ROThan voisi kaiketi tehdä tuollaisenkin aloituksen.
Että sen takia meillä on näitä poikia nimeltä Päivi, "koska epigenetiikka". Ja että koska "DNA ei sanele mitään".
Innolla jäämme odottamaan.
"Sukupuolineutraalius kumoaa evoluution"
8
83
Vastaukset
On eliöitä, joilla on mekanismiin perustuva kyky vaihtaa sukupuolta elinaikana.
Ihmisellä ei kuitenkaan tällaista mekanismia ole, vaan sukupuolen määräytyminen tapahtuu epigeneettisesti siten, että miehellä X-kromosomin jaksot, joita tarvitaan naisellisiin rakenteisiin ja ominaisuuksin , tulee vaimentaa ja vastaavasti jaksot, joita tarvitaan miehisiin rakenteisiin ja ominaisuuksiin, tulee aktivoida. Y-kromosmomista löytyvät jaksot mm. miehen sukuelimiä varten. Sukupuoli-identiteetti on siis kromosomileimattua.
Epigeneettiset häiriöt voivat aiheuttaa ongelmia sukupuoli-identiteetin määräytymisessä. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi eikä ihmisen ole tarkoitus olla biologisesti jossain miehen ja naisen välimaastossa."Epigeneettiset häiriöt voivat aiheuttaa ongelmia sukupuoli-identiteetin määräytymisessä. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi eikä ihmisen ole tarkoitus olla biologisesti jossain miehen ja naisen välimaastossa. "
No miksi Jumalasi mahdollisti epingeneesin, joka aiheuttaa sitä, etteivät lääkäritkään pysty vauvoista tunnistamaan sukupuolta. Syntiinlankeemus on köppänen selitys. Onko vastasyntynyt vauvakin langennut sytiin, kun Jumala kostaa kehityshäiriöillä. Jos on, niin mm. Hararin esittämä ratkaisu teodikean ongelmaan alkaa näyttää oikealta:
"Jos jumala on kaikkivaltias, niin Jumala on paha"agnoskepo kirjoitti:
"Epigeneettiset häiriöt voivat aiheuttaa ongelmia sukupuoli-identiteetin määräytymisessä. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi eikä ihmisen ole tarkoitus olla biologisesti jossain miehen ja naisen välimaastossa. "
No miksi Jumalasi mahdollisti epingeneesin, joka aiheuttaa sitä, etteivät lääkäritkään pysty vauvoista tunnistamaan sukupuolta. Syntiinlankeemus on köppänen selitys. Onko vastasyntynyt vauvakin langennut sytiin, kun Jumala kostaa kehityshäiriöillä. Jos on, niin mm. Hararin esittämä ratkaisu teodikean ongelmaan alkaa näyttää oikealta:
"Jos jumala on kaikkivaltias, niin Jumala on paha"Rappeutuminen on ihmisen väärien valinnan, eli synnin syytä. Jos koko maailma kärsii yhden ihmisen synnin takia, niin mietipä, kuinka paljon Jumala vihaa syntiä, jota me kaikki teemme. Siksi olemme kaikki matkalla kadotukseen. Vain Jeesus voi meidät pelastaa kadotustuomiolta.
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
Rappeutuminen on ihmisen väärien valinnan, eli synnin syytä. Jos koko maailma kärsii yhden ihmisen synnin takia, niin mietipä, kuinka paljon Jumala vihaa syntiä, jota me kaikki teemme. Siksi olemme kaikki matkalla kadotukseen. Vain Jeesus voi meidät pelastaa kadotustuomiolta.
Vilpillisyytesi tieteen suhteen antaa vahvan aiheen olettaa, ettet ole uskon asioissa yhtään sen rehellisempi.
RaamattuOnTotuus kirjoitti:
Rappeutuminen on ihmisen väärien valinnan, eli synnin syytä. Jos koko maailma kärsii yhden ihmisen synnin takia, niin mietipä, kuinka paljon Jumala vihaa syntiä, jota me kaikki teemme. Siksi olemme kaikki matkalla kadotukseen. Vain Jeesus voi meidät pelastaa kadotustuomiolta.
Tietojen mukaan hyvinmonilapsisten perheiden kuopuspään pojilla on keskimääräistä suurempi riski olla homoseksuaaleja.
Mehän tiedämme että maassamme näiden hyvinmonilapsisten perheiden vanhemmat ovat useimmiten erään evankelisluterilaisen herätysliikkeen jäseniä.
Ovatko kyseisen herätysliikkeen jäsenet keskimäärin syntisempiä kuin muut?- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Tietojen mukaan hyvinmonilapsisten perheiden kuopuspään pojilla on keskimääräistä suurempi riski olla homoseksuaaleja.
Mehän tiedämme että maassamme näiden hyvinmonilapsisten perheiden vanhemmat ovat useimmiten erään evankelisluterilaisen herätysliikkeen jäseniä.
Ovatko kyseisen herätysliikkeen jäsenet keskimäärin syntisempiä kuin muut?"Ovatko kyseisen herätysliikkeen jäsenet keskimäärin syntisempiä kuin muut?"
Todennäköisyys vaikuttaa tilastollisesti merkittävältä.
- Anonyymi
On eliöitä,joilla on mekanismiin perustuva kyky suoltaa typeryyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514