla on keskimääräistä suurempi riski olla homoseksuaaleja.

        Mehän tiedämme että maassamme näiden hyvinmonilapsisten perheiden vanhemmat ovat useimmiten erään evankelisluterilaisen herätysliikkeen jäseniä.

        Ovatko kyseisen herätysliikkeen jäsenet keskimäärin syntisempiä kuin muut?


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Tietojen mukaan hyvinmonilapsisten perheiden kuopuspään pojilla on keskimääräistä suurempi riski olla homoseksuaaleja.

        Mehän tiedämme että maassamme näiden hyvinmonilapsisten perheiden vanhemmat ovat useimmiten erään evankelisluterilaisen herätysliikkeen jäseniä.

        Ovatko kyseisen herätysliikkeen jäsenet keskimäärin syntisempiä kuin muut?

        "Ovatko kyseisen herätysliikkeen jäsenet keskimäärin syntisempiä kuin muut?"

        Todennäköisyys vaikuttaa tilastollisesti merkittävältä.


    • Anonyymi

      On eliöitä,joilla on mekanismiin perustuva kyky suoltaa typeryyksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe