Volvo sopimus?

Volmari

Olen ostamassa S40 2.0T volvoa, koska se on mielestäni hintaluokassaan eniten minua miellyttävä malli. Liikkeessä tarjottiin volvo sopimusta, joka kattaa huollot ja korjaukset. Onko kokemuksia miten toimii ja kannattaako. Tarkoitus on joka tapauksessa huollattaa merkkiliikkeessä.

10

2144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S60-170

Se kuukausimaksu on edullinen, verrattuna jos vaikka joku kallis osa laukea (keskuslukko, automaatti-ilmastointi, tai stereot) => pieni hinta auton kokonaiskustannuksissa..

• by gaymany

laukeaa.Se on enemmän sääntö kuin poikkeus.

• Ei enään Volvoa

Kannattaa ottaa mulla oli volvo uudesta ja kun takuu loppui se tuli niin kalliiksi kun oli remonttia usein, olisin tarvinnut sen kriisiryhmän apua.

• Cruise päällä

Minä taas olen tähän mennessä tienannut n. 5000 FIM puhdasta käteen runsaassa kolmessa vuodessa kun en ottanut (S80).
      Se on about 10000-15000 FIM bruttopalkkaa riippuen veroprosentista! Määräaikaishuollot on nykyään hinnoiteltu aika kohtuulliselle tasolle.

• 2.4D

jos olet ostamassa uutta autoa, 2 vuoden takuun pitäisi kyllä korvata kaikki valmistusviat...joten omasta mielestä sopimus ei kannata, sen verran suuret vuosikulut siitä sopimuksesta aiheutuu.

• Pete

Sopparin kustannukset menee vähän yli normaaleihin huoltokustannuksiin verrattuna, mutta kun laskee polttimot, pyyhk. sulat, jarrupalat ym. kulutustavara, ollaan jo samoissa. Lisäksi jos jotain ylläriä tulee, niin sitten ollaakin jo "voitolla"!
      Ainoat mitkä ei mene sopimukseen on ulkoiset vauriot (pellit,lasit ym.) ja renkaat.
      Sopimus on voimassa max. 10v. tai 200000km. Sinä aikana voi tulla jo jotain jopa Volvoon :)

• Lakimies

Volvo-sopimus tuntuu pelaavan. Pitää vain muistaa maksaa maksut ajallaan ja lukea sopimusteksti huolellisesti. Valitettavasti korjauksen ajaksi ei saa veloituksetta sijaisautoa, mikä on pikku puute. Uskon, että sopimus on rahanarvoinen autoa myöhemmin vaihdettaessa/realisoitaessa.

• Volmari

Tuota jälleenmyyntiarvoa en tullutkaan ajatelleeksi. Hyvä että mainitsit, se taisi ratkaista tämän sinällään mitättömän valinnan!

• V40T4

Vaihtelee ilmeisesti paikkakunnittain, itse olen
        saanut sijaisauton joka kerta kun on ollut huolto.
        Ja huollossa V40T4 on ollut lukuisia kertoja...
        Tässäkin mielessä huoltosopimus on hyvä ratkaisu,
        kun näissä Volvon romuissa (Uusissa) näitä vikoja
        riittää... Jälleenmyyntiarvoon en tosin asian usko
        vaikuttavan mikäli määräaikaishuollot on tehty
        todistettavasti.

• v40

Volvo-sopimus kannattaa ottaa. Uusissa Volvoissa on niin paljon laatuongelmia, että takuuajan jälkeen on hyvä olla kiinteä huoltosopimus ongelmia ratkomassa. Pitkän päälle se tulee edulliseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      217
      4068
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2573
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2295
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1027
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      893
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      846
    Aihe