Olen ostamassa S40 2.0T volvoa, koska se on mielestäni hintaluokassaan eniten minua miellyttävä malli. Liikkeessä tarjottiin volvo sopimusta, joka kattaa huollot ja korjaukset. Onko kokemuksia miten toimii ja kannattaako. Tarkoitus on joka tapauksessa huollattaa merkkiliikkeessä.
Volvo sopimus?
10
2144
Vastaukset
- S60-170
Se kuukausimaksu on edullinen, verrattuna jos vaikka joku kallis osa laukea (keskuslukko, automaatti-ilmastointi, tai stereot) => pieni hinta auton kokonaiskustannuksissa..
- by gaymany
laukeaa.Se on enemmän sääntö kuin poikkeus.
- Ei enään Volvoa
Kannattaa ottaa mulla oli volvo uudesta ja kun takuu loppui se tuli niin kalliiksi kun oli remonttia usein, olisin tarvinnut sen kriisiryhmän apua.
- Cruise päällä
Minä taas olen tähän mennessä tienannut n. 5000 FIM puhdasta käteen runsaassa kolmessa vuodessa kun en ottanut (S80).
Se on about 10000-15000 FIM bruttopalkkaa riippuen veroprosentista! Määräaikaishuollot on nykyään hinnoiteltu aika kohtuulliselle tasolle. - 2.4D
jos olet ostamassa uutta autoa, 2 vuoden takuun pitäisi kyllä korvata kaikki valmistusviat...joten omasta mielestä sopimus ei kannata, sen verran suuret vuosikulut siitä sopimuksesta aiheutuu.
- Pete
Sopparin kustannukset menee vähän yli normaaleihin huoltokustannuksiin verrattuna, mutta kun laskee polttimot, pyyhk. sulat, jarrupalat ym. kulutustavara, ollaan jo samoissa. Lisäksi jos jotain ylläriä tulee, niin sitten ollaakin jo "voitolla"!
Ainoat mitkä ei mene sopimukseen on ulkoiset vauriot (pellit,lasit ym.) ja renkaat.
Sopimus on voimassa max. 10v. tai 200000km. Sinä aikana voi tulla jo jotain jopa Volvoon :) - Lakimies
Volvo-sopimus tuntuu pelaavan. Pitää vain muistaa maksaa maksut ajallaan ja lukea sopimusteksti huolellisesti. Valitettavasti korjauksen ajaksi ei saa veloituksetta sijaisautoa, mikä on pikku puute. Uskon, että sopimus on rahanarvoinen autoa myöhemmin vaihdettaessa/realisoitaessa.
- Volmari
Tuota jälleenmyyntiarvoa en tullutkaan ajatelleeksi. Hyvä että mainitsit, se taisi ratkaista tämän sinällään mitättömän valinnan!
- V40T4
Vaihtelee ilmeisesti paikkakunnittain, itse olen
saanut sijaisauton joka kerta kun on ollut huolto.
Ja huollossa V40T4 on ollut lukuisia kertoja...
Tässäkin mielessä huoltosopimus on hyvä ratkaisu,
kun näissä Volvon romuissa (Uusissa) näitä vikoja
riittää... Jälleenmyyntiarvoon en tosin asian usko
vaikuttavan mikäli määräaikaishuollot on tehty
todistettavasti.
- v40
Volvo-sopimus kannattaa ottaa. Uusissa Volvoissa on niin paljon laatuongelmia, että takuuajan jälkeen on hyvä olla kiinteä huoltosopimus ongelmia ratkomassa. Pitkän päälle se tulee edulliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45846